Era luni iar eu imi faceam temele la birou,unchiul incepuse sa se obisnuiasca sa ma aiba prin zona .
Scriam ultima tema ,mai exact terminam ultima tema cand doua ciocanituri in usa ma fac sa tresar si sa o privesc cateva clipe.
Eu:Intra!
Usa se deschide, lăsând la iveala silueta lui Cameron.
Eu:Da? Spun privindu-l intrbator.
C:Ma intrebam daca ai vrea sa iesim deseara ,nu stiu , la o cina spre exemplu?
Eu:Mi-ar face placere !
Ii ofer unul dintre zâmbetele mele sfioase.
C:Bun,deseara , la sapte? E bine?
Eu:E perfect!
C:Atunci ne intalnim in Central Park?
Eu: Sigur.
Mi-am bagat cartile in rucsac si l-am bagat intr-un dulapior gol . Am luat cheia biroului din seratar si am iesit din el inchizandu-l.
Am luat primul lift liber si am coborat la parter,m-am dus direct in biroul matusii,care se uita pe telefon.
Eu:Tusii!
Matusa:Zana mea mica!
Eu:I-a ghici ce ?
Matusa:Spune.
Eu:Pai ,fiul domnului Bran,Cameron , m-a intrebat daca vreau sa luam cina , si sa iesim azi , la sapte.
Matusa:Ooo, e cu un an mai mare ca tine, e perfect! Spune ridicandu-se de la birou si prinzandu-mi mainile in ale ei.
Eu:Stiu!
Matusa:E si politicos!
Eu:Si frumos!
Matusa a inceput sa rada si eu m-am strambat la ea.
Matusa:Asta inseamna ca o sa ai nevoie de ajutor!
Eu:Nu vreau sa impresionez cu ceva.
Matusa:Ma refeream ca trebuie sa te imbraci in ceva potrivit,nu stii unde luati cina!
Eu: Da , ai dreptate.
Am plecat la mine in birou si am astetat sa treaca timpul mai repede. Fixul suna si raspund . Era matusa ,luase liber cu o ora mai devreme . In loc sa iesim la 6 ,ieseam la 5 , ceea ce imi da mai mult timp sa aleg cu ce sa ma imbarac,sa imi fac baie,parul si machiajul.
Hai ca nu e asa de mult!
Eram in fata firmei ,asteptand-o pe matusa . O vad venind fericita si urcand la volanul bolidului ei crem .
Am plecat acasa si ne-am facut cate o baie lunga si bine meritata. Urma sa iau cina in oras cu un baiat. Era prima data cand luam cina,era deci, ceva mai complicat. Sa iau cina in oras,ma simteam ca si cand aș avea peste doua zeci de ani si ies cu un barbat in oras. Blah, am șaisprezece si doar iau cina,adica,ce ma face sa cred mai mult?
Dupa baia de o ora eram incretita din cap pana in picioare si gata de ales tinuta perfecta.
Matusa intra in camera si se aseaza pe pat privindu-ma cum stateam in picioare,in fata ei imbracat adoar intr-o lenjerie intima din dantela neagra si un halat subtire din satin negru.
Matusa:Ce o sa iei?
Eu:Nu am habar,nu am habar nici unde mergem!
Matusa:Atunci incercam ceva casual, ce zici?
Eu:Incercam..
Am ales o bluza larga, cu material de cămașă, neagra, cu decolteu adânc în V, asoratand o pereche de pantaloni care imitau stofa, pană, culoare nude-rozaliu, la fel ca pantofii.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...