54.kapitola

296 12 12
                                    

Cítila som aj videla len tmu, ktorá ma obklopovala z každej strany. Nedokázala som sa prebrať, aj keď som sa snažila. Nevedela som, či som mŕtva alebo len spím.

Keď sa mi to po boji konečne podarilo, otvorila som oči. Nachádzala som sa v bielej teraz úplne tmavej miestnosti. Akonáhle som si tú tmu uvedomila, prudko som zakričala. Bála som sa jej. Od toho dňa sa bojím tmy.

Zrazu sa otvorili dvere a dnu vbehol chlap tiež v bielom.

,, Slečna, upokojte sa. "snažil sa so mnou komunikovať, no ja som nič nepočúvala a rozhadzovala rukami a funkčnou nohou. Bála som sa ho a aj všetkých ostatných. Prežívala som šok.

Chlap ma priklincoval rukami k posteli a niečo mi pichol do ramena. O niekoľko sekúnd som opäť zaspala. Nevedela som tomu zabrániť.

Na druhý pokus ma zobudilo hladenie po tvári. Pootvorila som oči a zbadala som človeka, za ktorého som sa modlila.

,, Vaness... "vydýchol prudko Jack a dal mi bozk na čelo.

,, Jack...." chcela som povedať, no vyšlo zo mňa len akési zachrapčanie a prudký plač.

,, Pokoj, už si so mnou. Si v nemocnici, neboj sa. Nič ťa nebolí? Zavolám doktora. "objímal ma a ja som si až vtedy všimla moju nohu položenú na vyvýšenej akoby hojdačke.

,, Som v poriadku, prosím, neodchádzaj odo mňa. Čo sa stalo? Kde je Chris? Vo väzení?" opýtala som sa cez plač.

,, Je mŕtvy. Rovnako ako aj človek, ktorý ma vydieral. "povedal a pery prikladal na moje čelo.

,,Čo sa tam udialo? Ako si zistil, že niečo nie je v poriadku?"opýtala som sa. Bola son dezorientovaná a naozaj som nevedela čo a kedy sa udialo.

,, Chris sa mi nezdal odkedy... Ste si spolu začali. Dal som si o ňom zistiť nejaké veci a keď som si uvedomil, že Wilder nie je jeho pravé priezvisko, pochopil som." povedal neurčito a mňa tým zmiatol.

,, Ale ako? Veď nemôžeš vedieť o Joshovi." rozmýšľala som nahlas. Nedokázala som to celé pochopiť.

,,Vedel som o ňom, kráľovná... Môj otec v deň našej svadby za mnou prišiel. Drbol mi na stôl zložku s tvojím menom. Nech sa dozviem kto moja budúca manželka je. Vtedy som ho vyhodil a prestal som ho kontaktovať, ale zložku som si nechal. Po nejakom čase som si ju prečítal. Aj keby som to urobil hneď, nenechal by som ťa len tak. Bola si so mnou tehotná a miloval som ťa. Poznal som ťa lepšie než nejaké skurvené papiere. Keď som si to spojil, zavolal som na políciu. Ďalej to bola ich práca. " dohovoril a ja som sa mu viac pritúlila k hrudi.

,, Deti?" opýtala som sa so značným vydýchnutím. Dávali mi konečne veci zmysel.

,, Sú relatívne v poriadku. Simon má zlomené zápästie a Eli našťastie nič nie je. Majú ale odvtedy nočné mory.  Nemôžem ich nechať spať samých, no aj ja som pokojnejší, keď sú pri mne. " povedal a ja som sa zarazila.

,, Koľko som bola mimo? Znieš akoby hovoríš o týždňoch."

,, Sú to tri týždne, kráľovná. "povedal mi a v tej chvíli prišiel doktor z noci.

,, Dobré ráno, dúfam, že dnes ste pokojnejšia." povedal s miernym úsmevom a pozrel do svojich papierov.

Držala som sa Jacka ako kliešť. Nedokázala som si predstaviť, že budem s ním len sama v miestnosti. Desilo ma to.

,, Povedali ste jej o zdravotnom stave?" opýtal sa Jacka.

,, Nestihol som. Mohli by ste nám dať minútku. Chcem jej to povedať sám." povedal smutne Jack a doktor a prikyvnutím odišiel.

,, Čo je so mnou, Jack? Stalo sa niečo vážne? "opýtala som sa.

,, Kráľovná, to, čo ti urobili, bolo vážne. Doktor tvrdil, že po takej bitke môžme byť radi, že žiješ. Ale to nie je jediné." povedal a pozrel do zeme. Pripravila som sa na hocijakú zlú správu.

,, Povedz mi to prosím. Zvládnem to."

,, Bola... Bola si tehotná. Keď sme ťa priviezli, potratila si. Po tej bitke sa nedalo nič urobiť. A teraz... Je možné, že už nikdy nebudeš môcť mať dieťa." šepol a ja som sa rozplakala ako malé dieťa. Bola som pripravená na všetko, ale na toto nie. Moje dieťatko. Niečo sa vo mne zlomilo a pichlo ma to do srdca. Aj keď som o ňom nevedela, som predsa mama.

,, Kráľovná. Ničí ma ťa takto vidieť. " objal ma tuho, aby som mala pocit bezpečia.

,, Koľko som bola tehotná?"opýtala som sa cez slzy. To dieťa muselo byť Chrisa.

,, Cez tri mesiace. Moje to byť nemohlo, ale nikdy by som ťa nenútil k potratu." povedal mi do vlasov a ja som ďalej plakala.

,, Máme naše nádherné deti, Vaness. Tie sú to najdôležitejšie. Ich a tvoje zdravie. Prosím, netráp sa."

,, Celé to bolo kvôli mne Jack. On ma chcel zničiť. Ohrozila som nás a deti ako nikdy predtým. "plakala som mu do ramena.

,, Chcel, ale nepodarilo sa mu to, Vaness. Obaja máme na tom rovnakú vinu. Obaja sme našu rodinu ohrozili, ale ty si za to nemohla. To ja som sa zachoval ako idiot, keď som tak išiel po peniazoch." šepkal a tiež som vedela, že plače.

,, Odpusťme si, kráľovná a začnime od znovu. Bez minulosti, len my štyria. Milujem ťa tak moc a nedokážem sa ťa vzdať, aj keď to tak ty možno chceš." odtiahol sa a pozrel mi do očí.

,, Nechcem! Chcem začať znovu. Len ty, ja a deti. Milujem ťa a neviem bez teba žiť." povedala som mu a pobozkala ho na pery.

Po chvíli nás vyrušil doktor s tým, že ma musí vyšetriť. Nedovolila som Jackovi odísť. Nemohol ma nechať s tým cudzím chlapom samú. Bála som sa.

Obaja sme chápali, čo táto nová situácia znamená. Budeme musieť na sebe a našom vzťahu začať poriadne pracovať a opäť si vybudovať dôveru, ktorá medzi nami bola poškodená.

Bude to ťažké, ale s deťmi všetko zvládneme. Musíme ak sme si naozaj súdení.

Tento týždeň buď zajtra alebo pozajtra končíme. 😔😔😔❤️❤️

Dúfam, že sa vám  posledné časti páčili. 💞💞💞

Perfect lifeWhere stories live. Discover now