Od môjho odhalenia prešiel týždeň. Týždeň kedy som prakticky zmizla. Doma som sa nezdržiavala a deti boli so mnou niekde vonku prakticky stále. Keď chceli ísť domov, väčšinou som ich nechala s opatrovateľkou.
Najviac času som bola v práci a pracovala som ako stroj. Potrebovala som si dokázať, že sa mi nezrútil svet. Potrebovala som sa zamestnať a nemyslieť na to, čo sa stalo.
S mojou právničkou som už riešila žiadosť o rozvod. Každú chvíľu by som ju mala ísť podať.
Jack sa snažil so mnou skontaktovať, ale ja som si vytvorila múry. Posielal kvety-vyhodila som ich. Písal mi-zablokovala som si ho. Snažila som sa od neho úplne odstrihnúť a asi sa mi to aj darilo.
,, Môžeš mi vysvetliť, čo sa s tebou v poslednej dobe deje? "vletel do mojej kancelárie Chris a oprel sa predo mnou o stôl. Vyzeral nahnevane, ale nevedela som kvôli čomu.
,, Neviem o čom hovoríš." povedala som mu s nezáujmom a čítala si ďalej papiere pred sebou.
Vytrhol mi ich z ruky kvôli čomu som po ňom škaredo zazrela.
,, Nevieš? Tvoja sekretárka vonku plače a je na pokraji nervového zrútenia! Neviem, čo sa s tebou stalo, ale mala by si byť konečne šťastná, nie? Podľa toho čo som počul, ľuďom okolo seba len nadávaš a dávaš im všetko vyžrať. Toto nie si ty! " zaťal do živého. Nevedela som, čo mu na to povedať, ale nakoniec vyhrala zlosť.
,, Vieš, čo sa stalo?! Čo sa stalo, keď si ma vyložil?" postavila som sa a treskla do stolu rovnako ako on. Naozaj som sa v poslednej dobe k ľuďom nesprávala dobre.
,, Nachytala som môjho manžela s nejakou ženskou! Tak skončili moje snahy dať si život dokopy! Tak mi tu teraz nerob prednášky o tom ako sa mám správať! Správam sa tak, ako ľudia ku mne." povedala som mu a videla som ako ho to zaskočilo. Asi čakal, že sa zosypem, ale ja už som nemala silu ani plakať. Potrebovala som mať samú seba pod kontrolou. A to sa mi musí podariť!
,, Ness..." chcel ma utešovať, ale ja som ho zastavila.
Posadila som sa späť na moju stoličku a prehovorila som.
,, Nechcem nič počuť. Ja som v poriadku. Zavolaj mi moju asistentku. Aspoň v niečom máš pravdu. Nemôžem byť zlá na ľudí okolo mňa." rozprávala som s kľudom angličana, ale vedela som, že mi to nezožral. Bolo mi to jedno. Chcel mi pomôcť, no ja som ho nechcela nechať.
Otočil sa a splnil, čo som mu povedala. Ospravedlnila som sa sekretárke, pretože mi to naozaj prišlo ľúto. Nemôžu kvôli môjmu životu trpieť nevinný ľudia.
Sekretárka to prijala a ja som ju poslala domov. Nejak to tu už zvládnem.
O niekoľko hodín mi zavolala opatrovateľka. Mala som v pláne tu byť do večera, pretože tu toho bolo naozaj veľa. A aj tak, doma by som sa zbláznila.
,, Prosím? "
,, Dobrý deň, volal mi váš manžel, že príde za deťmi. Neviem, čo mu mám povedať..." odmlčala sa.
,, Dovoľ mu to a prezvoň ma, keď bude odchádzať. Nechcem, aby tam bol, keď prídem. "
,, Dobre, zavolám vám." povedala a zložila.
Bez myšlienok naňho som sa musela ešte hlbšie zahrabať do práce. Ak by som začala premýšľať skončilo by to plačom.
Bola som tak odrezaná od reality, že som sa prebrala až o 9 večer. Zistila som, že opatrovateľka mi písala o jeho odchode už pred hodinou.
Rýchlo som sa teda pozbierala a zamkla za sebou kanceláriu. Bolo to tu celé prázdne. Všetci už boli doma s rodinami, len ja som tu trávila viac času než by sa patrilo.
Zavolala som si výťah a vošla doňho. Keď som stačila nulu, niekto zastavil zatvárajúce sa dvere.
Dnu vošiel Chris. Nič som mu nepovedala len som sa unavene oprela o stenu výťahu.
Prešli sme dve poschodia, keď sa zrazu natiahol a zastavil výťah. Trochu s nami skočil nižšie a zastavil sa.
Zamračila som sa naňho.
,, Prečo si to urobil? "
,, Pretože vidím, ako si v piči, hoci sa tváriš, že si silná." povedal mi a ja som naňho ostala pozerať.
,, Netvár sa ako môj psychológ a oprav ten výťah! "rozkázala som mu.
Nečakala som, ale čo urobí. Pristúpil ku mne zatlačil ma do rohu výťahu a pobozkal ma. S toľkou vášňou akoby mi chcel dokázať, že svet po nejakom blbom chlapovi neskončil.
Protestovať som prestala, keď sa mi prisal na krk. Ani som si neuvedomovala ako moc to potrebujem. Vykašlala som sa na všetky spôsoby a rovno som mu rozopla nohavice.
Po rýchlovke vo výťahu sme sa bleskovo obliekli, pretože sa začal hýbať.
,, Ste v poriadku? "opýtala sa jedna z upratovačiek, ktoré stáli pred výťahom na prvom poschodí.
,, Sme, len sa zasekol výťah. Ďakujeme za pomoc." usmiala som sa a snažila sa zdrhnúť. Vedela som, že Chris ide za mnou.
Odchytil ma pri mojom aute a oprel ma oň.
,, Nemôžeš takto zmiznúť." hovoril s úsmevom a chytil ma za stehno.
,, Prepáč, ale musím ísť domov. " snažila som sa od neho odtlačiť rukami na jeho hrudi. Opadol mu úsmev, ktorý mal na tvári.
,, Mám sa cítiť zneužitý?"opýtal sa a ja som vôbec nevedela ako to myslel.
,, Prosím, nehnevaj sa na mňa. Potrebovala som to a ty si začal. Nechcem sa teraz s nikým viazať. Nechcem si ťa znepriateliť..." povedala som úboho a sama som si to uvedomila.
Pustil ma a o krok ustúpil.
,, Nechceš sa viazať, dobre. Čo hovoríš na nezáväzný vzťah? Myslím, že mne to teraz tiež viac tak vyhovuje." navrhol a ja som naňho trochu nechápavo pozerala.
,, Myslíš tým nezáväzný sex?" opýtala som sa prihlúplo a on prikývol.
,, Myslím, že si v tejto sfére rozumieme a obaja to potrebujeme. Nebudeme si nič sľubovať a uvidíme ako to dopadne nakoniec. "povedal.
,, Dobre. Súhlasím, ale žiadne sľuby!" nastavila som mu ruku, no on ma chytil za boky a pritiahol si ma k sebe. Bozkávali sme sa tam poriadne dlho a obom sa to páčilo. Aspoň vtedy som sa cítila uvoľnene a slobodne.
,, Dávaj na seba pozor. "dal mi pusu na čelo a pustil ma. Omamená a bez slov som nasadla do svojho auta. Celá som sa triasla, ale mala som z tejto dohody dobrý pocit. Prospeje mi to a uvidím ako to celé vypáli.
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....