Capitolul 7

2.8K 130 2
                                    

 Deci, în viata mea nu mai merg nicăieri cu nebunii aia.

Stii momentu ala cand e somnu mai dulce, cand zici ca nu te trezesti de dimineata pentru ca ai vacanta si uiti sa tragi seara jaluzelele la geam si dimineata iti intara Soarele in ochi?

Nu?! Eu da! E chiar principalul si tot odata singurul motiv pentru care m-am trezit asa de dimineata!

Daca tot m-am trezit, ma îndrept către baie și îmi fac rapid un dus.

Ies si ma imbrac rapid într-o pereche de pantaloni scurti, din bumbac, gri cu steluțe colorate,aleg din șifonier și un maieu negru.

Fac patul si cand sa ma asez ma gandesc sa vad ce face matusa .
Ies usor si merg spre camera ei. Nu e nimeni in camera, e ciudat , e deabea ora șapte.

Intru sa vad ce mai e si cand intru in baia din camera lor vad ceva pe WC. Bineeee....

Ma apropii mai mult si inlemnesc. Acum totul se lumineaza, comprtamentul ei,cum de nu mi-am dat seama?

Amețelile, stările de rău, plânsul.

Matusa e gravida! Dar de ce ar merge la phsiholog?

Normal,se crede batrana deoarece e Ash mare, dar ea are doar 37 de ani!

Iau testul de sarcina si ies din camera . Cobor scarile si o vad pe matusa cu unchiul stand jos pe canapea.

Eu : Matusa? Poti veni? Vreau sa vorbim!

Matusa: Sigur, scumpa mea!

Vine spre mine, eu am testul de sarcina la spate.

Eu: Matusa, te simti bine?

Matusa: Ce intrebare e asta,normal ca ma simt bine!spune zambind.

Eu: Vrei sa imi zici ceva, te apasa ceva?

Matusa: Nu am ce sa iti zic,draga mea, sunt în regula.

Eu: Imi ascunzi ceva?

Matusa : Nu si nu iteleg unde vrei sa ajungi..

Atunci scot testul ei de sarcina de la spate si il arat.

Eu: Stiam de mult ca ai ceva,m-am interesat, am aflat ca mergi la phsiholog, am facut-o fiind ca te iubesc, nu vreau sa crezi ca iti cotrobai prin lucruri..

Matusa: Stiu...spune si vad cum ochii i se umplu cu lacrimi si incepe sa planga.

Ii sterg repede lacrimile si o intreb:

Eu: Matusa , ce se intampla , esti tanara, ce e?

Matusa: Of,nu e asta , e o diferenta prea mare si nu stiu cum ar reactiona Ash daca ar afla,m-am gandit serios la intreruperea sarcinii..

Eu: Matusa, ai innebuni? Ce e cu tine? Avortul e cea mai mare crima ! Cum sa iti treaca asta prin cap?!

Matusa: Stiu...

Eu: Aaron stie?

Matusa: Da , stie.

Eu: Si el ce a zis?

Matusa: S-a bucurat.Voacea ii tremura dar un colt al buzelor i se ridica într-un zâmbet strâmb.

Eu: Vezi? De ce crezi ca nu ar trebui sa afle si Ash, adica pana la urma  o sa aiba o surioara sau un fratior , sau cine stie , poate doi ,trei... spun razand si matusa imi da un cot usor in stomac chicotind.

Eu: Si , in cate saptamani, sau poate luni..in cat timp esti insarcinata?

Matusa: 14 săptămâni.

Eu: Ceeee? Cum de ai reusit sa tii atat timp un secret?

Matusa: Eh,nu e mare lucru!Am aflat abia la o luna, eram prea ocupata sa îmi dau seama ca întârzie iar când am aflat ei, bine..

Eu: Oricum...mai e o saptaman si o sa aflam ce e!

Ash: Ce sa fie ce?

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum