Capitolul 53

1K 86 27
                                    

Cand am ajuns acasa de la cafeaua cu Emma ,matusa m-a anuntat ca o sa ma ocup de contabilitatea firmei cat ea si unchiul sunt intr-un fel de delegetie,nu stiu,habar nu am.

Rau este ca am uitat cum stau lucrurile pe acolo,cu actele si sedintele lor plictisitoare. Ce e drept,inainte mergeam doar pentru a-mi vedea satenul,acum..

Partea si mai rea e ca trebuie sa o iau pe Kara cu mine,si imi e teama ca o sa fac doar belele.

Cumva ,Kara,reusise sa ma convinga sa merg cu ea sa ne luam tinute pentru maine,nu stiu ce era asa important dar ei ii facea placere,si asta ma facea sa ma simt bine.

Am gasit un magazin cu haine care vinde tinute mamici-copii,dar merg si pentru surori,nu?

Dupa cateva zeci de minute plictisitoare si obositoare de plimbat printre rafturile pline de hainute pentru fetite si haine pentru mamele lor,Kara gasi doua rochii albastru inchis care veneau la pachet cu niste bentite superbe, rosii.

Le-am cumparat si am dus-o pe Kara la un MC pentru a manca ceva.

Cand ne-am intors acasa am facut fiecare cate o baie cu spuma,idee venita din partea Karei ,dupa care ne-am uitat la un film de animatie.

~*~

Eu:Hai,Kara!Nu e atat de rea!

K:E yack!Yack!Yack!Yack!

Eu:Ba nu!

K:Oh,ba da!spune gesticuland dramatic ,si sarind de pe scaunul de langa chiuveta din baia sa. Nu am habar cum sa o fac sa se se spele cu pasta mentolata pe dintisori.

Eu:Oh,hai,Kara!Te roog!spun facand fata de catelus plouat pe care ea obisnuieste sa o faca.

K:Huh!Fie!Dar dupa ma duci la cofetarie!

Eu:Da!Asa facem,in drum spre birouri ne oprim sa luam prajituri!Promit!

K:Fie!

Spune si se ridica pe scaunel,mai apoi periindu-si dintii ,fara nici cea mai mica problema, cu pasta mentolata.

Eu:Parca era yack!Yack!Yack!Yack!o imit buimaca.

K:Nu,nu e,dar prajiturile sunt bune si dulci. Siii...nu poti sa zici ca nu imi iei,ai promis!spune arătându-și dintiisorii plini de spuma de la pasta de dinti,intr-un zambet larg.

Eu:Esti atat de desteapta!ii spun,facandu-i cu ochiul,mai apoi iesind din baie si intrand in camera ,de unde iau rochita ei,calcata,din dulap.

Eu:Ma duc sa ma imbrac!Dupa ce termini in baie te asezi cuminte pe pat si ma astepti!

K:Fie!

Am iesit din camera si m-am imbracat in rochia noua ,asortata cu cea a Karei. Parul il aveam deja instins cu placa ,iar machiajul era deja facut. M-am incaltat intr-o pereche de tocuri rosii,lacuiti si m-am dus in camera Karei pentru a o imbraca.

Ne-am pus amandoua bentitele si dupa am incaltat-o si pe ea intr-o pereche de balerini rosii cu talpa joasa.

Mi-am luat geanta si am coborat scarile in graba ,dupa care ne-am urcat in masina.

Pe drum spre firma am oprit la o cofetarie aleasa de Kara pentru a lua eclere cu vanilie.

Cand am ajuns Kara a tasnit din masina si a alergat direct in cladirea imensa. Daca o pierdeam aici,trebuia sa iau toate birourile la rand de 10 ori,ea nu sta mai mult de 5 minute intr-o incapere fara sa se plictiseasca.

M-am dat si eu rapid jos din masina,dupa care am ocolit masina luandu-mi geanta si cutia cu eclerele de pe scaunul pasagerului. Am incuiat masina si am intrat garbita in sediu.

Nici urma de Kara in holul principal si deja ma luau toate apele.

Eu:Celine!

Ce:Da,draga mea?!

Eu:Unde e Kara?

Ce:Kara? Cum unde sa fie? Ai luat-o cu tine?

Eu:Da!Nu aveam cu cine o lasa!

Ce:Ash nu s-a intors?

Eu:Ba da!E plecat in vacanta cu iubita!Acum partea importanta,unde e Kara?!

Ce:Poate e cu Diana.

Diana...e numele tipei de care vorbea blondul grabit si prietenul sau ieri.

Eu:Diana?!Si poti sa o suni pe Diana asta sa mi-o dea pe Kara inapoi?

Ce:Sigur,draga mea!Acum!

Eu:Multumesc!

Zis si facut,peste nici cinci minute Kara aparu de mana cu o tipa roscata ,cam cat mine de inalta si cu ochii negrii.

Eu:Kara,de ce fugi asa?Si multumesc ca mi-ai adus-o!

Di:Pentru nimic!Ii place sa stea cu mine!Daca ai multa treaba o poti trimite sa stea la mine in birou.

K:Daa!

Eu:Nu e nevoie,multumesc!am raspuns pe un ton prea aspru fata de cum asi fii vrut sa sune.

Am luat-o pe Kara de mana si am plecat cu ea in biroul meu unde i-am dat sa isi manance eclerul iar eu am continuat sa citesc si sa semnez diferite fise aduse de Celine.

La ora 15:00 aveam sedinta cu totii noii angajati,toti cei tineri,aveam deci de citit si priceput planul pe care trebuia sa il abordez cu ei.

Poate venea si acea Diana la sedinta,nu stiu de ce dar imi e mult prea antipatica,are ea ceva..

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum