Capitolul 49

1.1K 98 46
                                    

Dupa toate cele petrecute ieri,comportamentul mult prea romantic al lui Amber si al lui Cristian,dupa replicile acide si săruturile patimase ale Sofiei si ale lui Eliot ,mi-e dat sa vad asta.

K:Ce fac?

Am tresarit speriata si am vazut-o pe Kara langa mine privind spre camera a carei usi era larg deschisa.

Eu:Schimb de saliva?Nu stiu,nu ..adica..ce faci aici?

K:Aici locuiesc? Oh,hai au trecut patru ani si ai si uitat?

Eu:Ce..nu...adica..stii,ceva,las-o asa!

Ne uitam una la alta si o vad cum se crispeaza si zambesc amuzata,dar amuzamentul se splubera cand o vad pe Emma cu picioarele in jurul taliei lui Ash si cu el la bustul gol. Avea un tricou..avea...

K:Kari?

Eu:Kara?

Susoteam una la alta fara a face ceva,fara a-i oprii sau fara a o lua pe Kara de mana si a pleca cu ea , sa ii las sa termine ce au inceput.

K:Sunt doi ciudati!Yah!spune micuta scotand limba si intorcandu-se pe calcaie,mai apoi plecand.

Am inchis usa fara nici un zgomot,dupa care am urmat-o pe Kara.

Eu:Asteapta-ma!Vin si eu!

Am strigat in urma ei,fugind dupa ea pe scari.

K:Mergem in parc?

Eu:Si la inghetata?

Matusa:Nu!

Kara se imbufna si o privi pe matusa Sarah cu botic.

K:Dar,mami!

Matusa:Dar primesti de ziua ta si de Craciun,acum nici un dar.

K:Mamiiii!se matai Kara in continuare.

Matusa:Am zis nu,Kara!

Eu:De ce nu are voie inghetata?

Matusa:Are putin rosu in gat. Ii dau pastilute ,iar dupa ce ii trece,mancati cata ingheta vreti!Ei bine ,nu cata vreti,dar ati prins voi ideea!spune si ne face cu ochiul.

Eu:Atunci vata de zahar ars?

K:Daaa!

Matusa:Fie!Dar..

K:Fara dar ,mami,ai uitat? I-o taie Kara zambind miseleste ,scotand un chicot de amuzament din partea matusii.

Eu:Hai sus,sa ne imbracam!

Insa,imediat mi-am adus aminte de cei doi amorezi.

Eu:Ma..ai bine nu!ma reped sa vorbesc,balbaindu-ma,si oprind-o pe Kara din drumul ei spre scari.

K:Kari,sunt in pijamale!

Eu:Ma duc eu sa iti iau haine si ne imbracam aici,jos.

K:De ce?

Eu:Asa vreau eu!

K:Dar eu nu!

Eu:Dar facem cum vreau eu,sunt mai mare!

K:Mamiii!

Matusa:Da?

K:Kari vrea sa ma imbrace aici!

Matusa:De ce nu va duceti sus?

Eu:Pai...adica...nu!

Matusa:De ce?

Eu:De aia!

Matusa:Huh,bine ca nu de ailalta!ma ironiza matusa.

Mi-am dat ochii peste cap, nervoaa si i-am zis ce se întâmplă . La auzul vorbelor mele si-a marit considerabil ochii,surprinsa fiind,dupa care a replicat.

Matusa:Ne imbracam toate aici,vin si eu!

K:De ce? Ce aveti azi?

Doi oameni care si-o trag in plina zii cu toata familia treaza si daca nu eram eu si cu usa larg deschisa si spectatori de nici opt ani.

Eu:Nimic!Nu mai pune intrebari si aseaza-te pe canapea.

Kara ofta insa se supuse la urma urmei.

Eu: Matusa,te duci tu sa aduci hainele?

Matusa:De ce eu?Tu sa te duci!

Eu: Nu vreau eu!

K:Ma duc eu,dar va zic,nu avem aceleasi gusturi si o sa aveti pufuri roz in par si cleme cu unicorni!

Zice si tasneste de pe canapea mergand repede spre scari.

Copilul asta e Aghiuta,zau acum.

Am prins-o repede si am pus-o inapoi pe canapea.

Eu:Ma duc eu!

Si mi-am luat inima in dinti,mergand cu pasi rapizii ,mai apoi alergand cand am ajuns la etaj.

Daca era ceva ce nu voiam de la viata?
Da,sa nu imi aud cea mai buna prietena si fratele cuprinisi de placere.

Si acum fie vorba ,ce era asa interesant in asta? Eram singura din grup care nu incercase,si sincer nu aveam nici o tragere de inima de acest tip.
Am insfacat de la mine un tricou neagru mulat,din bumbac, o pereche de blugi rupti,scurti,albastrii si o camasa rosie in carouri.

Karei i-am luat o rochie roz vaporoasa,buna pentru caldura de afara si matusii o camasa de toata ziua,larga , semi transparenta,neagra,un sutien de acceasi culoare si o pereche de blugi negri scurti.

Matusa nu era tocmai tanara insa arata senzational.

Am coborat cu hainele in fuga si i-am aruncat matusii rochia ei roz vaporoasa ,Karei blugii albastri taiati,tricoul si camasa si eu am pastrat camasa negra si...i-a stai asa!

K:Karina!

Eu:Scuze!Ma grabeam sa ajung jos si cand am ajuns am incurcat hainele.

Matus:Lasa,nu mai conteaza ,sa ne imbracam si sa plecam.

Eu si matusa ne grabeam ca si cand in camera lui Ash era o bomba cu ceas ce statea sa explodeze...dar chiar nu eram departe de adevar.

Ne-am îmbarcat si am petrecu o zi in oras.

















Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum