Pozrela som naňho uplakanými očami a zachytila sa dverí, aby som nespadla z nôh. Pred očami som mala miestami čiernotu. Nevedela som, čo sa so mnou deje.
Chris ma prichytil silnou rukou a ustráchane na mňa pozeral.
,, Čo sa stalo, Ness? "
,, Nepýtaj sa prosím... Nechaj ma prejsť..." šepla som a oprela si hlavu o jeho rameno.
,, Poď. "postavil ma na nohy a pustil ma, keď si bol istý, že budem v poriadku.
Prešla som do obývačky, aj keď som tu bola prvýkrát, trafila som. Hodila som sa na gauč a schovala si tvár v dlaniach. Vypukla som v hysterický plač. Posledné udalosti boli na mňa príliš. Nedokázala som to už všetko znášať.
Počula som ako Chris chodí po svojom byte, ale nemala som silu to vnímať. Nemala som silu na nič.
Práve sa mi rozpadal celý život. Moja rodina, práca, vzťahy.... Nemala som zrazu nič. Aj keď pred pár týždňami som mala všetko.
,, Na, vypi to. Pomôže ti to. " chytil ma o pár minút za rameno. Zdvihla som hlavu a videla som ako mi podáva jantárovú tekutinu. Za normálnych okolností by som nepila, ale teraz musím. Inú možnosť nevidím.
Kopla som do seba dvojitú whiskey, ktorá mi poriadne vyštípala hrdlo. Bola na mňa prisilná, keďže sa inak alkoholu vyhýbam.
Hneď ako som pohár odtiahla od pier dolial mi.
,, Keď budeš pripravená povedať mi, čo sa stalo, začni. "povedal naozaj ustarostene, ale dával mi priestor.
Neviem prečo som vlastne tu. Nemala som sem ísť. Je to môj teoretický milenec a ja som za ním prišla, aby som sa posťažovala na manžela. Taká hlúpa môžem byť len ja.
,, Neviem prečo som vlastne tu." šepla som stále s plačom asi po treťom poháriku.
,,Nemala som sem chodiť, ale pravdou je, že momentálne nikoho nemám. Moja najlepšia priateľka je tehotná, za ňou ísť nemôžem. Rodičov nemám a za svokrou s týmto ísť nemôžem. Nemám za kým ísť..."
,, Máš mňa. Hocikedy sa na mňa môžeš spoľahnúť. Len ťa takto nechcem vidieť." natiahol sa a zotrel mi slzy.
,, Čo sa stalo? "opýtal sa láskavo:,, Bolí ma ťa vidieť takú zranenú."
,, Jack..." znovu som vypukla v plač, keď som to vyslovila.
,, Čo ti ten hajzel spravil?" zavrčal a zároveň si ma pritiahol do náručia.
Hlavu som si zaborila do jeho ramena a zacítila som jeho vôňu.
Zrazu som sa nechcela rozprávať. Chcela som zabudnúť. Chcela som si myslieť, že toto sa nikdy nestalo. Zas byť s mojím manželom, no teraz v inej osobe.
Odtiahla som sa od neho a pobozkala ho. Nechal sa a pritiahol si ma za pás.
Po chvíli sa však odtiahol a natočil tvár do jednej strany.
,, Toto mi nerob. Nechcem sa zachovať ako bastard a využiť tvoj momentálny stav, ale som chlap a dlho sa ovládať neviem. "šepol, ale nepozrel sa na mňa. Chcel ma a ja som cítila, že ak by som ho znovu pobozkala neovládol by sa.
,, Zachovaj sa ako bastard." šepla som a oprela si hlavu o priehlbinu medzi jeho krkom a ramenom.
,, Potrebujem zabudnúť. Prosím. Chcem, aby si sa tak zachoval. Budem tvoja. Len a len tvoja." pomaly som zdvihla hlavu a dala mu bozk na krk.
Tým som odštartovala sled udalostí. Chris ma prudko chytil za pás a poľahol na chrbát. Bez ďalšieho varovania sa mi vrhol na pery. Neprotestovala som. Nikdy by som neprotestovala.
Bola som zranená žena, ktorá zrádzala svoju rodinu a všetko, v čo verila. Vrhala som sa do priepasti a sama som o nej vedela. Hlboká priepasť, do ktorej som išla dobrovoľne.
Ani som sa nepamätala a už zo mňa sťahoval moje priliehavé šaty. Bozkával ma pri tom po tvári. Perami mi zotieral slzy, ktoré stále samovoľne tiekli.
Keď ich odhodil, prešiel na môj krk a dekolt. Rukou som mu vošla do vlasov a miestnosť naplnili moje vzdychy.
Rukami som mu prudko rozopínala košeľu a pritom prichádzala o zdravé uvažovanie. Stiahla som z neho košeľu práve, keď on zo mňa podprsenku. Cítila som ako ho vzrušujem.
Bez zbytočných slov mi začal bozkávať a sať pokožku na nich. Bola som ako v siedmom nebi. Nemohla som povedať, že som si spomenula na môjho manžela. Klamala by som. Chris robil všetko preto, aby som zabudla aj moje vlastné meno. A darilo sa mu. Už dávno som sa necítila ženskejšia ako dnes. Hral sa s mojím telom, ktoré naňho reagovalo každým smerom či spôsobom.
Ani som sa poriadne nepamätala z jedného orgazmu a už ma privádzal k druhému. Dával si záležať na tom, aby som bola spokojná. A dosiahol to.
Keď do mňa vošiel, mala som pocit, že vybuchnem. Všetky zlé pocity a spomienky zmazal svojimi perami. Nikdy som si nemyslela, že nejaký muž môže byť tak vášnivý. Nikdy som väčšiu vášeň aj v sebe, aj z neho necítila.
Prirážal a miestnosť plnili naše vzdychy. Predlžoval to a ja som mu nemohla byť vďačnejšia. Čím dlhšie bude zamastnávať moje telo, tým dlhšie moja myseľ nebude rozmýšľať.
Dosiahli sme vrchol a obaja sme museli dlho vydýchavať to všetko, čo sa dnes medzi nami stalo.
Chris sa uložil na chvíľu na moju hruď a ja som sa mu hrala s vlasmi kým som sa upokojila.
Po chvíli ma ale zdvihol a na svojich rukách ma prenášal do svojej izby. Nohami som sa mu zachytila o boky a so smiechom som ho objala okolo krku.
Položil ma na posteľ a pridŕžal sa, aby ma neprilahol. Očami sa vpíjal do mojich a ja som cítila medzi nami prúdiacu energiu.
Nič nepovedal, len sa zohol a lačne si zobral moje pery. Usmiala som sa do bozku a on sa odtiahol.
,, Si dokonalá, vieš to? "zasmial sa a ja som ho pohladila po tvári. Sklonil sa a dal mi bozk na kľúčnu kosť.
,, To ty si úžasný. Si môj strážny anjel." pobozkala som ho na tvár. On sa so smiechom sklonil a dal mi bozk na čelo.
,, Neviem, čo sa ti dnes stalo a ani to asi vedieť nechcem. Jediné, čo chcem je, aby si mi dala bozk, chytila ma a dovolila mi, aby som zariadil, aby si na všetko zlé zabudla. Stačí jediné áno. " šepkal.
Pritiahla som si jeho ucho k svojim perám a vyslovila som:,, Áno."
To som ani neľutovala.
YOU ARE READING
Perfect life
RomanceMala všetko - peniaze, skvelého manžela, syna aj dcéru, prosperujúcu spoločnosť. No potom prišiel on... Ako ľahko sa všetko rozpadne? Až príliš....