Capitolul 22

2.1K 87 15
                                    

Dimineata urmatore, uitasem complet de parul meu vopsit si atunci cand m-am privit in oglinda baii m-am holbat la ea pret de cinci minute.

Imi facusem un dus cald si am pornit in graba spre sifonier. Era miercuri si nu aveam multe ore.

M-am îmbrăcat în graba cu ceva și am folosit un balsam pentru buze.

Astazi dupa ore plănuiam sa ies  cu Emma.

Am coborat jos unde Ash se juca cu Kara, mereu ma bucur cand ii vad jucandu-se.
Lexi si Max stateau pe jos privindu-i cu atentie.

Eu:Ash,ce faceți?
A:Ne jucam,nu se vede?spune el iar Kara parca înțelegând chicoti zgomotos ,facandu-ne sa radem.

A:Karina,vreau sa vorbesc cu tine!

Eu:Ooo,asta e nou ,nouta!Ce sa vorbim?

A:Haide sa mergem la liceu,iti spun pe drum.

Mi-am luat rucsacul in spate asteptandu-l pe Ash sa se incalte.

De data ce am iesit pe poarta mare de metal a curtii casei am deschis subiectul.

Eu:Si..despre ce voiai sa vorbim?

A:Cred ca plac mult,dar cand plac mult,adica foarte mult ,o fata!

Am cascat larg ochii.Nu vorbise si nu avusese nici o data intentia de a vorbi astfel de lucruri cu mine, exceptând-o pe Alice, știam când avea relații dar nu știam cu cine.

Eu:O..fa..fata?

A:Nu ,Karina,un baiat!Normal ca o fata.

Eu:Ce fata?

A:Emma..sopteste el.

Eu:Emma?!

A:Da..

Eu:Ok!Emma e draguta si cred ca daca o sa fii si tu dragut cu ea o sa ai o sansa. Apropo de sanse ,o sa ai doar una pe restu nu le vei primi, fiindcă nu o  sa o las sa iti dea mai multe.

A:Dar..

Eu:Alea sunt la Craciun. Deci,fara dar. Oi fi fost o tocilara dar barfele ajung pana si la mine. Ai avut multe Ash,una mai frumoasa ca alta,dar la fel de frumos le-ai si ranit sentimentele. Emma e cu adevarat speciala si nu vreau sa o ranesti nicicum.

A:Bine,bine!O sa ma comport foarte frumos cu ea. Acum imi poti spune cum sa o dau gata?

Eu:Uite,vezi? Aici e problema!Pe Emm nu o dai gata!Pe ea o faci sa se îndrăgostească de tine. In primul si singurul rand te comporti frumos si esti atent cu ea ,fara sa fii prea evident. Altfel o vei face sa se simta incomod.

A:Bine,altceva?

Eu:Sunt prietena cu Emm de cateva zile,dar vorbim mult si ii stiu cateva secrete. Ii plac boboanele alea in forma de fructe de mare ,am putea sa oprim sa luam si sa mancam cu ei bomboanele.Din nou, o sa fii evident daca ii dai ei tota cutia.

A:Bun..hai sa luam .

Dupa ce am luat doua cutii din acele bomboane ne-am reluat drumul.

A:Altceva?

Eu:O sa merg azi cu ea la mall. O sa mai vorbesc cu ea despre tine. Adica o sa te mai bag in discutie fara sa fiu evidenta. O sa o fac sa imi povesteasca despre prietenii si fratele ei ,iar eu despre vechii mei prieteni si tine. Sa stii ca atunci cand o persoana afla multe lucruri despre o alta ,tinde sa se indragosteasca de ea fara sa vrea.

A:Phsiholago! își dădu ochi peste cap amuzat.

Am chicotit si am continuat sa vorbim chestii aleatorii si prostesti.

Am ajuns si in fata liceului erau Emma si Adam care ne  cautau cu privirea.

Am ajuns la ei si Ash a dat mana cu Adam iar Emma a sarit si m-a strans in brate.

Era asa draguta,purta o fusta negra,larga,cu pliuri ,un top negru si un cardigan din lana subtire ,tot negru. Converse albe si parul ii era aranjat in doua cocuri dezordonate cu suvite din parul ei ,blond albicios, pe afara.

Avea buzele facute cu un rosu intens,mat iar ochii aveau codite din tus negru.

Eu:Esti asa de draguta azi!

Emma rase si imi replica:

E:Pai si restul zilelor?

Eu:Pai erai frumoasa,acum parca ai fii un ursulet micut si dragut.

Ne indreptam spre sala de chimie.

Ora trecu repede iar acum eram la cantina si mancam bomboanele luate pentru ea.

E:Favoritele mele.

Eu:Si ale lui Ash,de asta a le-a luat..Le adora.

Ea rase si continua sa manance.Ash prefera Ferrero Rocher ,dar acum e o cauza nobila pentru a minți.

Dupa scoala am plecat la mall si ne-am oprit intr-o drogherie . Am stat cam o ora si eram deja ametite de la aromele de acolo. Am mers la o cafenea si am inceput sa o fac sa imi vorbeasca de gasca si de Adam . Ajunsesem si eu sa imi povestesc trecutul. Povestisem despre toti,acum vorbeam despre Ash si copilaria noastra.

E:Nu am interactionat prea mult cu el,ceilalti au  facut-o. Dar pare chiar dragut si amuzant.

Eu:Pai chiar este!am zis si am ras.

E:Nu ma asteptam sa fie chiar asa. Pare mult mai tare si mai greu de intimidat.

Eu:Pare,si chiar e. Dar daca reusesti sa il intimidezi,atunci te anunt ca o sa ii placa asta,si bine înțeles ca mai ești și cineva special, nu toți îl înduplecau.

Am mai vorbit si alte chestii random,nu am insistat pe tema cu Ash,i-l-as fii bagat pe gat,as fii fost putin evidenta si nu voiam sa fac asta. Matusa ma invatase sa fiu discreta si sa ma pot juca cu subconștientul cuiva.
Imi placea sa discut cu oamnenii si sa vad prin ei. Sa ii  conving se se deschida in fata mea,si reuseam.

Visul meu era devin phsioholog.Este un vis care se poate implinii ,dar tot odata e un vis care iti mananca zilele pana sa devina realitate. Multa munca, asta  iti trebuie pentru a putea fii un potential phsiolog.Iar eu vreu sa devin unul bun.

Ash,ei bine.. are o mentalitate mai diferita. Asteapta cu ardoare varsta de 18 ani pentru a deveni un Aron doi. Vrea tatuaje.
Nu am inteles niciodata de ce isi doreste asta ,dar daca o vrea ,eu cu siguranta nu il voi oprii. Matusa e de acord cu mentalitatea lui si a spus ca atunci cand l-a cunoscut pe unchiul i-a admirat bratele tatuate. Nu ii placeau oamnenii cu nici un tatuaj,dar ceva,cumva a atras-o la ale unchiului. Astefel si matusa a facut cateva tatuaje. Chiar 5.

Cinci stele sub unul dintre sani;pe sira spinarii,imediat mai jos de cefa scrie in coreana "Te iubesc!";o inima mica neagra pe baza degetului inelar de la mana stanga;numele ei scris subtire la incheietura mainii drepte; pe partea opusa cotului mainii drepte.are un cerc inflorat.



Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum