Josh? Josh? Josh!
Kde si? Prosím, vráť sa! Ja už nechcem žiť v tejto škaredej realite. Najradšej by som bola znovu s tebou. Niekde ďaleko od tohto. Od ľudí, čo mi ubližujú! Kde si? Zachráň ma!
Prudko som sa prebudila, keď na mňa niekto vylial kýbel studenej vody. Striasla som sa a prudko otvorila oči. Cítila som sa zle a nevedela som kde som. No dva páry nechutných hnedých očí ma hneď donútili spamätať sa. Ležala som so zviazanými rukami ku stene na zemi a nado mnou stáli dvaja chlapi.
Moja prvá myšlienka nebola o tom, čo mi urobia, ale kde mám deti. Išli s nami v aute. Okamžite som sa začala modliť za to, aby boli v poriadku.
,, Konečne si sa zobudila, maličká. Ani nevieš ako radi ťa vidíme a tiež sa s tebou radi zblížime. "nechutne sa uškrnul a tupou stranou noža mi prešiel po tvári.
,, Kde mám deti?!" zakričala som, aj keď som sa hrozne bála. Nikdy som si nemyslela, že budem v takejto situácií a najhoršie bolo, že som do toho zatiahla aj deti.
,, Neboj sa. Sú na dobrom mieste. Keď dostaneme povolenie možno ti ich ukážeme. Ešte pred tým ako ich pekne predáme. "zasmial sa a mne po chrbte prešli zimomriavky. Moje deti? Po tvári mi stekali slzy a naozaj som nevedela, čo urobiť.
,, Chcem ich vidieť! Doveďte ich!" zakričala som zúfalo cez slzy. Jeden z chlapov sa prestal smiať a vyfackal ma.
,, Zapamätaj si, že tu môžme zvyšovať hlas jedine my! Ešte raz sa také niečo stane, tak ti ukážem kto je tu šéf." chytil ma za krk a rukou si prešiel po pracke na opasku. Bola som k smrti vydesená, ale nemohla som nič robiť. Cítila som číre zúfalstvo.
,, Ale je krásna. To je jasné. Dúfam, že nám šéf dovolí sa s ňou poriadne pohrať." zasmial sa druhý, odhrnul mi vlasy na krku a pobozkal ma naň. Striaslo ma od hnusu.
,, Jasné, že dovolí a ak nie, tak si ju na chvíľu ukradneme. Nikomu to nebude vadiť podľa toho, čo má pre ňu nachystané."
,, Vypadnite od nej! "zavrčal niekto od dverí. Bol to Chris. Akonáhle som ho uvidela, začala som ešte viac plakať. Ako mi toto mohol urobiť? Myslela som si, že ma ľúbi. Bol to len klam.
,, Chris..." šepla som slabo v slzách.
,, Čo je, ty kurva?! Čo odo mňa chceš? Teraz sa už necítiš tak isto ako predtým, však?" zasmial sa a sadol si oproti mne na stoličku.
,, Prečo? "šepla som opäť.
,, Pýtaš sa prečo? Naozaj ma nepoznáš? Keď si ma prvýkrát pobozkala, na niekoho som sa ti podobal, však? Na koho? No tak povedz to! Štetka! "zavrčala a bolo z neho cítiť tú nenávisť. Obrovskú nenávisť, ktorú voči mne cítil. Predtým som musela byť slepá, keď som ju nevidela.
,, Josh?... Čo... Čo s ním ty máš?" opýtala som sa slabo.
,, Tipni si, kurva! Som jeho brat! Nehovoril ti o mne, však? Nemohol. Nechcel ma do toho zaťahovať, ale to ty si ho zabila! Zničila si mi život! Nie len mne, ale aj mojej matke, štetka. Ani nevieš, ako si sa mi po celý čas hnusila! Nikdy som si nemyslel, že môžem takto niekoho nenávidieť, ale stalo sa. "
,, Ako?"
,, Jednoducho! Keď ste spolu ušli bol šťastný, takže som to nechal tak. Chodil za nami, ale nič ti nehovoril, aby si sa netrápila! Ale tebe šlo len o prachy. Ty si si študovala, kým ťa môj brat živil! Zabila si ho! " kričal po mne.
,, Nezabila som ho! Milovala som ho! " skričala som.
,, Milovala si ho? To ti tu nikto neuverí! Vieš čo sa stalo potom ako zomrel?! Nemáš ani tušenie, ty štetka! Moja mama sa po jeho smrti obesila, ale to tebe bolo jedno, keďže si si začala užívať život na vysokej nohe ako taká obyčajná zlatokopka! Ja som skončil na ulici a musel začať odznovu! Ale našťastie sa so mnou spojili správny ľudia, ktorý mi pomohli vás zničiť. Ale teraz si všetko vytrpíte. O to sa postarám. A verím, že si sex budeš s mojimi chlapmi užívať rovnako ako si to robila so mnou, hoci mne si sa hnusila ako ešte nikdy nikto. "
,, Tie anonymy?" začali mi veci zapadať do seba. On a tí, čo vydierajú Jacka spolupracujú. Chceli nás zničiť. Poriadne a systematicky ako nejaké špiny.
,, Čo si myslíš? "zasmial sa.
,, Bola si naozaj naivná a ľahko spracovateľná obeť. Dokázal som ťa presvedčiť, aby si ho nechala a začala si so mnou tak ľahko. Akoby si si ani neuvedomovala, že som cudzí. Mal som to s tebou tak ľahké." usmieval sa a kľakol si pri mňa.
,, Ale dnes si všetko vyžerieš. Aby si potom neplakala, že som ťa nevaroval. Dúfam, že na konci tvojej cesty si na mňa budeš pamätať ako na toho najhoršieho a budem tvojou nočnou morou ešte aj v pekle!" zavrčal a ukázal rukou na chlapov v rohu.
,, Deti?" stihla som sa opýtať tesne predtým, ako mi uštedrili prvý kopanec.
,, Nie som až také zviera, Ness. Predtým ako ich zoberú na predaj na čierny trh ti ich aspoň ukážem. Chcem, aby si vedela akú dobrú starostlivosť tu u nás dostanú." smial sa ako psychopat a pozeral sa ako ma jeho poskoci mlátia ako mech.
Snažila som sa chrániť si hlavu a brucho, lenže so zviazanými rukami som veľa urobiť nemohla. V jednej chvíli som spadla na podlahu, udrela si hlavu a pomaly strácala vedomie. Nikdy som si nemyslela, že budem nenávidieť niekoho, koho som milovala.
Ten niekto stojí v tejto miestnosti a pozerá sa so smiechom na to, ako mi ubližujú. V tej chvíli mi bolo jedno, čo sa stane so mnou. Myslím, že osud som už mala vybratý. Jediné, čo som chcela bolo, aby deti odtiaľto dostali. Dúfam, že nás Jack hľadá a aj keď nepríde ku mne načas, deti musí zachrániť. Ak by sa im niečo stalo, zomrela by som ešte skôr.
Dáme dnes ešte jednu?
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....