Na ďalší deň prebiehali prípravy. Jack zobral obed s Chrisom a jeho priateľkou Irmou veľmi vážne. Nenechal nič na náhodu a dokonca sa chytil, že on ugriluje mäso. Nevedela som čím ho tak okúzlil, ale ani som to neriešila. Deti pri Jackovi začali byť tak isto nadšené a mne teda tiež nezostávalo nič iné. Netešila som sa ako on, pretože som bola nevyspatá a radšej by som momentálne bola vo firme a pripravovala moju kolekciu. Takisto sa musím postarať o peniaze zo včerajšej charitatívnej akcie.
Stále mi však v hlave vŕtala jedna vec: Jack robí niečo poza môj chrbát. Nechcel mi to povedať a ja som vedela, že keď sa zatne, tak s ním nepohnem.
Mohlo to byť niečo nepodstatné, ale môj šiesty zmysel mi hovoril opak. Bála som sa oňho.
Bolo pár minút pred dvanástou, keď bolo konečne všetko na mieste. Kuchárka pripravila stôl, ovocie a pitie. Ja som zatiaľ s deťmi bojovala čo si oblečú.
Jack chcel niečo slávnostnejšie, ale nech skúsi Simona napratať do košele. Neznášal to, takže som ho donútila len veľmi ťažko. Takisto Eli bola zvyknutá na svoje princeznovské vecičky. Predstava obyčajných šiat sa jej nepozdávala.
Nakoniec som však vyhrala ja a všetci sme boli prichystaní.
Keď zazvonil zvonček, Jack išiel otvoriť.
Po chvíli prišli všetci traja. Chris držal za kríže svoju priateľku a všetci sme sa pozdravili.
,, Chris, Irma, moju nádhernú manželku poznáte, ale chcem vám predstaviť naše deti. Toto je Simon a toto Eli. " oni im placho zakývali. Prekvapilo ma však, keď si k nim Chris kľakol. Eli dal pusu na líce a ona celá sčervenela. Museli sme sa na nej zasmiať. Potom prišiel k Simonovi a podal mu ruku akoby bol dospelý. Musela som sa na tento zjav usmiať.
Jack sa vrátil ku grilu a my sme si sadli k stolu. Nepoznala som ich, tak som nevedela o čom sa s nimi baviť.
,, Ako ste si užili včerajšiu akciu?"opýtala som sa prihlúplo. Nevedela som čo iné sa spýtať. Chris na mňa však len zhovievavo pozrel.
,, Bolo to super a som rád, že sa tie šperky tak vydarili a vydražili za tak veľkú sumu. Nabudúce budem rád ak ma k tomuto zahrnieš. Chcel by som ti s tým pomáhať. Je to prospešná vec a ja som rád, že sa jej tvoja firma zúčastňuje. "usmial sa a hoci sa mi páčili jeho slová, v očiach som mu zbadala niečo viac. Neviem čo to bolo, ale môj vnútorný alarm hovoril, že od neho nemám čakať nič pozitívne. Nechcela som tomu veriť. Bol veľmi milý, tak som tento alarm potlačila.
,, Rada ťa do toho zahrniem. Šperky boli úžasné a už sa neviem dočkať prvej prehliadky. Privítam ťa ako dizajnéra a uvidíme ako to pôjde ďalej. "usmiala som sa.
,, Vy sa tam nerozprávajte o práci! Chcem počuť nejaké iné témy." zakričal na nás od grilu Jack.
Chris sa zasmial a zakričal naspäť:,, Ja cítim, že ti to zhorí. Očividne potrebuješ pomoc. "zasmial sa a šiel mu na pomoc. S Irmou sme sa na nich len smiali.
,, Máte to tu krásne. Aj ja s Chrisom by som chcela niečo podobné. Ako vidím tak aj deti sú tu šťastné." povedala a zosmutnela. Nevedela som čo sa stalo, ale radšej som to neriešila. Predsa len nie je to moja vec.
,, Sú. Snažíme sa, aby im nič nechýbalo. Vy ste koľko spolu?" opýtal som sa zvedavo.
,, Už tri roky. Je to až neuveriteľné." povedala a zasmiala sa. Nemali sme šancu v rozhovore pokračovať, pretože už prišli s jedlom.
Po obede sa deti chceli ísť okúpať, tak sme sa rozhodli, že pôjdeme spolu. Irma a Jack mali plavky na sebe. Jack sa rád hodil do bazéna vždy keď varil a Irma sa mala ísť potom kúpať s kamarátkami. Deti sa prezliekli vonku a okamžite boli vo vode. Jack s Irmou ich sledovali a my sme vošli do domu.
,, Máte to tu krásne. " povedal Chris a obzeral sa.
,, Ďakujem. Snažila som sa tu z toho urobiť domov." pousmiala som sa a spolu sme vyšli na poschodie.
,, Tam je kúpeľňa. Tam sa môžeš prezliecť, ale počkaj donesiem ti plavky. "povedala som a vošla do našej spálne. Videla som ako sa oprel o rám dverí a sledoval ma. Bola som pod jeho pohľadom nervózna, tak som rýchlo schmatla prvé plavky, ktoré som našla.
Prišla som k nemu a on si ich bez slova zobral. No neotočil sa na odchod. Pozrel sa mi do očí a o krok pristúpil.
,, Vieš o tom, že si krásna? "opýtal sa a pohladil ma po tvári. Ostala som nemo pozerať. Srdce mi búšilo ako splašené. Nezmohla som sa na nič. Nerozumela som jeho správaniu. Prekvapil ma na plnej čiare a to hlavne pri fakte, že má dole priateľku.
Začal sa ku mne nakláňať až tak, že sa nám dotýkali nosy. Rukou mi stále prechádzal po líci a ja som ho len prekvapene sledovala. Keď sa nám pery skoro dotkli, zaspätkovala som a odstúpila od neho.
,, Mám dole manžela. Čo si to dopekla dovoľuješ? "opýtala som sa, keď som sa spamätala. Toto som dovoliť nemala, ale niečo v jeho pohľade ma presviedčalo, aby som počkala.
,, Máš pravdu. Prepáč. Neviem čo ma to napadlo. Toto som nemal urobiť." rýchlo zo seba vysypal a zmizol v tej kúpeľni, ktorú som mu ukazovala.
Ja som si šokovane sadla na posteľ a predýchavala. Dopekla! Poznám ho pár týždňov a ide na mňa s týmto?
Rýchlo som pokývala hlavou a išla sa prezliecť. Už prezlenčená som zišla za nimi k bazénu. Dúfala som, že Chris tam už je. Naozaj tam bol. A objímal zozadu Irmu, ktorá sa smiala v jeho náručí. Nechápala som ho.
Skočila som k nim do vody a Jack ma hneď k sebe pritiahol.
S Chrisom sme sa navzájom prepálili pohľadmi. Nerozumela som, o čo mu ide, ale vedela som, že ani jeden z nás nevníma konverzáciu medzi Jackom a Irmou.
Ja som sa len nervózne ošila a radšej sa pozrela na deti, ktoré sa pri nás bláznili.
V tej chvíli som ničomu nerozumela a pravý dôvod som sa dozvedela oveľa neskôr. V tej dobe som si myslela, že ide o bezvýznamné chvíľkové pobláznenie.
Mýlila som sa.
Prepáčte za tieto pomalé začiatky. ☹️☹️
Rozbehne sa nám to ešte. ♥️♥️
Hádam som vás neodradila.😘😘😘
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....