26.kapitola

258 12 2
                                    

Bozkávali sme sa dlho. Až kým sme nevládali s dychom.

Chris mal položenú ruku na mojich vlasoch a pritiahol si ma čo najbližšie k sebe. Nejako sme sa od seba nedokázali odlepiť.

Odtiahli sme sa od seba a Chris sa na mňa usmial. Páčilo sa mi, že na mňa netlačí. Nechcel ma za každú cenu dostať do postele. Nechával ma, nech si vyriešim vlastné myšlienky, ktoré momentálne lietali všade. Ani jedna nebola taká akoby mala. Vlastne.... Ani som nevedela aké by moje myšlienky mali byť...

Frustrovane som si ľahla na deku a pozerala som sa na tú krásu nad nami. Chris ma pohladil po ruke a za chvíľu si ľahol vedľa mňa. Nedotýkal sa ma, len vedľa mňa ležal.

Vzdychla som si a mala som silnú potrebu mu všetko povedať.

,, Ja som zmätená... " vydýchla som nakoniec. Chris sa zdvihol a oprel sa o lakeť tesne nado mnou.

,, V čom?" opýtal sa akoby nevedel. Musel to predsa vedieť.

,, Vo všetkom... Pred pár dňami som mala spokojnú rodinu a teraz ležím s tebou uprostred ničoho, bozkávam sa s tebou a nemám žiadne výčitky. To ma desí... Mala by som sa predsa cítiť zle, ale ja sa tak vôbec necítim... " prešla som si rukou po tvári, ale on mi ju zachytil. Dal mi na ňu bozk a ešte viac sa ku mne priblížil. Bola som úplne odovzdaná jeho činom. Mohol by spraviť čokoľvek a ja by som neprotestovala.

,, Ja ťa chápem a práve preto to nechávam na teba. Ty musíš vedieť, čo je pre vás najlepšie. Teraz už nerozhoduješ len za seba, ale aj za dve malé deti. Ver mi, že mi nenormálne imponuje, že žena ako ty je so mnou. Popravde, keď som sa ti priznal, myslel som si, že ma pošleš do horúcich pekiel, ale ty si to neurobila. Nemôžem uveriť, že so mnou strácaš čas... Páčiš sa mi veľmi, Ness, ale nerozhoduješ už len za seba. Si mamou a ja to chápem. Nechcem, aby si tým deťom kvôli mne ublížila. Prijal by som každé tvoje rozhodnutie. Ak by si mi zajtra povedala, že sa chceš vrátiť k Jackovi, bolelo by ma to, ale prijal by som to. Preto na teba netlačím. Musí to byť tvoje slobodné rozhodnutie s ohľadom na tie dve malé duše, ktoré sú na tebe závislé. "

Milovala som ho za to, ako krásne dokázal rozprávať. A to bolo presne to, čo ma dostalo.

Chytila som ho za temeno a pritiahla do bozku. Neprotestoval, práve naopak.

Keď som mu pošepkala, nech ideme ku mne, začudoval sa, ale chytil sa toho.

Po ceste bolo pre nás ťažké sa držať na uzde, ale zvládli sme to. V dome sme sa hneď ocitli v posteli. Nemali sme zábrany.

******

Ráno som sa zobudila na jeho dych na mojej tvári a hladenie po vlasoch... Buďme úprimný, takéto rána som s Jackom už dávno nezažila.

Len som sa usmiala a so zatvorenými očami som ho hladila po chrbte. Cítila som okolo seba jeho vôňu, ktorá ma upokojovala.

,, Ako si sa vyspala, Ness? "šepol, keď som stále neotvorila oči a dal mi bozk na čelo.

,, Tak dobre, ako už dávno nie, a ty?"otvorila som oči.

,,Ani nevieš ako dobre sa mi spí, keď si pri mne." pritiahol si ma ešte viac k sebe, teda ak sa to ešte dalo...

Usmievali sme sa na seba a vášnivo bozkávali. Z našej rannej pohody nás prebralo prudké zvonenie.

Vtedy som si vlastne uvedomila, čo to znamená.

,, Dopekla!" vystrelila som z postele a začala hľadať po zemi moje oblečenie.

Chris si moje telo prešiel hladným pohľadom a až potom sa spýtal, čo sa deje.

,, Deti spali u babky. Práve ich doniesla, pretože ide preč. Nemôžu ťa tu vidieť. Nikto o ničom nevie..." hovorila som a rýchlo pozrela na hodinky. Bolo dvanásť, už tak bolo neskoro.

Chris rýchlo vyskočil z postele a zvonček zazvonil už asi piaty raz.

,, Kurva!" zanadával a snažil sa, čo najrýchlejšie obliecť. Nenašiel tu ani polovicu oblečenia. To bolo porozhádzané po celom dome.

,, Ostaň tu a za žiadnu cenu nevychádzaj. Neskôr ti donesiem oblečenie a ty vypadneš. " Chris našťastie prikývol, ale stihol si ma pritiahnuť do vášnivého bozku. Bola som závislá na jeho perách. Aj po tak krátkej dobe som zistila, že si rozumieme až v neuveriteľne veľa smeroch.

Odišla som z izby a po ceste zbierala naše oblečenie. Hanbila som sa ako už dávno nie. Správali sme sa ako pubertiaci a nie viac než dospelí ľudia.

Naše veci som hodila do šatníka na staré veci a otvorila dvere.

Vedela som, že musím vyzerať hrozne. Vlasy na všetky strany, pyžamo, ktoré som našla ako prvé a dúfala som, že žiadne cucfleky nie sú vidno. Radšej som si pritiahla župan k sebe.

,, Čo ti toľko trvalo, Vanessa? " opýtala sa nahnevane Sisi. Tušila som, že to nie je len kvôli môjmu neozývaniu sa.

,, Prepáčte, ešte som spala." usmiala som sa a kľakla si ku deťom. Tie sa na mňa vrhli a vyobjímali ma.

,, Ako ste sa mali?" láskyplne som sa opýtala. Deti aj chceli začať, no Sisi ich autoritatívne prerušila. Nebola jedna zo žien, ktorej by ste chceli protirečiť.

,, Choďte sa zložiť, ja sa musím s mamou súrne porozprávať." deti poslušne prikývli a ja som ju zaviedla do pracovne.

,, Včera som volala s mojím synom. Nedalo mi to. Vedela som, že by vás cez víkend nenechal ísť samých. Priznal sa mi, že si si vymyslela nejaké nezmyselné obvinenia a odišla si s deťmi od neho. Ako to mám chápať? Neverím, že by ti môj syn bol schopný niečo spraviť, Vanessa! " zavrčala. Neverila mi. Ako každá matka aj ona obraňovala svojho syna.

,, Sisi, ja som si nič nevymyslela. Tvoj syn ma podvádzal. Neviem koľko to trvalo ani s kým, ale podvádzal ma a niekoľko krát mi klamal... Nemohla som s ním potom všetkom ostať." zavrčala som.

,, Môj syn? To hádam nemyslíš vážne! Toho by on nebom schopný! Poznám si vlastné dieťa a ja viem, že by také svinstvo neurobil. Navyše aj mňa môj manžel podviedol, ale kvôli Jackovi som sa cez to preniesla. Ty by si mala urobiť to isté! Nechceš, aby tvoje deti nazývali bastardmi. Chlapi to majú v krvi a my sme na to, aby sme im odpúšťali... "chcela pokračovať v jej nezmyselných rečiach, ale ja som ju prudko zastavila. Tieto hlúposti nie som ochotná počúvať.

,, V tomto ani nepokračuj! Ja nie som ako ty! Klamstvo ani zradu neznesiem, mám na to svoje dôvody. A výchovu mojich detí nechajte na mňa. Nikdy nedovolím, aby im niekto ublížil! Aj keby to mal byť ich vlastný otec. Nechcem, aby mali za vzor takého človeka! Tvoj manžel sa k našim deťom správal ako k bastardom ako jediný. Ja na tvojom mieste by som s ním po tom všetkom vyrazila dvere! Ja nie som ako ty! A náš vzťah nechaj na nás! Ak ťa poslal tak mu odkáž, že toto je len medzi nami. Nikto sa do toho nemôže miešať! "

Nebavil ma tento jej postoj. Ja nie som ako ona. V minulosti som si odžila svoje a práve preto viem, že klamstvá sú začiatkom konca.

Jack ma týmto svojim činom sklamal ešte viac...

Perfect lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang