39.kapitola

223 15 8
                                    

,, Dobre som videl, že odtiaľto odchádzal Jack? "vošiel bez zaklopania Chris. Nezastavovala som ho.

,, Áno, priniesol mi papiere na rozvod. Ale musel so mnou ešte niečo prediskutovať...." povedala som vyhýbavo. Nechcela som mu to povedať, ale iná možnosť nebola.

,, Môžem sa opýtať čo? "vzdychla som si a nemala som inú možnosť ako mu odpovedať.

,, Naozaj to chceš počuť? Nebude sa ti to páčiť." upozornila som ho, no on rázne prikývol.

,, Chce, aby sme sa aspoň na chvíľu s deťmi vrátili do domu. Potom sa on odsťahuje, ale chce byť takto čo najdlhšie s deťmi. A chcel by tiež ísť s nami na dovolenku." znelo to nelogicky, ale ja som.... Proste mala potrebu mu vyhovieť.

,, To myslíš vážne? Je to tvoj bývalý a ty sa k nemu chceš späť nasťahovať? To je horšie, než keby si mu dala nádej alebo sa k nemu vrátila." nepáčilo sa mu to a ja som ho chápala. Byť na jeho mieste reagujem rovnako.

Postavila som sa a prešla pred neho. Chytila som ho za ruku a dala mu na ňu pusu.

,, Nemáš sa čoho báť. Som s tebou a on ma sklamal tak, že už by som s ním byť nemohla... Toto nezmení náš vzťah. Chcem byť s tebou, tak sa prosím nehnevaj. Robím to len pre deti. "povedala som mu úprimne. Chris sa pousmial a odhrnul mi vlasy z krku.

,, Ako sa na teba môžem hnevať? Si dokonalá žena." naširoko sa usmial a pobozkal ma.

Pre mňa to znamenalo jediné. Bola som si istá, že sa vo mne niečo prebúdza. Bude trvať dlhšie, než sa tento cit voči novému chlapovi vo mne obnoví, ale bola som si istá, že tam stále je.

Na ďalšie ráno sme boli opäť v našom dome. Deti sa vytešovali, ale ja nie. Bála som sa.

,,Nechal som ti veci vo vedľajšej spálni. Deťom to nejako vysvetlíme. " povedal mi Jack, keď som sedela pri bazéne. Deti sa už hrali vo vnútri.

,, Ďakujem." poďakovala som a nevenovala mu pozornosť. Tento dom, ktorý som kedysi navrhla, už pre mňa neznamenal to, čo predtým. Predtým to bol jednoducho domov, teraz som si vybavovala len zlé spomienky.

,, Vaness, si okey?" prisadol si ku mne, hoci som to nechcela.

,, Áno, len mi to tu pripomína isté veci. Ale to je jedno, som tu kvôli deťom, nie kvôli mne." povedala som a postavila sa na odchod. On však urobil to isté a za zápästie si ma pritiahol k sebe. Týmto ma chcel len presvedčiť o tom, akú robím chybu. Je to chyba.

,, Na tomto sme sa nedohodli. Som tu len kvôli deťom. Ak sa budeš o takéto veci pokúšať, tak odídem. To myslím vážne. My dvaja sme spolu skončili. " tieto slová boleli aj mňa. Myslela som to však vážne. Nechcem si s ním po tom všetkom začínať. Viem, že by mi znovu len ublížil.

,, Ľúbiš ho?" opýtal sa, keď som už stála vo dverách. Táto otázka ma donútila otočiť sa.

,, Ja nie som taká. Milovala som len jedného muža v živote." dvoch, ale o tom nemusí vedieť.

,, Nie som schopná tak rýchlo zabudnúť. V tomto nie som ako ty. " ubližovala som slovami.

,, Nespal som s ňou! Nikdy! Ako ti to mám dokázať? "opýtal sa s hlbokým povzdychom.

,, Videla som čo som videla. Nepresvedčíš ma o tom, že sa na teba len vrhla, keď sedela na tvojom stole. Ale to už je jedno. Začni žiť vlastný život, aj ja sa o to snažím. Včera som bola odovzdať tie papiere. Nebude to trvať dlho a sme rozvedený. Potom ai môžeš ísť za ňou. Aj ja pôjdem za Chrisom.. " vyslovila som a nechala ho tam.

Toto mi nebolo vôbec príjemné, ale jednej veci nerozumiem. Prečo toľko popiera, že s ňou spal, keď som ich videla v naozaj neprijemnej situácii? Jack je dobrý chlap a nejako sa mi nezdá, že by to aspoň teraz, keď už vie aj o Chrisovi nepriznal. Ale možno si ho len idealizujem.

Radšej som išla za deťmi. Simon sa na mňa hneď vrhol a vyobjímal ma. On bol z nás všetkých najradšej z toho, že sme tu. Eli sa k nemu tiež pridala.

,, Ďakujem, mami! "povedal potichu.

,, Za čo, miláčik?" opýtala som sa s úsmevom.

,, Za to, že sme sa vrátili k ockovi. Už odtiaľto neodídeme, však? "opýtal sa ma a ja som zapochybovala. Nechcela som klamať vlastnému dieťaťu, ale inú možnosť som nemala. Nechcela som, aby trpeli.

,, Nie, zlatko. Teraz sme tu a môžte si užívať ocka. Pomaly by sme mali začať písať Santa Clausovi." zmenila skm rýchlo tému. Pri tom všetkom zmätku som si ani neuvedomila, že o desať dní sú Vianoce a ja pre deti nemám nič.

,, Anó!" zvískla radostne Eli. Milovala Vianoce najviac z nás.

Deti sa toho chytili, a tak sme zišli dole a začali písať. Simon si to napísal sám, pričom som ja mala na rukách Eli a písala som, čo hovorila. Za takéto okamihy by som dala život.

,, Čo tu robíte?"usmial sa na deti Jack a obom dal pusu do vlasov.

,, List Santovi!" vyhlásila hrdo Eli.

,, Dávajte pozor, aby z vás neskrachoval. " zasmial sa a prisadol si k nám. Deťom okomentoval takmer všetko, čo chceli nejako vtipne, takže sme sa celkom nasmiali.

V minulosti by som sa na Vianoce tešila, lenže tento rok to bolo iné. Vždy sme boli spolu ako rodina a teraz zrazu už nie sme. Teda sme, ale nie tak ako predtým.

Jack ma po celý čas pozoroval a ja som naozaj dostala pocit, že toto celé bolo len na to, aby ma dokázal dostať späť.

Ale to bolo nemožné. Aj keď viem, že kvôli deťom by to bolo najlepšie, no nedokážem to.

Chcem to skúsiť s Chrisom a ja pevne verím, že mi to do tretice vyjde. Alebo možno nie.

Možno mi nie je súdená láska od muža. A možno tá láska mala byť práve od Josha, ale niečo sa vo hviezdach poplietlo.

Jediné, čo viem naisto je, že sa budem všemožne snažiť, aby nikto netrpel.

Viem, že toto jej rozhodovanie a vracanie sa do normálu je trochu nudné, ale ešte to pravé len príde. Musíte si chvíľu počkať, ale sľubujem, že to bude stáť za to. ❤️❤️😊😊

Pekný víkend! 😁😁❤️❤️❤️

Perfect lifeWhere stories live. Discover now