"Aslında birazcık daha burada kalsak iyi olur bir kaç çekirdek ve özel bir çelik elde ettiğimi anlatmıştım sana,çekirdekleri özümseyeceğim ve yeni bir kılıç yapacağım." dedi Reinald.
"Ah,pekala.Zaten acelemiz yok.O zaman bende burada beni bekleyen işlerimi halledeyim.Bir süreliğine Doğu Yıldırım Krallığına gideceğim.Oradan almam gereken bazı malzemeler var." dedi Lorkz.
"Ne kadar sürer geri dönmen?" diye sordu Reinald.
"2-3 ay gibi bir sürede dönerim." dedi Lorkz.
"Tamamdır.Bende o sürede işlerimi halletmiş olurum." dedi Reinald.
İkili birlikte bir gün daha vakit geçirdikten sonra Lorkz yola koyuldu.Reinald ise ilk önce kılıcını iyi bir şekilde yapmak için Freud'un demircilik hakkında olan kitabını su gibi öğrenmeliydi.Elbette bunun uzun zaman alacağını tahmin ediyordu ama Reinald'ın büyük bir kozu vardı.Castra Bölgesi!O bölgedeyken zaman buradan farklı işliyordu.Buradaki 1 saat orada 1 gündü.Hem Reinald uzun zamandır Castra Bölgesine girmemişti.Genç adam ilk önce evin içine girip kendine rahat bir ortam hazırladı.Ardından meditasyon pozisyonu alarak Castra Bölgesini düşledi.Bir kaç dakika geçmeden Castra Bölgesine girmişti.
Reinald gözünü Castra Bölgesindeki odasında açtı.Hemen odadan çıktı ve koridorun sonuna gelip merdivenlerden aşağı indi.Volc,camdan dışarı bakarken arkasını döndü.
"Reinald,hoş geldin!Uzun zamandır ortalarda gözükmüyorsun." dedi Volc,Reinald'ı görünce.
"Selam Volc,bir çok şey atlattım gel de anlatayım sana." dedi Reinald.Reinald başından geçenleri Volc'a anlattı.
"Yani yeni bir kılıç yapacaksın öyle mi?" diye sordu Volc.
"Evet." dedi Reinald.
"Biliyorsun,ben de bazı efsunlar biliyorum istersen sana onları öğretebilirim." dedi Volc.
"Teşekkür ederim.Çok iyi olur,eğer iyilerse kılıcıma ekleyebilirim." dedi Reinald.
"Bekle sana bildiğim efsunları göstereyim." dedi Volc,ve ayağa kalkıp odasının tarafına gitti.Geri geldiğinde elinde efsun kağıtları vardı.Volc,onları masanın üstüne koyunca,efsunları anlatmaya başladı.
"Bu kağıttaki 3 sembol,yıldırım efsununu belirtir.Yıldırım efsunu en güçlü hasar efsunlarından biridir.Fakat tabii ki hasarı senin dantianında ki enerji seviyene göre belirlenir." dedi Volc.Reinald kafasını sallamıştı.Yıldırım efsunu gerçekten savaşlarda etkili olabilirdi.Yıldırımı yönlendirerek uzak mesafeli saldırılar da yapabilirdi.Bunu öğrenecekti.
"İkinci efsun,rüzgar efsunudur.Kılıç ile birlikte rüzgara yön verebilirsin.Ne kadar şiddetli bir rüzgar yaratabileceğin aynı şekilde yine senin enerji seviyene bağlıdır." dedi Lorkz.
"Üçüncü efsun benim kişisel favorimdir.Bu efsun alan efsunudur.Bu efsunu aktifleştirdiğinde 20 metre içindeki her şeye kılıç savurmuşsun gibi hasar vurursun.Yani bir alan saldırısı yaparsın." dedi Volc.Reinald bunu duyduğunda ağzı açık kalmıştı.Gerçekten harika bir efsundu eğer bu efsunu Baskın Vuruş adlı becerisiyle kullanırsa ortaya çıkacak sonucu merak ediyordu.
