44.kapitola

214 9 0
                                    

V pondelok ráno bolo lúčenie ťažké. Nechcela som odísť, no aj Chris musel ísť do práce.

Vyškriabali sme sa z postele pričom obom bolo jasné, že budeme meškať. Vo firme výjde skôr či neskôr najavo, že sme spolu, takže to je jedno. Ani jeden z nás nemá nič také dôležité, aby sme sa ponáhľali.

Urobila som raňajky a spolu sme ich zjedli. Keď som chcela odniesť taniere, stiahol si ma k sebe.

,, Nechcem, aby si odišla. Ani ja som si nevedel predstaviť, ako si dokážem zvyknúť na tvoju prítomnosť len po pár dňoch. Ale vieš čo? Už sa nechcem zobudiť bez teba po mojom boku. " usmial sa a pobozkal ma.

,, Aj ja by som najradšej ostala s tebou, ale vieš, že to nejde. Obaja máme povinnosti, ale sľubujem, že si  na teba nájdem čas, teda čo najviac času." usmiala som sa a dala mu bozk.

,, V to teda dúfam, hádam sa na mňa nevykašleš ako cez prázdniny." zasmial sa spokojne.

,, Nie, sľubujem, že nič také nebude. Ľúbim ťa. Veľmi. A zistila som, že chcem s tebou tráviť čo najväčšie množstvo času. "

Dohodli sme sa, že spolu využijeme každú voľnú chvíľu a vyrazili jeho autom do firmy.

Celý deň prešiel rýchlo a nastal čas ísť domov. Bála som sa, ako to tam bude vyzerať, ale nakoniec to bolo celkom pokojné.

Hneď vo dverách na mňa skočili deti, takže som si ich musela zdvihnúť na ruky. Nehovorím, že som to nezvládla, ale už boli dosť ťažké.

,, Ako ste sa tu bezo mňa mali? " opýtala som sa milo a dala obom bozk na líce.

Deti mi hneď začali rozprávať celý svoj víkend. Boli s Jackom všade, kde chceli a veľa toho zažili. Užíval si ich kým mohol.

Jack o dve hodiny prišiel domov a potom ako sa porozprával s deťmi ma zatiahol do pracovne.

,, Čo sa deje? "opýtala som sa s úsmevom. Naozaj som bola naplnená novou pozitívnou energiou.

,, Úplne žiariš..." prezeral si ma so zamysleným výrazom, ale povedal to tak až som nevedela či mu ďakovať alebo nadávať.

,, Ďakujem? "vyslovila som neisto.

,, Neber to zle. Len sa teším, že si šťastná a zároveň.... Dobre to je jedno..." odkašľal si a začal hovoriť odznovu.

,, Chcel som ti to len uľahčiť, a tak som nám objednal dovolenku. Tú poslednú rodinnú, o ktorej sme sa bavili. Tam im povieme, že ideme od seba. Snažil som sa im to cez víkend naznačiť, ale neviem či ma brali vážne." povedal a práve v tej chvíli mi začal zvoniť telefón. Vytiahla som ho z vačku a usmiala sa na fotku mňa a Chrisa pri lietajúcich balónoch, ktorú mi nastavil na jeho kontakt. Určite to musel vidieť aj Jack, pretože sa zatváril ublížene.

Radšej som rýchlo zodvihla.

,, Prosím? "

,, Ako sa má najkrajšia žena pod slnkom? Je možné, že ťa nevidím pár hodín a už neviem čo so sebou? Normálne som pred chvíľou uvažoval, že si ťa prídem uniesť k sebe." jeho slová spôsobili, že som sa začala usmievať ako debil. Videla som ako ma podozrievavo Jack pozoruje, no to už moja starosť nie je. Sme predsa len rozvedený.

,, Neblázni, prosím ťa. Zajtra sa vidíme. Musíš to takto vydržať aj bezo mňa. Sľubujem, že to takto už nebude dlho." usmiala som sa a radšej nepozerala na  Jacka.

,, Si s ním však? Prosím ťa, takto odmerane sa so mnou nerozprávaj lebo zošaliem. Ani nevieš ako mi chýbaš." zakňučal ako malý chlapec.

,,Zajtra sa vidíme a aj ty mne chýbaš a veľmi. Ľúbim ťa a moje slová ti budú musieť stačiť na dobrú noc." zasmiala som sa.

,, Tak to aby som hneď išiel spať, pretože mi to nebude stačiť a budem ťa musieť v noci budiť, aby si mi to zopakovala." zasmiala som sa na ňom a pokrútila hlavom.

,, Si blázon, ale radšej naozaj choď spať, aby si ma nebudil. Potom by som bola zlá." zasmiala som sa.

,, Nebuď zlá a radšej mi ešte raz zopakuj tie dve slovíčka. "zasmial sa a ja som urobila ako chcel.

,, Ľúbim ťa a dobrú noc." povedala som so smiechom.

,, Ľúbim ťa a ver, že dnešná noc bude dobrá len preto, že budem snívať o tebe. " radšej sme obaja zložili.

Jackov pohľad bol pre mňa ľadovou sprchou. Videla som, že mu ublížujem, ale malo by mi to byť jedno. Nie som ako on a mrzí ma to.

,, Som rád, že si šťastná a naozaj dúfam, že si ťa ten chlap bude poctivo strážiť. To je niečo, čo som ja nedokázal. "

,, Nevracajme sa stále k tomu. Ja som už otočila list, tak to skús spraviť aj ty."

,,Chcel by som, ale nedokážem to, pokiaľ mi neuveríš, že som s tou ženskou ani so žiadnou inou nespal. Jediná, s ktorou som za tie roky bol v posteli si ty! To ti prisahám na život našich detí! " povedal a ja som tomu rozumela stále menej. Tvrdil mi to už niekoľkokrát a nevzdáva sa tejto verzie, hoci som videla svoje. Tomu nerozumiem. Jack nie je z chlapov, ktorý hovoria veci len tak. A prisahajú.

Ale stop! Už ti to môže byť jedno, Vanessa! Si s novým chlapom a Jack už tvojím problémom nie je.

,, Nechajme to už tak! Táto téma sa uzavrela spolu s naším manželstvom. Teraz mu radšej porozprávaj kam a ako chceš ísť na tú dovolenku. Musíme na deti brať ohľad. "povedala som s čím len súhlasil.

,, Chcel by som ísť o týždeň takto na Bali. Deti aj my si oddýchneme, troška si s nimi užijeme a potom budeš mať voľnú cestu k novému životu." povedal lákavo a ja som súhlasila.

Konečne treba všetkému spraviť rázny koniec.

Šťastný nový rok 2019!

K tomuto príbehu počítam ešte takých 10-15 častí. Nebojte sa, o chvíľu ešte nastane zvrat.

Dúfam, že sa vám príbeh páči! ❤️❤️❤️❤️

Perfect lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz