Yeni Bir Hayat

3.6K 282 17
                                    

Reinald gözünü açtığında bir evdeydi.Büyük bir ev değildi.Reinald hemen tutunarak ayağa kalkmaya çalıştı ama buna gerek kalmamıştı,sanki yıllardır yürüyor gibi ayağa kalkıp dengesini sağlayabilmişti.Yüzünde bir gülümseme vardı.

"Demek uyandın genç adam." dedi arkadan bir ses.Reinald hemen arkaya döndü.50 li yaşlarda gözüken ama vücudu tam bir savaşçı olan kahverengi saçlı bir adamla karşılaştı.Tek kolu neredeyse Reinald kalınlığındaydı.Reinald hemen bu adama düzgün davranması gerektiğine karar verdi.

"Merhaba,şu an neredeyim acaba?" Reinald,sordu.

"Şu an Yunzu Krallığındasın.Burası Yin Eyaletinde bir köy.Seni deniz kenarında buldum,baygın haldeydin.Sanırım bir kaza ile karşılaştın." dedi kaslı adam,gülümseyerek.

"Evet,evet teknem alabora oldu.Beni kurtardığınız için teşekkür ederim." Reinald hemen bir yalan uydurdu.

"Hahaha...Önemli değil evlat,adın nedir?" Kaslı adam sordu.

"İsmim Reinald,efendim.Sizin isminiz nedir?"

"Benim ismim Lorkz." Kaslı adam kendini tanıttı.
"Efendim bulunduğum çevre hakkında bana bilgi verebilir misiniz?" Reinald,sordu.

"Burası küçük köydür evlat,Dokra Köyü olarak geçer.Bırada insanlar geçimini balıkçılıkla sağlarlar." Lorkz,cevapladı.

"Savaşçılık eğitimi alabileceğim bir yer biliyor musunuz?" Reinald,sabırsızca sordu.

"Savaşçılık eğitimi mi?Hahahahahahhhha.Tam karşında duruyor evlat." Lorkz,cevapladı.

Reinald,boş gözlerle Lorkz'a bakıyordu.Savaşçılık eğitimi derken akademi falan kastetmişti ama...

"Ne o yoksa beğenemedin mi?Senin için yeterli gözükmüyor muyum?" Lorkz'un suratı birden ciddileşmişti.

"Hayır,ben sadece akademi tarzı yerlerde eğitim veriliyor diye düşünmüştüm." Reinald,hemen cevapladı.

"Akademi bir grup işe yaramazın toplanıp gençlerin aklına girdiği bir çöplükten başka bir yer değildir." Lorkz,gözlerini devirerek cevapladı.

"Belki kendimi tanıttıktan sonra seni iyice tarmin edebilirim.Ben Evrensel Enerji Alemi 5.seviye bir savaşçıyım aynı zamanda üst seviye bir demirciyim.Buraya yani Hipan kıtasına,Hayal Kıtasından geldim.O kıtada çok fazla düşman yapmıştım ve bu kıtaya geldim." Lorkz,kendini tanıttı.

Reinald,dilini yutmuştu adeta.Adam Evrensel Enerji Alemi 5.seviyedeydi.Bildiği hiç bir savaşçı o seviyede değildi.Eskiden etrafta duyduğu hikayelerden duyduğu en güçlü isim bile Evrensel Enerji Alemi 1.seviyedeydi.Üstelik bu adam buraya Hayal Kıtasından gelmişti ve bunu normal bir şekilde söylemişti.İki kıtanın arasında Goju Okyanusu vardı!

"Ben hala enerjimi uyandıramadım." Reinald,bir anda mırıldandı.

"Sahi sen bu yaşına kadar ne yaptın ya?" diye sordu Lorkz.

"Aslında,dantianımda bir sorun vardı.Babam sakat gibi bir şey olduğum için bana işkence yapıyordu sonra Osenna adında bir kızla tanıştım onunla yıllarca yaşadıktan sonra onu kaybettim.Tam kendimi öldürmeyi düşünüyorken bir bilginle tanıştım.Dantianımı inceledi ve bir sorun olmadığını söyledi." Reinald,yarı doğru yarı yalan konuştu.

"Dantianına bir bakayım." Lorkz,elini Reinald'ın dantianına koydu.

"Bu..." Lorkz,biraz şaşırmıştı.Bı çocuğun dantianı farklıydı.Verdiği his çok güçlüydü.

"Güçlü bir dantianın var gibi gözüküyor." Lorkz,şaşkın bir şekilde söyledi. "Neyse sana eğitim vermemi istiyor musun?" diye sordu Lorkz.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin