V pondelok som deti zobrala do školy a škôlky a vyrazila do firmy. S Jackom som sa od Halloweena nevidela. No ukazoval sa, že je tu. Ako? Každý deň mi posielal kyticu ruží s nejakým krásnym odkazom. A ja som čím ďalej tým viac chcela byť opäť s ním. Avšak nie všetko je vždy tak, ako človek naplánuje.
Kytica ruží opäť stála vo váze na mojom stole. Bol k tomu priložený aj odkaz.
Pretože verím, že mi odpustíš. Kvôli nám a našej rodine. Ani nevieš ako ma bolí nebyť s vami.
Keď som si to prečítala, zovrelo mi srdce. Nechcela som ich všetkých nechávať takto.
Simon postupne začínal byť podráždený a správal sa zle aj k Eli. Nemohla som ich nechať cez víkend samých ani v jednej izbe. Môj syn vnímal zmenu a začínal reagovať. Práve v agresiu som naozaj nedúfala.
Čím ďalej tým viac som sa prikláňala k možnosti vrátiť sa domov a vyskúšať to znovu. Možno by som urobila chybu, ale nechcela som, aby to takto išlo ďalej. Jack bol môj manžel a obaja sme spravili chyby. Najlepšie by bolo zabudnúť na ne a začať pekne odznova. Bez nejakých výčitiek.
Ako na zavolanie, akonáhle som vypustila túto myšlienku, vo dverách sa objavil Chris. Bolo to ako začarovaný kruh. Buď sa okolo mňa motal jeden alebo druhý. A verte mi nie je to také dobré ako vo filmoch. Naopak je to viac než zlé.
,, Ahoj. " usmial sa a usadil sa oproti mne. Ja som sa fakt snažila zachovať si vážnu tvár a neurobiť žiadnu hlúposť. Nič, čo by zmenilo moje takmer úplne rozhodnutie.
,, Ahoj. Čo sa deje?" opýtala som sa pokojne a bez emócií.
,, Len som s tebou chcel prebrať tú tvoju dobročinnú činnosť. Mám jednu kamarátku, ktorá začína jednu takúto organizáciu a hľadá partnera. Nechce sa do toho púšťať sama a keďže viem, že ty by si rada do niečoho takého išla, tak som ti vybavil stretnutie. Tvoja sekretárka mi dala tvoj dnešný program, takže o pár minút sem príde. Prepáč, že som to vyriešil bez tvojho vedomia, ale potrebovala rýchlu odpoveď. Donesie plány a aj všetko, čo by si mala vedieť. "povedal mi a ja som naňho prekvapene pozerala. Nič takéto som naozaj nečakala.
,, Už je tu." široko sa usmial, keď som dlho nereagovala a niekto zaklopal. Chris išiel otvoriť dvere a nechával ma, nech sa z tých všetkých informácií spamätám. Nevedela som ako konať. Toto je na mňa moc rýchle, ale bola som mu asi vďačná, že konal za mňa. Ja by som sa k tomu tak skoro nedokopala.
Chris otvoril dvere a v nich sa zjavila staršia elegantná žena. Rýchlo som sa postavila a nastavila jej ruku.
,, Dobrý deň! Som Vanessa Polaris. "
,,Ja som Rachel Turs. Som rada, že sme sa mohli tak skoro stretnúť." usmiala sa a podali sme si ruky.
,, Aj ja som rada. Som zvedavá, čo za návrh pre mňa máte. "usmievala som sa a usadili sme sa. Chris si sadol vedľa nej a nevyzeral, že by chcel odísť.
,,Chris mi o vás veľa rozprával. Je ako môj brat, takže verím jeho úsudku. Dúfam, že budete spokojná s mojimi plánmi tak ako Chris tvrdil." usmievala sa a ja som zachytila Chrisov pohľad. Usmieval sa na mňa a nespustil zo mňa oči ani počas toho, ako mi predstavovala svoje plány.
Keď skončila bola som nadšená, no mala som aj zopár otázok.
,, Takže máte kúpený pozemok a chcete odo mňa kapitál na miesto pre deti bez domova a z ťažkých rodinných situácií? V akom stave je budova na pozemku? "opýtala som sa jej. Bola som hlavne obchodníčka, hoci som bola aj mamou. Potrebovala som vedieť, že ak uzavriem túto dohodu, nezničí ma to.
,, Ak máte čas, tak sa tam môžme ísť pozrieť. Chrisovi som to už ukazovala, keďže s vami má na tom spolupracovať." povedala mi a bola si istá sama sebou. Zaujala ma, to áno. Páčil sa mi jej nápad viac ako kedykoľvek. A navyše by som nemusela ani firmu ani organizáciu zanedbávať. O to viac sa mi ten nápad pozdával.
,, Poďme! Chcela by som to vidieť." vyskočila som z kresla a dala si na svoje elegantné zelené šaty kabátik. Začínalo byť vonku chladno.
Pred budovou ma Chris chytil za ruku, na čo sa Rachel usmiala. Nerozumela som tomu.
,, Viem o vašej situácii." povedala mi a ja som sa zamračila, ,, Chris mi povedal, že nechcete, aby sa vo firme vedelo o vašom vzťahu. Ale keďže ste spolu, mám vo vás ešte väčšiu dôveru." usmiala sa a nasadla do svojho auta.
Chris mi položil ruku na kríže a nechal ma nastúpiť do svojho auta. Vôbec som netušila, o čo tu ide.
,, Prečo si jej povedal, že sme spolu?" zavrčala som, keď nastúpil. Ani trochu sa mi to nepáčilo.
,, Pretože je veľmi nedôverčivá. Nechce obchodovať len tak s niekým. Preto som musel nejako docieliť, aby o tebe začala uvažovať." usmial sa mojim smerom, ale ja som sa stále mračila.
,, A teraz pravý dôvod!" rozkázala som mu autoritatívne. Vedela som, že si vymýšľa.
,, Chceš počuť pravý dôvod? Chcel som vedieť aké to je, predstaviť ťa ako svoju priateľku. Vyšlo mi to z úst skôr než som sa stihol zastaviť. A vieš prečo? Pretože presne po tom túžim. A som z teba v piči, Ness! "povedal a pobozkal ma skôr, než som mu stihla niečo povedať.
Odtlačila som ho od seba a dala mu facku.
,, Toto si už nedovoľuj! Som pre teba vydatá žena!" rýchlo som ho chcela zastaviť, aby mi toto prestal robiť.
,, Môžeš ma biť a fackať koľko chceš, Ness, ale nikdy nezmeníš to, ako po tebe túžim." povedal, opäť sa ku mne priblížil a pobozkal ma druhýkrát.
Hryzla som ho do pery a odsotila ho opäť od seba. On si chytil peru, z ktorej mu kvôli mne momentálne tiekla krv.
Zasmial sa a pobozkal ma na krk hneď pod ucho. Nevedela som, o čo mu ide. Otočila som sa od neho, ešte predtým, aby som mu nedala možnosť ma znovu pobozkať, ale jemu to bolo srdečne jedno.
,, Bi ma, ubližuj mi, hryz ma! Ale nikdy nezmeníš to, čo k tebe začínam cítiť, Ness. "povedal a ja som úplne skamenela.
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....