Zobudiť sa pri Chrisovi bolo pekné. Hneď ako zistil, že som hore, išiel spraviť raňajky.
Roztiahla som sa na posteli a skontrolovala telefón. Všetko sa zdalo byť v poriadku.
O pár minút sa Chris s plným podnosom, rovnako ako v prvý deň. Poďakovala som sa a spolu sme sa naraňajkovali.
,, Čo hovoríš na výlet? "opýtal sa, keď si ma stiahol k sebe na posteli.
,,Kam?"
,, To bude prekvapenie, ale sľubujem, že sa ti bude páčiť. "usmial sa.
,, Dobre, ale zavolám predtým domov. Vyberieš mi nejaké vhodné oblečenie? Neviem kam pôjdeme." povedala som mu a on sa bez slova postavil.
Zavolala som domov, kde mi to zdvihla Eli.
,, Ahoj, láska. Ako sa máte? "
,,Super, mami. Ideme dnes s ockom k babke a celý deň sa s nami hral. Ale kedy prídeš? Nemôžeš ísť s nami? "
,, Zlatko, ja prídem až v pondelok a potom spolu niekam pôjdeme my, dobre? Pozdravuj ocka aj Simona. Ľúbim vás a dávajte si pozor. "
,, Aj ja ťa ľúbim, mami. "povedala do telefónu a zložila.
Uvoľnila som ruku, ktorá mi klesla pri telo v momente, keď ma Chris prudko chytil za boky. Trochu som vykríkla, ale hneď som sa upokojila. Chris si položil hlavu do záhybu môjho krku a preplietol si so mnou prsty na ruke. Zdvihol naše spojené dlane a chcel ma pobozkať na chrbát ruky. V strede pohybu však zastal.
,, Prečo nosíš stále obrúčku aj zasnubák? A prečo naopak nenosíš náramok odo mňa?"opýtal sa zamračene.
,, Chris, prosím ťa, nežiarli. Ani som si neuvedomila, že to stále mám. A náramok nenosím, aby som si ho nezničila, ale pozri. Hneď to zmením." stiahla som si prstene z prstu a vložila mu ich do dlane. Pichlo ma pri srdci, ale robila som dobre. Chcem predsa nový život.
,, Čo s tým mám robiť?"
,, Čo len chceš. Je to na tebe. Len nechcem, aby si žiarlil. A náramok si hneď idem dať."usmiala som sa a chcela sa od neho dostať. Avšak on ma rukami objal ako medveď a dal mi pusu na líce.
,, Nič nemusíš robiť, prepáč. Nechcem, aby si si myslela, že som žiarlivec."
,, Nie, naozaj máš pravdu. Toto som mala urobiť hneď. Začínam znovu a na to nič z tohto nepotrebujem." pobozkala som ho a išla sa prezliecť.
Obliekla som si legíny a obyčajné tričko, ktoré mi nachystal. Nevedela som ako to vyhrabal, keďže to nie je môj štýl, ale nevadí.
,, Chris dosť pochybujem, že k tomuto nájdem nejaké tenisky." povedala som mu, ale on mi hneď zamával jedným párom pred očami. Boli ešte z doby, keď sa Eli naučila chodiť. Asi som mala nejakú predtuchu, keď som si ich sem zobrala. Aj Chris vymenil zvyčajný oblek za obyčajné tričko s riflami.
Nasadli sme do auta a vyštartovali. Po dvadsiatich minútach Chris zastavil na nejakej benzínke a otočil sa na mňa so šatkou v ruke.
,, Chcem, aby si si toto dala cez oči. Sľubujem, že sa ti to bude páčiť. " vášnivo ma pobozkal a tým vlastne umlčal moje protesty. Nemala som inú možnosť ako počúvnuť.
Cesta s prekrytými očami nebola veľmi príjemná, ale keď mi ich odkryl zostala som v úžase. Bolo to neskutočné.
Stála som pred rojom farebných lietajúcich balónov. Bolo to ako zo sna.
Chris ma vytiahol z auta a oprel o kapotu. S pootvorenými ústami som to sledovala a ani som sa neozvala.
,, Páči sa? "
Pozrela som sa naňho pohľadom či to naozaj myslí vážne.
,, Či páči? Si blázon a ja som úplne unesená." pobozkala som ho.
Chris sa zasmial, odtiahol sa a šepol.
,, Počkaj kým to budeme pozorovať zhora. Krásu neba som ti už ukázal. Teraz chcem, aby si videla a užívala si so mnou krásu zeme z vtáčej perspektívy." usmiala som sa a opäť som ho vášnivo pobozkala.
,, Ďakujem! Si neskutočný! Ľúbim ťa, vieš to?" opýtala som sa a po prvý raz som mu to povedala ako prvá.
,, Nenahnevám sa, ak mi to budeš opakovať. "zasmial sa a odviedol ma k odstavenému balónu.
S chlapom pri ňom si pod ruku a predstavil nás. Ani nie o desať minút sme sa začali vznášať.
Pozorovala som zem v Chrisovom objatí a nemohla som tomu uveriť. Bolo to ako z rozprávky.
,, Neviem ako ti tieto prekvapenia dokážem vrátiť. Si neskutočný. " zasmiala som sa sledujúc krajinu.
,, Nemusíš mi nič vracať. Chcel som, aby si to videla a dúfam, že jedného dňa sem zoberieme aj deti. Myslím, že by sa im to mohlo páčiť." usmial sa a dal mi bozk do vlasov.
,, Áno, určite budú unesené. "usmiala som sa a opäť ho bozkávala. Bola som nadšená a konečne som bola oslobodená od všetkého.
,, Pokoj, Ness. Toto si necháme na doma." zasmial sa, pri čom som ho so smiechom buchla po hlave.
Urobil nám niekoľko selfie a potom sme sa fotili ešte aj pri balóne. Bol to nádherný deň, ktorý si budem pamätať ešte dlho.
Niečo také pekné som nezažila už niekoľko mesiacov a bola to príjemná zmena. Chris bol dokonalý. V tom som sa stále viac utvrdzovala. Netuším ako sa mu poďakujem.
Ale myslím, že aj túto časť mal pripravenú za mňa. Doma mi nechal na posteli sexi spodné prádlo, ktorým som sa mu mohla poďakovať.
Celé to bolo dokonalé. Milovali sme sa celú noc, pričom som sa úplne uvoľnila. Bolo to ako znovuzrodenie.
Jednu vec môžem povedať naisto. Takýto pekný víkend som nezažila už veľmi dávno a chýbalo mi to.
Ak by som nemala deti ani by som sa do reality vracať nechcela. Tešila som sa ako bude všetko za mnou a budem môcť začať tak, ako chcem ja.
S deťmi, ktoré budú pokojné a chápajúce a s Chrisom, ktorý ma nesklame tak ako Jack.
Dúfam, že tak ma už nikto nikdy nesklame.
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....