37.kapitola

207 10 0
                                    

Na pláži som sa cítila ako v raji. Boli sme tam až kým sa nezotmelo.

S Chrisom to bolo ako na druhých medových týždňoch. A to nehovorím len o sexe.

Zabávali sme sa tam ako malé deti. Ako správna žena som zvyknutá sa na pláži skôr opaľovať a sledovať deti ako sa kúpať, no to mi nebolo umožnené.

Keď som tam ležala viac ako pol hodinu, Chris si ma ako nevestu zdvihol na ruky a odniesol do vody.

,, Chris, nié! Prosím nie! "chytila som sa pevne jeho krku, aby sa ma nemohol zbaviť. Celkom dobre sa na mne zabával.

,, Pokoj, Ness. Je to len voda. Hádam sa jej nebojíš." trošku ma vysmial a kráčal so mnou vo vode. Ponorenú som mala najskôr len špičku nohy.

,, Nebojím! "vyhlásila som, ale stále sa ho držala.

,, Tak?" opýtal sa, keď som už mala vo vode aj chrbát.

,, Ness? "oslovil ma, keď som si hlavu schovala do jeho ramena.

,, Bojím sa rýb." zamumlala som tak, že by som si ani ja sama nerozumela.

,, Čože? Keď hovoríš takto, tak nemám šancu rozumieť. " nastavil mi pred tvár ucho a vošiel ešte ďalej do vody.

,, Bojím sa rýb. "zamumlala som o niečo zrozumiteľnejšie.

,, To nemyslíš vážne, však?" opýtal sa so smiechom. Zamračila som sa, ale neukázala mu tvár.

,, Myslím. "odvrkla som nepríjemne.

,, Ness, preboha, veď tie ryby sa viac boja teba ako ty ich. Sú malé a bezbranné aj voči tvojej nohe. Nehnevaj sa, prosím ťa." neodpovedala som mu a on mi nečakane pustil nohy.

,, Chris!"zavrčala som a nohami sa snažila zachytiť o jeho boky.

,, Ness, počúvaj ma a upokoj sa, dobre?"chytil mi jednou rukou tvár a druhou nohu.

,, Tie ryby ti ublížiť nemôžu, oni len niekedy narazia do tvojej nohy a toho sa zľakneš, áno? Máš dve malé deti, v ktorých nemôžeš budovať strach. Keď ste spolu boli na dovolenke, ako ste mohli byť v mori, keď sa bojíš? "opýtal sa.

,, Deti sú ešte malé. Väčšinou sme pri kraji. A keď chcú ísť plávať aspoň trochu ďalej tak plávajú s Jackom."vysvetlila som mu, ale nepúšťala sa ho.

,, Ness, pokús sa to prekonať. Veď si predsa mladá, úspešná a krásna žena. Nemôžeš mať strach z takejto veci."pohladil ma po tvári a nakoniec som musela súhlasiť.

,, Keby niečo som tu s tebou." usmial sa a pomaly ma pustil.

,, Poďme si zaplávať. Vyskúšaj to. Je to oslobodzujúce ešte viac."povedal mi a ja som ho nakoniec poslúchla.

Mal pravdu, bolo to niečo úžasné a najlepšie bolo, že voda bola krištáľovo čistá, a tak som dobre videla až na dno.

,, Čo vravíš?" opýtal sa a chytil ma jednou rukou za pás. Druhou sa udržiaval nad vodou.

,, Máš pravdu, zatiaľ sa ma žiadna ryba ani nedotkla." zasmiala som sa a ako poďakovanie som ho pobozkala.

,, Tak to už môžem urobiť toto! Zadrž dych. " povedal a ja som to len tak tak stihla.

Stiahol ma pod vodu a pobozkal ma pod ňou. Bolo to trošku nepohodlné, ale aj tak sa mi to páčilo.

Chris neskôr doniesol okuliare pod vodu, a tak sme sa potápali. Deň prešiel naozaj rýchlo. Nasmiala som sa ako už dávno nie.

Prišli sme späť do domu, kde už bola zima. Boli sme zamrznutý keďže sme mali len plavky a uteráky. Teploty tu dosť rýchlo klesali.

Spolu sme sa hore prezliekli a Chris išiel zapáliť krb. Ja som si zobrala telefón a išla za ním.

,, Prepáč za tú zimu. Dlho som tu nebol a zabudol som ako tu býva v noci. "povedal, keď počul moje kroky.

,, Ness?" opýtal sa ma, keď som pozerala do mobilu.

,, Stalo sa niečo? "postavil sa za mňa a hneď uvidel, na čo pozerám. Jack mi poslal fotku s deťmi. Dávali mu pusu na líce a on ju posielal mne.

Chýbaš nám, aj keď si myslíš, že nie. Posielame obrovskú pusu. Milujem ťa.

,, Ness... Chceš sa vrátiť domov?"narovnal sa a opýtal sa vážne. Položila som telefón vedľa seba a postavila sa mu naproti.

,, Čo?"

,, Pýtam sa či sa chceš vrátiť domov. Dneska sme si síce niečo povedali, ale prepáč, naozaj ma to prestáva baviť. Nechcem sa na teba takto pozerať. Buď on nadobro alebo ja. Ak toto s tebou spraví jedna fotka, tak nie si cez to celé prenesená ani náhodou. Jasná odpoveď! Len o to ťa žiadam. "

,, Chris, toto mi nerob. Nie je to také jednoduché ako si mys..."

,, Nie, Vanessa. Ty si to robíš ťažšie, než to je. On ťa sklamal dvakrát tak, že by som sa na neho nevedel už ani pozrieť, ale ty to tak očividne nemáš. Nechcem, aby si mi dala šancu a potom ma poslala do kelu. Nechcem sa ponižovať, takže stačí jedno slovo. " povedal mi tvrdo.

,,Nechcem o teba prísť..." povedala som porazene. Nechcela som sa takto rozhodovať, keďže som ešte veci nemala jasné, ale pritlačil ma k múru.

,, Naozaj? "pristúpil ku mne a dlane mi položil na líca.

,, Áno. Už s Jackom nebudem nič mať nikdy. Buď ale trpezlivý, nemôžem toľko rokov len tak zahodiť..." šepla som, na čo ma so šťastným úsmevom pobozkal.

,, Nebudeš to ľutovať, Ness. Postarám sa o to, aby si zabudla. Vďaka mne. Budeme rodina. Jedna veľká šťastná rodina." povedal s úsmevom a opäť ma bozkával. Ja som ho pobozkala naspäť a sama som videla ako sa ma snaží dotykmi utvrdiť v tom, že robím dobre.

Nerozhodovala som sa srdcom. V tomto prípade som to brala ako záchranné koleso. Mal ma postaviť na nohy a ja som si mala dokázať, že postupom času príde aj láska. Máme medzi sebou vášeň, tak prečo nie?

Chrisa som mala rada a páčilo sa mi, ako sa ku mne správa, ale koniec koncov som ho stále len využívala. Nechcela som to, ale musela som.

Veľmi verím, že po tomto víkende sa vo mne prebudí aj láska. Musí.

Perfect lifeWhere stories live. Discover now