Sıkı Antrenmanlar

3.2K 280 7
                                    

"Kalk,ulaaaaaan" Reinald,Gök gürlemesi gibi bir bağırışla uyandırıldı.Lorkz tek eliyle Reinald'ı kaldırdı ve evden dışarı çıkarttı.
"Hemen koşmaya başla!Hızlı tempoda,sakın görüş alanımdan çıktığında yavaşlayım diye düşünme.Emin ol hissederim ve eğer hissedersem 4 saat koşarsın!" Lorkz,ne olduğunu şaşırmış Reinald'a bağırarak söyledi.

Reinald hemen koşmaya başladı daha yüzünü bile yıkamamıştı.Lorkz'un görüş alanından çıktığında "Manyak herif,insan böyle mi uyandırılır..." diye mırıldandı.

"Dediğini duydum,3 saat koşacaksın!" Lorkz'un sesi gök gürültüsü gibi yankılandı.Reinald,korkmuştu bu herif nasıl bir canavardı?O kadar uzaktan nasıl duymuş olabilir?Reinald,ağlamaklı bir şekilde koşmaya devam etti.3 saatlik koşunun ardından Reinald,hemen şınava başladı.Kolları inanılmaz ağrıyordu.Reinald,dişlerini öyle bir sıkıyordu ki neredeyse kırılcaklardı.Şınavı bitirdikten sonra hemen mekik çekmeye başladı ve onun ardından kollarını çalıştırdı.Reinald'ın antrenman bittiğinde kolları acayip şekilde şişik duruyordu.Aslında bu hoşuna gitmişti.

Reinald'ın antrenmanları aynı tempoda 10 gün devam etti.10 günlük süreçte Başlangıç Enerji Alemi 3.seviyeye ulaşmıştı.Kasları belirgin hale gelmişti.Kaslarının hızlı gelişmesinin nedenlerinden biride Lorkz'un çok hızlı bir şekilde köyün dışındaki ormana giderek yabani hayvanları avlaması ve Reinald'ın sabah akşam et tüketip sürekli protein almasıydı.Lorkz,artık antrenmanına yeni çalışmalar ekleyecekti.3 tane çalışma ekledi.İlk olarak bir kütüğün üstüne oturarak 50 kiloluk demir bir çubuğu 30 kere omuz hizasından başının üstüne kadar kaldırıp indirecekti.İkinci olarak yere uzanıp 70 kiloluk bir demiri göğüsüne kadar indirip tekrar yukarı kaldıracaktı.Üçüncü olarak ise 40 kiloluk taşı başının arkasından,başının yukarısına 35 kere kaldıracaktı.Reinald,üçüncü seviyeye ulaştığından beri çok daha güçlüydü ve antrenman temposuna alışmıştı bu yüzden antrenmanları iyi geçiyordu.

2 ay boyunca antrenman devam etti.Reinald'ın antrenmanda kullandığı ağırlık giderek kat kat artmıştı.Reinald 5.seviyeye ulaşmıştı ve bunu sadece meditasyonla yapmıştı.Geliştirme dünyadında genellikle yabani hayvanların çekirdeklerindeki enerjiyi emerek veya ilaçlarla daha hızlı bir şekilde seviye atlanırdı.Lorkz,henüz Reinald'a bir silah kullanmayı bile öğretmemişti ama artık öğretme zamanı gelmişti.

Lorkz"Evlat,artık silah seçme vaktin geldi.Beni takip et." dedi ve bahçede meditasyon yapan Reinald'ı meditasyondan kaldırdı.Evin içine girdiklerinde,Lorkz salonun ortasındaki kürk halıyı kaldırdı.Garip bir kapak vardı onu kaldırdı ve aşağı inmeye başladı.Reinald şaşkın bir şekilde izliyordu.Bu evde hiç gizli bir geçit olacağını düşünmemişti çünkü ev çok küçüktü.Reinald,Lorkz'un ardından indi.Reinald daha çok şaşırmıştı.Evin en az 10 katı büyüklüğünde bir alandaydı ve etrafında farklı farklı silahlar vardı.

"Sana uygun silahı seçeceğiz.Her silahın farklı bir kullanışı ve prensibi vardır.Normal kılıçta hızlı ve güçlü saldırılar yapabilirsin.Geniş kılıçta ise daha yavaş ama çok daha güçlü saldırılar yapabilirsin.Çekiçler de aynı mantıktır orta çekiç ve büyük çekiçte kılıçtaki gibi ayrılır.Topuzda da öyle.Şimdi 3 farklı türü de dene ve en rahat olduğunu seç." Lorkz,silahları tanıttı.

Reinald,silahları denedikten sonra kılıcı şeçti.Aslında Geniş kılıç kullanmak istiyordu ama şu an için onu kaldıramıyordu.Geniş kılıç'ın ağırlığı neredeyse 1 tondu.Onun için temel kılıç kullanımını öğrenmek için normal kılıçtan başlayacaktı.

"Kılıç,savaşçılar arasında en tercih edilen silahtır.Eğer bir savaşçı silahını seçtiyse onu kolu gibi görmelidir.Kolunu nasıl hissediyorsa kılıcı tuttuğundada öyle hissetmelidir.Kılıç kullanırken en önemli konulardan biride ayak oyunlarıdır.Ayak oyunlarında ne kadar uzmansan o kadar hızlı ve çevik hareket edersin,hatta rakibin kuvvet olarak senden güçlüyse ama ayak oyunlarında senden daha kötüyse onu yenebilirsin.Sana gelecek 5 aylık süreçte kılıç kullanımını ve ayak oyunlarını öğreteceğim.

Reinald,5 aylık süreci kuvvet antrenmanından sonra meditasyon yaparak artından Lorkzla birlikte kılıç antrenmanı yaparak geçirdi.Bedensel kuvveti iyice artmıştı ve ayak oyunlarında ve kılıçta neredeyse uzmanlaşmıştı.Artık Lorkz ile birlikte yabani hayvan avlamaya gidecekti.Yabani hayvanların seviyelerini auralarından anlıyordun.Eğer aurası seninkini baskılayabiliyorsa enerjisel kuvveti senden daha büyük demekti.

"Evlat,unutma bazı yabani hayvanlar çift veya grup olarak dolaşırlar.Bir yabani hayvana saldırmadan önce mutlaka ilk önce etrafını incele ve başka aura geliyor mu gelmiyor mu kontrol et." Lorkz,uyarıcı bir şekilde söyledi.

Reinald ve Lorkz ormana doğru yola koyuldular.Ormanın ne kadar içine gidersen o kadar güçlü yabani hayvanlar karşına çıkardı.İkili ormana vardıklarında etrafı aramaya başladılar.Çok geçmeden bir yaban domuzu buldular.Reinald yaban domuzunun aurasının kendisininkiyle aynı olduğunu hissediyordu.Reinald,kılıcını çıkardı ve yaban domuzunu avlamaya hazırlandı.Yaban domuzu karşısına çıkan Reinald'ı görünce burnundan bir nefes verdi ve Reinald'a doğru koşmaya başladı.Reinald hemen  sağa doğru etrafında döndü ve yaban domuzunu sol tarafında bıraktı  ve tüm kuvvetiyle kılıcı sol tarafındaki yaban domuzunun kafasına geçirdi.Kılıç yaban domuzunun kafasına yatay bir şekilde batmıştı ama kopartamamıştı.Yaban domuzu acı bir çığlık attıktan sonra öldü.Reinald kılıcı yukarı doğru çekerek yaban domuzunun kafasına giren kılıcı çıkarttı.

"İyi performanstı,evlat.Seninle aynı seviyede olmasına rağmen çok kolay bir şekilde onu öldürdün.Normalde ilk avın olduğu için heyecan yapmanı bekliyordum ama yapmadın.Demek ki tavsiyelerimi iyi dinlemişsin.Aferin" Lorkz,Reinald'a onaylayan bir bakış attı.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin