Capitolul 29

1.9K 93 19
                                    

După ce Kara a adormit, m-am îndreptat către mansarda. Ușa camerei era intre-deschisa și din ea ieșea lumina slabă a lustrei. Eu o lasasem închisă, posibil să fii ieșit Emma din camera și să o fii uitat deschisa.

M-am apropiat în vârful degetelor, de ușă, iar când am ajuns am incremenit în tocul ușii. Ce faci tu aici?

Orele de care îi pvestisem Emmei, trecuseră și Ash, iubitul meu var, profita de plecarea mea și acum era în camera cu ea.

Partea interesantă e ca Ash imi ținea prietena în brațe și avea degetele încalicite cu ale ei.

Intru în camera, atrăgând privirile celor doi porumbei. Emma se inrosite instant la vederea mea. Mi-am îngustat ochii și i-am privit părând supărată. Dar nu eram. Ash ranjea la mine și eu a-și fi vrut să îi zbor zambetul ala stupid de pe fata lui și mai stupidă.

Eu: Ma bucur pentru voi, dar eu pierd momente bune din serial, așa că, Ash, valea! Și din momentul asta ai restricție aici!

Ash își dădu ochii peste cap se ridică mergând către ușa de care stateam eu rezemată.

A: Eu am zis ca nu rămâne așa! Ii șoptește când ajunge lângă mine. Paa, Emma, ne vedem maine seara.

Am căscat ochii la auzit cuvintelor lui, care pe Emma au facut-o să se rosească mai tare.

Eu: Culoarea perfecta de rosu.

Emma lasa privirea în jos și eu am stins lumina, îndreptandu-ma spre a ea și luand-o în brațe.

Eu: Cred ca acum e timpul sa iesim pe terasa și să imi spui, tu, ce mai e nou.

E: Fara nimic de băut?

Eu: Am pregatit un termos cu ciocolata caldă, e jos. Stai, ma duc să il iau!

Am coborât și am luat termosul și două căni mari.
Când am ajuns sus în camera ,Emma, aștepta deja pe terasa, pusă pe bancuta cu pătura neagră.

I-am dat cana si m-am asezat lângă ea.

Eu: Hai, scuipa tot, e rândul tau.

E: Pai.. Ash a venit în camera cu pretextul că te caută pe tine. I-am zis ca nu esti aici și a zis ca dacă tot a venit sta cu mine. Și am inceput sa vorbim și m-a invitat maine seara în oraș. Voia să mergem să mâncăm undeva și dacă tot suntem în minunatul New York să mergem într-un parc de distracții.

Eu: Sună bine, parca nu ar fii plan făcut de Ash! Spun eu și incepem să radem.

Am intrat în casa și am adormit în cele din urmă.

*

Următoarea zii, Emma a plecat acasă pentru a se pregatii de întâlnirea ei cu Ash. Nu am mai mers azi la birou, am rămas acasă cu Kara și bona care e tot odată și menajera și bucătăreasă.

Când m-am trezit am coborât pe scările masive ale casei ajungând în living, mai exact în bucătărie.

Am luat loc la masa și am privit cum Rona gătea și cum Kara stătea în balansoarul ei micut privind-o.

Când Rona ma observa se întoarce și imi zambeste dragut.

R: Buna dimineata domnisoara Karina.

Eu :Zi-mi, te rog, Karina.

Rona imi zambeste și imi pune iubitul meu cappuccino cu pudra de vanilie pe deasupra.

Eu: Îl ador!

R: Stiu, mi-a zis mama ta.

Eu: Bine a făcut. Spun si ea râde ușor, facandu-ma să zambesc. Stiti, nu vreau sa va ascund asta, dar la început, când a-ți venit pentru prima dată sa aveti grijă de Kara nu am fost de acord, nu am avut încredere. Dar acum, mi-am dat seama că v-am judecat greșit și sunteti de treaba.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum