47.kapitola

217 10 5
                                    

,, Ak mi nechceš povedať, čo sa deje, tak mi aspoň nemotaj hlavu. "uhla som hlavou. Nemohla som dovoliť, aby ma bozkával.

,, Naozaj si rozhodnutá pre život s ním?" opýtal sa ustráchane, neviem z akého dôvodu.

,, Áno, nechcem, aby vznikli medzi nami kvôli tebe problémy. "

,, Vaness, never mu. Nie je úprimný, nemám z neho dobrý pocit. Nedovoľ, aby ti ublížil a už vôbec nie deťom. " povedal mi a dal mi bozk na rameno.

,, Aj keď sme rozvedení, ľúbim vás viac ako svoj život."povedal a išiel za deťmi.

Celý deň som nad tým premýšľala. Nedokázala som si vysvetliť to, čo mi hovorí a naozaj som mala nepríjemný pocit v žalúdku.

Naše deti boli však veľmi nadšené a zbavili energie aj nás.

Po obede sme padli do postele ako zabití. Keď som už zaspávala  prihovoril sa mi Jack.

,, Naozaj to chceš vedieť aj za cenu toho, že sa ti to nebude ani trochu páčiť? Budeš ma nenávidieť oveľa viac ako teraz. "sklopil pohľad.

,, Ja ťa mám rada. Nikdy ťa nebudem vedieť nenávidieť. A chcem to vedieť, pretože cítim ako to s nami súvisí. Nechcem ťa nechať na dne, keď vidím, ako si na tom už teraz." povedala som mu a chytila ho za ruku. Dal mi na ňu bozk a potom aj na čelo.

,, Večer ti poviem všetko. Bez výnimky." pošepol a ľahol si na svoje miesto.

,, Ďakujem. "šepla som skôr, ako sme zaspali.

O hodinku nás deti zobudili a nevedeli sa dočkať pláže. Hrali sme sa tam s nimi celý deň a keď sme Jacka pokryli pieskom deti boli nadšené.

,, Nebuďte na ocina takýto a radšej mu pomôžte." zasmiala som sa, aby sme ho mohi začať odhrabávať.

,, Čo takto sa ísť potápať?" usmial sa na nich, keď sme ho odhrabali.

,, Jack, na to sú malé. "zamračila som sa.

,, Ale mami! Veď mi viem plávať a bude tam s nami ocko!" vysmiali ma všetci traja.

,, Nedovolil by som, aby sa im niečo stalo. Poď s nami ak mi neveríš. Pod vodou je to naozaj nádherné. Teda ak sa už nebojíš. " musel to dnes zachytiť. Bez problémov som chodila do vody a bolo to osviežujúce.

,,Už som s tým v pohode." usmiala som sa a išla s nimi.

Druhú časť dňa sme strávili takto. Mal pravdu, bol to nádherný pohľad.

Po večeri sme si pozreli program v hoteli, ale deti zaspávali. Okolo deviatej sme sa vrátili do izby. Uložili sme deti a vyšli na balkón. Tam bol najväčší pokoj.

,, Posledný raz sa pýtam, chceš to počuť? "bol neistý a videla som mu strach v očiach. Prikývla som a vnútorne sa pripravovala na najhoršie.

,, Pamätáš sa na dobu, keď som ti hovoril o nejakom úžasnom obchode?" spýtal sa a ja som musela zaloviť v pamäti. Zdalo sa mi to tak dávno.

,, Áno, nikdy si mi nepovedal o čo vlastne išlo."

,, No.... Na poslednej obchodnej ceste ma oslovili istý ľudia. Povedali, že mi dajú ponuku, ktorú nemôžem odmietnuť pre jej obrovskú výhodnosť. Stretol som sa s nimi a naozaj mi dali návrh. Vedeli o mojej firme aj o vás všetko, ale ja som išiel za víziou peňazí. Nepovedali mi o čo ide, až v tom hoteli. Tá žena bola mojou spojkou s nimi. Neskoro som si uvedomil, čo vlastne chcú. Išlo o pranie špinavých peňazí cez moju firmu. Povedali, že budem krytý, Nič sa predsa nemôže stať. Tak skurvene som sa mýlil. Postupne začali chcieť odo mňa viac a viac a mne sa to prestalo páčiť. Ohradil som sa, chcel skončiť, ale už som nemohol vycúvať. "povzdychol si a pretrel si tvár. Chápala som kam to smeruje a bola naozaj nahnevaná a sklamaná.

,, Začali sa mi vyhrážať. Zrazu si začala dostávať tie fotky, ktoré boli nahraté a mne posielali fotky detí v škole. Bol som zúfalý a začal robiť, čo chcú, no asi im to nestačilo, pretože na nás nahrali aj to v mojej kancelárií. Neviem od koho, ale určite musela vedieť kedy prídeš a presne v ten moment sa na mňa vrhla. Keď si ušla povedala mi, že to je len varovanie. Nabudúce pôjdu po krku mojim deťom. Nemohol som ti nič povedať, držali ma v šachu z každej strany. Preto sa tak bojím a súhlasil som s rozvodom. Asi ma momentálne nenávidíš, ale aj ty musíš vidieť, že ťa milujem, no zároveň vás chcem čo najďalej odo mňa. Každý deň sa zo mňa môže stať nepohodlný človek, ktorého za to zabijú. Nebol by som ani prvý ani posledný. Deti a ty, ako som už mnohokrát povedal, ste to najdôležitejšie, čo mám a za cenu, že sa vám nič nestane urobím čokoľvek. Dokázal by som sa aj nechať zabiť, aby ste boli v bezpečí. "dohovoril a nastalo ticho. Dlhotrvajúce a mučivé. Nedokázala som sa spamätať z toho, čo som sa dozvedela, bolo to ako zo zlého sna. Ako sa to mohlo stať? To nie je možné...

,, Toto... Prečo si mi to nepovedal? Mohol si ísť na políciu! Ako si si mohol začať s takými ľuďmi? Sú to kriminálnici a ty si otec! Mal si myslieť na mňa, na deti. Vtedy si o tomto obchode hovoril ako o tom najlepšom v živote! Ako preboha?"pytala som sa s hrôzou v očiach a slzami na lícach. Predstava ako mi niekto hocikedy môže zabiť rodinu bolo to najstrašidnelšie, čo som doteraz zažila.

,, Ness, prosím pokoj...." hovoril, akoby som sa teraz vlastne ani nič nedozvedela.

,,Ako sa mám upokojiť?! Si môj manžel a t..." chcela som ďalej hysterčiť, ale jeho pery na mojich mi v tom prudko zabránili.

Konečne sme sa posunuli a máme nejaké vysvetlenia. ❤️❤️❤️😘😘

Dúfam, že sa vám časť páči. 🤗🤗🤗

Perfect lifeМесто, где живут истории. Откройте их для себя