"Dördüncü bildiğim element ise ateştir ancak sanırım sen bunu biliyorsun." dedi Volc.
"Evet,bir kılıca kaç efsun ekleyebilirim?" diye sordu Reinald.
"En fazla dört efsun ekleyebilirsin." dedi Volc.
"Anladım.Yıldırım ve Alan efununu kesin ekleyeceğim.Geri kalan 2 efsunu da Freud'un demircilik kitabındakilerden seçeceğim." dedi Reinald.
"Peki o zaman,gerçekten muhteşem bir kılıç yapacaksın ha?" dedi Volc.
"Aynen.Bu kılıç dünyadaki en iyi kılıçlardan biri olacak!" dedi Reinald gülerek.
"Bu arada,yıldız alemine hangi seviyede gidebilirim?" diye sordu Reinald.
"Heh.Evlat boyut değiştirme işi biraz karmaşıktır.Yıldız alemindeki büyük krallar veya imparatorlar bizim boyutumuza gelebilir ama biz onların boyutuna istediğimiz gibi gidemeyiz.Eskiden yani ilk çağda bazı savaşçılar boyut değiştirmek için bazı mekanizmalar yapmıştı ama çağın yok olmasıyla onlar da yok oldu.Yani şu an neyle boyut değiştirilebilir bilmiyorum.Bunu gerçek dünyada araştırmalısın." dedi Volc
"Neyse bunu daha sonra düşüneceğim şimdi efsunları öğrenmem lazım." dedi Reinald.
Reinald tam 240 gün kadar Castra Bölgesinde kalmıştı.Bu iki efsunu çizmeyi öğrenmesi uzun zamanını almıştı.Çok karışıklardı ama Reinald üstünden gelmişti.Gerçek dünyada 10 gün geçmişti.Reinald,meditasyon halinden çıktığında her yeri tutulmuştu.Oldukçada açıkmıştı,hemen kedine bir ateş yaktı ve et pişirdi.Yemeğini yedikten sonra Freud'un mezarından elde ettiği 10.000 6.kıdem ve 5.000 7.kıdem çekirdeği nasıl bir şekilde tüketeceğini düşünmeye başladı.Hepsini dantianı için kullanacaktı.Dünyaevi Enerji Alemine geçmesi gerekiyordu.Bu aleme geçince bir özellik kazanacaktı.Castra Bölgesinde geçirdiği günlerden birinde Volc ile bu konuyu konuşmuştu.Kişiden kişiye kazanılan özellikler değişiyormuş.Bazıları enerjileriyle yıldırımı bazıları ateşi bazıları rüzgar kontrol etmeyi başarıyormuş.Tabii sadece bunlarla kısıtlı değilmiş bazısı hız özelliği kazanıyormuş bazıları ekstra güç.Değişiyormuş yani ama en yaygın olanı güç özelliğiymiş.Bu özelliğe sahip olanlar,özelliklerini kontrol etmeyi geliştirdikçe onları becerileriyle birlikte kullanabiliyormuş.Reinald bunu duyunca heyecanlanmıştı.Acaba kendisinin özelliği ne olacaktı?Reinald hemen çekirdekleri özümsemeye başlayacaktı.İlk önce 6.kıdem çekirdekleri özümseyecekti.Ondan sonra 7.kıdem çekirdeklere geçecekti.
Reinald,2 ay boyunca 6.kıdem çekirdekleri tüketmişti.Ancak bu çekirdekler onu yalnızca 2 seviye yükseltmişti.Geçiş Enerji Alemi 7.seviyeye gelmişti.Seviye atlamak git gide daha zor bir hale geliyordu.Reinald 7.kıdem çekirdekleri tüketmeye başladı.Tabii normal insanlar bu çekirdeklerle 1 seviye bile atlayamazdı.Reinald özel dantianı sayesinde bu kadar hızlıydı.Reinald 7.kıdem çekirdeklerin hepsini tüketmesiyle Geçiş Enerji Alemi 9.seviye'nin sonuna gelmişti fakat alem atlayamamıştı.Reinald kara kara düşünüyordu.Daha fazla çekirdek bulması lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...