Capitolul 27

2K 103 20
                                    

După ce am terminat întalnirea, Cameron s-a oferit să mă duca acasă. Mergeam pe străzile înguste și am ajuns în fața casei.

Acum era acum. Ce faceam? Îl sarutam?

S-a aplecat către mine si mi-a plasat un sărut scurt pe frunte. Am inrosit, dar roșeață fetei mele era aproape insesizabila în întunericul strazii care era perturbat doar de lumină slabă a câtorva felinare.

Eu: Multumesc ca m-ai condus!

C: Pentru nimic! Esti o fată frumoasă și nu ai fii fost în siguranță noaptea, singura.

Tocmai mi-a zis ca sunt frumoasa? 

I-am zambit, neștiind ce să îi spun. I-am plasat un sărut scurt pe obraz și am intrat ,pe poartă mare de fier, în grădina. Lumniile erau stinse în toată casa, exceptând Livingul.

Am intrat im casa și cu toții se uitau la un film.

Eu: Buna!

A: Cu ce bulangiu ai umblat?

Matusa: Ash!

Ar: Nț! Bulangiu? Sigur e mai rau!

Eu: Nu, nu e!

Ar: Îl știm?

Eu: Da! Aproape toti!

Unchiul si-a marit ochii si m-a privit tăcut. Pricepuse el de cine e vorba.

Ar: Eh, măcar e bun baiatu!

A: Cine?

Ar: Vii și tu maine sa îl cunosti. Oricum am nevoie de tine maine la firma.

A: La firma?!, izbogni acesta nervos dar și mirat. I-a stai puțin așa! Câți ani are? Cu ce bulangiu se întâlnește? Câți are are?

Eu: Las-o mai moale. Are doar 17. A imceput școala mai devreme și la fel a și terminat-o. Vrea sa vadă cum e într-o firma, pana sa facă facultatea.

A: Tot nu imi place. a spus imbontat cu mâinile încrucisate la piept.

Am urcat să mă schimb, dar nu am mai coborât  la ei. Am plecat în camera micutei și am fost surprinsă să văd că nu dormea. Statea în patut si privea stelele proiectate de lampa ei.

M-am lăsat pe vine lângă patutul ei si am privit-o cât de mirata  era de stelele colorate. .

Am coborât până la urmă jos pentru a-i prepara laptele. După ce a fost gata am plecat la ea în camera sa i-l dau.

A adormit mai ușor și am plecat la mine im camera. Mă gândeam la tot ce se întâmplase. La  faptul că ieșisem la întâlnire cu săteanul ala frumos. Că mă condusese până acasă. Ca imi zisese ca sunt frumoasa. Îl placeam cu adevărat.

Brusc, mi-am dat seama că unchiul spusese ca îl v-a lua pe Ash la firma maine. Asta însemna că eu rămân acasă? Nu avea cum sa ne ia pe amândoi. Kara nu avea cu cine sa rămână. Eu voiam să merg, să îl văd și să vorbesc cu satenul meu..

Dimineata somnul meu fu tulburat de Max și Lexi. Cum de arau amândoi la mine în camera?

Eu: Gata, nu mai lătrați ca ma dor urechile! Am sărit ca arsă din pat și am coborât scările în grabă. Doar nu au plecat, nu?

Am ajuns jos și stăteau toți cu o femei în jurul varstei de 50 de ani. Înălțime medie, slabuta, par negru, tuns scurt, ochi albastrii și un zâmbet de milioane. Era îmbrăcat intr-o fusta largă, vaporoasa, roz și o bluza la fel de ușoară, alba.

Toți erau îmbrăcați frumos, iar eu, eu eram în pijama, cu părul ciufulit și plină de semne pe fata și mâini de la perna.

Femeia chicoti și restul ma privieau amuzați.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum