Capitolul 38

1.4K 70 38
                                    

D:Ati fost un colectiv uimitor de elevi...Blah,Blah,Blah.

Eu:Cand plecam acasa o data?

E:Stai sa termine directoarea discursul ei patetic!

Ad:Si sa luam diplomele alea idioate.

E:Da,si alea.

Ultima zi la liceul asta. Peste o luna plecam la colegii si asta ma distruge.Cum sa o mai vad inca o data pe Kara plangand?Nu pot,efectiv nu pot.

Ne luam diplomele ,iar cand coboram ,Kara sare la mine in brate plangand.

K: O ța peți ți tu?O ța ma ăsați sigula?

Eu:Of ,Kara,ai sa vezi ca o sa treaca repede timpul ,foarte repede,printesa!spun si o iau in brate,ea inca plangand.

K:Nu veau ța peți ți tu!imi raspunde suspinand si ascunzandu-si capul in scobitura gatului meu.

Matusa:Gata,printesa mea,hai sa mergem acasa!spune matusa incercand sa zambeasca si o ia din bratele mele ,mergand catre masina.

Am ajuns acasa si dupa ce am mancat am vorbit cu Ash ,Eliot,Sofia,Ambar si Christian pe grupul nostru de pe mess.

Planuisem sa o scot pe Kara la o inghetata cu capsune ,bine inteles,de la gelateria preferata a ei si a lui Ash.

In jurul orei patru dupa amiza am mers sa o trezesc si sa ii fac o baie,apoi am imbracat-o si i-am impletit doua codite.

Am plecat catre gelaterie pe jos ,o tineam de manuta si ea mergea linistita pe langa mine. E o minunatie de fetita,cuminte si deloc razgaiata,este foarte isteata si foarte sireata.

K:Kaiii!Ma doî pişoalele!

Eu:Vrei sa luam un taxi?Sau ne intoarcem sa mergem cu masina mea?

K:U aşina taa!spune aplaudand fericita.

Ne-am intors sa luam masina si am ajuns in cateva minute la gelateria din mall.

Eu:Inghetata cu capsuni,da?ii spun asezand-o pe un scaun mai inalt la o masa de la geam.

K:Da!

M-am dus sa iau inghetata dar nu mai era. Inghetata ei preferata de capsune nu mai era si nu stiam cum sa ii spun. Stiam ca o sa inteleaga ,dar stiam ca se v-a intrista si nu voiam sa se intrusteze.

Am mers catre ea si m- asezat pe ciuci sa pot vorbi cu ea.

Eu:Printesa,nu mai au inghetata cu capsuni.

Karei ii iesi un mic oftat printre buzele ei micute si rozalii si deschise gura sa vorbeasca.

K:Nu ete imic,poți ța iei cu bițcuiți ți țorțițoara. Ash mi-a luat ți de aia,ți aia e delițioața.

Eu:Bine,printesa,o sa iti iau inghetata cu biscuiti si scortisoara.

Ea zambi larg si eu ma indreptai spre vitrina pentru a-i lua inghetata promisa.

I-am dat inghetata ei sa mananc si m- asezat sa mananc si eu .

*

Am atatea emotii, ultima ora de italiana , am invatat atat de multa incat sa imi fie usor sa comunic,mi-s-a spus ca o sa fie profesori care nu o sa predea in limba italiana,dar o sa imi trebuiasca in societate.

Mai sunt 10 de ore in care o sa imi petrec timpul cu Kara,Emma,Adam,matusa si unchiul,dupa care o sa plec si nu o sa ii mai vad mult timp ,foarte mult timp.

Am inceput sa imi strang lucrurile,nevrand sa le las pe ultima suta de metrii.

Usa se deschide si pe ea si Kara intra in varful degetelor,cu lacrimi uscate pe fata.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum