*****flashback*****
Keď sme s Joshom utiekli, najskôr to bolo ťažké. Prenajali sme si izbu v jednom starom a polorozpadnutom hoteli. Josh nám prenajal narýchlo malý byt, ale môžme tam ísť až zajtra.
Noc sme zvládli, aj keď posteľ bola vyležaná a pružiny som mala zarezané v chrbte.
Ráno sme spolu nasadli na autobus. Nechceli sme byť v meste s našimi rodinami. To by bolo najhoršie možné riešenie.
,, Tešíš sa na nový život, Ness? "pohladil ma Josh po tvári, keď som mu ležala na ramene.
,, Áno, ale neviem čo bude, keď prídeme."
,,O to sa neboj. To vyriešime keď prídeme. "pobozkal ma do vlasov a nechal nech sa vyspím. Jeho rameno bolo pohodlnejšie ako tá posteľ.
O niekoľko hodín, väčšinu som prespala, sme prišli.
Museli sme chvíľu v teple kráčať, ale nesťažovala som sa. Konečne po dlhej dobe som mala pocit slobody. Nemusela som sa báť, čo sa mi stane, keď prídem domov.
Bol to malý jedno-izbový bytík, ale vyzeral útulne a čisto.
,,Viem, že to nie je nič moc, ale postupne si budeme môcť dovoliť niečo väčšie. Postarám sa o nás. "šepol mi do krku a zozadu ma objal.
,, Mne to úplne stačí. Hlavne, že sme ďaleko od rodín."
,, Mám prácu v jednej reštaurácií. Budem si brať čo najviac hodín, aby sme sa dostali z dna. "
,, Aj ja si zajtra niečo nájdem."usmiala som sa a otočila sa k nemu.
,, Nie, ty dokončiš v prvom rade školu." povedal a otočil si ma jemne ešte viac k sebe.
,, Nie, chcem ti pomôcť. Nechcem byť tým príživníkom. "
,, Nie si príživník. Si moja..." odmlčal sa a ja som si ho zvedavo prezrela. Zaujímalo ma, čo povie.
,, Čo?"
,, Všetko čo budeš chcieť, Ness. Moja priateľka, milenka, láska. To, čo si vyberieš."
,, Všetko. Chcem byť tvoje všetko. " povedala som mu príliš romanticky. Bola som prvýkrát zamilovaná a hovorila som presne to, čo som cítila.
Pobozkal ma a ja som ho chytila s naliehavosťou okolo krku. Po chvíli, keď sa naše bozky stali príliš vášnivými, sa so sebazaprením odtiahol.
,, Ness, chceš to? Nechcem ťa do ničoho tlačiť. "povedal a pohladil ma po tvári.
,, Áno, chcem byť s tebou. Práve takto si prajem odštartovať nový život." pritiahla som si ho späť.
Bolo to to najkrajšie, čo som v živote dovtedy prežila.
Mala som pri ňom pocit, akoby ma naozaj miloval. Možno to po takej krátkej dobe znie hlúpo, ale naozaj som sa prvýkrát v živote zamilovala.
Ležala som na ňom a on ma hladil po chrbte. Cítila som akí spokojní obaja sme.
,, Josh, ja si musím nájsť nejakú prácu. Nemôže byť všetko na tebe. " bránila som sa. Naozaj by som sa cítila hlúpo.
,, Ak chceš môžeš brigádovať, ale len pod podmienkou, že doštuduješ a všetko pôjde na teba. A nebude to na úkor školy." povedal mi a ja som si ho po jeho slovách so záujmom prezrela.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....