38.kapitola

215 9 0
                                    

Víkend bol pre mňa vykúpením. Oddýchla som si a načerpala nové sily. Chris sa už mevracal k posledným udalostiam a snažil sa o to  aby som aj ja mala v hlave iné veci.

Moje kroky boli jasné. Rozvod, príprava detí na novú situáciu, práca a Chris. Rozhodla som sa, že začnem s ním znovu. Aspoň sa posnažím. Nechcem sa po páliť, ale mám pocit, že ani nevydržím byť sama.

Cesta domov bola príjemná. Počúvali sme hudbu, spievali si a spokojne sa držali za ruky. Pekná zmena.

Zastavil pred mojím náhradným domom a pomohol mi vystúpiť. Deti ešte nemali byť doma. Chcela som ísť po ne sama neskôr.

Oprela som sa o auto, pričom on mi hneď položil dlane na boky.

,, Páčilo sa ti? "opýtal sa usmiato.

,, Áno, ďakujem za všetko. Chcem si to niekedy určite zopakovať."

,, To ja ti ďakujem, že si išla so mnou. Páči sa mi byť s tebou. "usmial sa a pobozkal ma na pery. Nebránila som sa, ani by ma to nenapadlo.

Ruky som mala okolo jeho krku, keď zrazu niekto pri nás zakašľal.

Odtiahla som sa od neho a zamrzla som. Pár očí, ktoré na nás pozerali odrážali bolesť. Nevedela som ako reagovať.

,, Prepáčte ak vyrušujem. Len som doniesol deti. Chcel som ti urobiť prekvapenie, ale... Asi si ty prekvapila mňa... "sklopil zronený pohľad Jack. Cítila som sa previnilo. Chris to vycítil, lebo rýchlo pustil moje boky.

,, Nenechajte sa rušiť. Ja už odchádzam." otočil sa rýchlo na odchod.

,, Jack.... "oslovila som ho, aj keď som vlastne nevedela, čo mu chcem povedať.

,, Nemusíš nič hovoriť, Vanessa. Rozumiem. Chcem len niečo povedať Chrisovi." povedal a odmlčal sa.

,, Váž si ju a neklam jej. Ja som to urobil a trpko som na to doplatil. Táto žena je to najlepšie, čo ma stretlo a ja som to zahodil. Nezopakuj moje chyby. Ak sa k nej nebudeš správať tak, ako máš, tak vedz, že má mňa a ja sa postarám o to, aby si začal. Nezabúdaj, že je to matka mojich detí a nech sa stane čokoľvek, milujem ju. " povedal a ja som mala slzy na krajíčku. Chlap, s ktorým som strávila veľa rokov ma práve nachytal s iným a zachoval sa ako úžasný človek.

,, Dala mi šancu a ja ju nepremárnim. Mám ju rád a budem sa o ňu starať. Nemáš sa čoho báť." Jack sa smutne usmial a pomaly od nás odkráčal.

,, Si okey?" pohladil ma Chris po tvári.

,, Viem, že toto si nechcela, ale niekedy sa o tom musel dozvedieť. Ak chceš idem mu to vysvetliť. "šepol, ale ja som rázne pokrútila hlavou.

,,Nemám mu čo vysvetľovať. Sme od seba a on prvý s týmto začal. Nechcela som to takto, ale niekedy by sa to stalo tak či tak."

,, Budem už musieť ísť, ale ty sa netráp, dobre? "usmial sa na mňa posledný raz ma pobozkal a odišiel.

Keď som vošla do domu, deti ma privítali vrúcnym objatím. Bála som sa, že budú chcieť riešiť návrat do nášho domu, ale neurobili to. Musel im niečo Jack povedať. Bola som mu vďačná.

Na ďalšie ráno som išla do firmy. Bez výrazu a s bolesťou v srdci. Vždy som si myslela, že s Jackom zostarnem a budeme spolu rozmaznávať naše vnúčatá, ale asi som sa mýlila. Nedokázala by som s ním kvôli posledným udalostiam už byť.

Sadla som si do svojej kancelárie a dala sa do prezeranie návrhu sirotinca. Musela som na to dať svoj súhlas ešte dnes, a to som to ešte ani nevidela.

,, Pani, prišiel váš manžel. Mám ho pustiť? "ozval sa môj telefón na stole. Pri slove manžel mi podskočil žalúdok. Vždy som si myslela, že by mi pri takej situácii ako nastala včera aspoň poriadne vynadal, ale on to bral pokojne.

,, Pustite ho! " rozkázala som a zložila papiere pred sebou.

,, Prepáč, že ťa takto prepadám, ale toto som chcel s tebou riešiť osobne." povedal. Videla som čierne kruhy pod jeho očami a isté nepochopiteľné zúfalstvo v jeho pohľade. Nepáčilo sa mi ako vyzeral. Mala som z toho zlý pocit.

V ruke držal papiere, ktoré predo mňa položil.

,, Podpísal som ti rozvod. Nechcem ti robiť problémy, ak chceš začať nový život. Ľúbim ťa a nepopieram to, ale nie som taký bastard. Mám však podmienky ohľadom detí. "povedal potichu.

,, Jack.... To, čo si včera videl.... Nezačala som si s ním, keď sme boli spolu. Nechcem, aby si si myslel, že som ťa podviedla tak ako..." chcela som dopovedať, ale rýchlo som sa zarazila. Posledné, čo som chcela bolo uraziť ho. Už som necítila zlosť, len veľký smútok.

,, Ako ja, len to dopovedz. Nemaj strach. Nemyslel som si to. Poznám ťa a hoci mi ty nechceš uveriť s tou ženou som nikdy nespal ani ja. Ale o tom sa rozprávať nechcem. Nechcem, aby deti kvôli rozvodu trpeli. Rád by som bol ak by sme sa snažili im to pokojne spolu vysvetliť. Čo sa týka domu, nechám ti ho. Celý si ho navrhla a ja tam aj tak sám nechcem byť. Bol by som ešte rád, ak by si mi dovolila, aby sme spolu išli na poslednú rodinnú dovolenku. Tam im vysvetlíme, čo sa deje ale spolu. Simon to musí mať podané od oboch. " povedal rozumne. Nemohla som sa s ním hádať. Cítila som vinu, aj keď som bola sama nevinná.

,, A.... Myslíš, že by sme vydržali po tú dovolenku v jednom dome? Ak budeš chcieť budeme sa striedať v práci, aby sme sa navzájom nevideli, ale bol by som rád ak by som s nimi mohom ešte stráviť nejaký čas. Bolo by to možné? "opýtal sa neisto.

,, Jack... Boli sme rodina takú dobu a ja... Nenenavidím ťa ako si myslíš. Vyhoviem ti, ale budem rada, ak si odo mňa budeš držať odstup. Zranil si ma. Tá dovolenka je dobrý nápad. Ani ja nechcem, aby sa deti len tak prebrali a žili bez jedného rodiča." pousmiala som sa cez sklenené oči. Ľúbila som ho, ale nepriznala by som si to už.

,, Ďakujem, Vanes a chcem sa ti ešte raz ospravedlniť. Ani nevieš ako veľmi ťa ľúbim a ľutujem všetko, čo sa stalo...." sklopil pohľad a ja som nozaj videla, že ho to mrzí.

Avšak už sa nedalo nič robiť. Moja dôvera bola poškodená takým spôsobom, že sa to už nedá vrátiť späť.

Perfect lifeWhere stories live. Discover now