Grup 4.kabileye doğru yoluna devam ediyordu.Yine aynı şekilde saldırmayı planlıyorlardı.Reinald tekrardan aynı şekilde yer çekimi gücünü kullanarak evleri çökertti ve çitleri yok etti.Reinald gördüğü ilk deve doğru hızlı bir şekilde koştu ve kılıcını kafasına doğru salladı.Fakat bu dev kılıcı eliyle durdurmaya çalıştı.Bu yüzden devin eli kanlar içinde havada uçmaya başladı.Reinald hemen Wartox'un Kuvvetini ve Baskın Vuruş'u aktifleştirdi.Yer çekimi gücünü tekrardan en güçlü şekilde baskılayarak devlere baskı yapıyordu.Reinald eli kopmuş olan devin kafasının üstüne zıplayıp kılıcını kafasına sapladı.Etrafına baktığında grupta tüm güçleriyle savaşıyordu.Linoy kılıcının yıldırım efsununu aktifleştirmişti.Rizgar gücünü de kullanarak saldırı yapıyordu.Calsey ve Adirie de aynı şekilde ok fırlatıyorlardı.Isaac kılıcının keskinlik efsununu aktifleştirmişti.Bergess ise ateş efsununu aktifleştirmişti.Leona da kılıcının keskinlik efsununu aktifleştirmişti.
Reinald sağına baktığında bir devin ona büyük bir enkaz fırlattığını gördü,hemen yer çekimi gücünü kütüğe odaklayarak kendisine isabet etmeden yukarısından uçmasını sapladı.Ardından devin üzerine koşmaya başladı.Dev topuzunu sağ taraftan yatay şekilde salladı.Reinald eğilip saldırıyı atlattıktan sonra devin bacağına kılıcını salladı.Devin bacağı anında kopmuştu.Dev dengesini kaybedip yere düşerken Reinald hemen devin kafasına doğru zıpladı ve boğazını kesti.Ardından önündeki kendine doğru gelen iki devi gördü.Devlerden bir tanesi bir anda tüm gücüyle topuzunu Reinald'a fırlattı.Reinald son anda yer çekimi gücünü kullanarak topuzun gelme hızını yavaşlattı ve sağa doğru takla atıp ondan kurtuldu.Ardından Cehennemi tüm gücü ve hızıyla diğer devin boğazına fırlattı.Diğer dev bu saldırıyı hiç beklemiyor olacaktı ki tepki bile veremeden kılıç boğazına saplanmıştı.Diğer dev nasılsa topuzunu Reinald'a fırlattığı için silahsızdı.Reinald beklenmedik bir saldırıyla diğer devi devredışı bırakmanın daha mantıklı olacağını düşünmüştü.Yer çekimi gücünü kullanarak dev'in boğazına saplanmış olan kılıcı kendi eline getirdi bir anda Reinald ve kendisine topuzunu fırlatan deve doğru zıpladı.Dev,Reinald'ın ona doğru geldiğini gördüğünde yumruğunu Reinald'a salladı.Reinald yumruğa tüm gücüyle cehennemi salladı ve çarpışma sonucu dev'in parmakları parçalanarak etrafa saçıldı.Reinald da bir kaç metre ileri gitmişti.Hiç beklemeden tüm gücünü bacaklarında toplayan Reinald bir ok gibi deve fırladı ve tüm gücüyle Cehennem'i devin kalbine dik bir şekilde sapladı.Reinald kılıcını devin kalbinden çektiğinde dev anında yere yığılarak öldü.Reinald etrafına bir kez daha baktığında arkadaşlarının hala devlerle savaştığını gördü ve onlara yardıma gitti.Çok geçmeden grup tüm devleri öldürmüştü.Yine enkazları arayarak elde edebilecekleri bir şey aradılar ve 4000 tane 6.kıdem çekirdek 20000 tane de 5.kıdem çekirdek buldular.Hava kararıyordu o yüzden geceyi burada atlatmaya karar verdiler.
"Pekala geceyi burada atlatalım.Hadi bir ateş yakıp bir şeyler pişirelim." dedi Linoy.Grup etraftaki odunları toplayıp ateş yaktı ve etler pişirmeye başladılar.Grup geceyi atlattıktan sonra aynı şekilde üçüncü ve ikinci kabileyide yok etti.Sıra birinci kabileye gelmişti.Burada Evrensel Enerji Aleminde bir dev olduğu söyleniyordu.Şu anda kalan son kabilenin çitlerinin yakınındaydı grup.
"Pekala burada ayrı bir plan yapmalıyız." dedi Reinald.Ardından yer çekimi gücünü kullanarak kabilede kaç dev olduğunu görmek için yükseldi etrafı kontrol ederken delici bakışlar hissetti üstünde,o bakışlara baktığında diğer devleriden çok daha büyük olan kırmızı gözlü bir dev gördü.O sırada dev ayağa kalkıp kükredi ve tüm devler Reinald'a bakmaya başladı.Reinald hemen "Hazır olun!" diye bağırdı.Grup hemen silahlarını çıkarıp bazı becerilerini aktifleştirdi.Reinald aşağıya indiğinde Wartox'un Kuvvetini ve Baskın vuruşu aktifleştirmişti.Cehennem'i eline alıp çitleri yok ettiğinde üstüne doğru gelen 10 dev vardı.Calsey ve Adrie hemen ok atışları yapmaya başladılar.Reinald yer çekimi gücünü baskı yapmak için kullandı tekrardan.Reinald önüne gelen ilk devin ayaklarına doğru atılarak tek hamlede ayağına kesti.Yere düşen dev'in kafasına hızlıca bir darbe sallayıp onu öldürdü.Hemen arkasındaki deve doğru zıpladı ve kılıcının yıldırım efsununu aktifleştirdi.Reinald tüm hızıyla etraftaki devlere saldırmaya başladı.Yıldırım efsununu ilk kez kullanıyordu.Gerçekten muhteşemdi.Çok geçmeden sadece Evrensel Alemdeki dev kalmıştı.Tüm devlerin öldürülmesini beklemiş ve savaşı izlemişti,yerinden kıpırdamamıştı.Dev'in yüzünde küçümseyici bir bakış vardı.Reinald anlamamıştı,bu özgüven nereden geliyordu.Tek bir kişi olsa karşısında küçümseyebilirdi fakat 8 kişilik bir grup vardı.Dev aniden elini havaya kaldırdı.Elinde altından bir kutu ortaya çıktı.Reinald,bu kutunun yaydığı hissi hemen tanıdı.Bu bir hazineydi.Kutu aniden etrafa beyaz bir ışık yaydı.Reinald'ın görüşü tamamen yok olmuştu.Reinald görüşünü tekrar kazandığında başka bir yerde olduğunu keşfetti.Yer altındaydı sanki ve karşısında dev duruyordu.Reinald etrafına baktığında arkadaşlarını göremedi.Bu devle tek başına mücadele etmek zorundaydı.Reinald elinde tuttuğu Cehennemi daha sıkı kavradı.Geniş bir alandalardı.Dev'in elinde bir büyük bir çekiç belirdiğinde dev hemen saldırıya geçti.Reinald,hemen tüm yer çekimi baskısını devin üzerine odakladı.Dev topuzunu kaldırıp Reinald'a doğru savurdu.Reinald'ın yer çekimi baskısına rağmen oldukça hızlı saldırılar yapıyordu.Reinald hızlıca kılıcının Kara Efsununu aktifleştirdi.Reinald,bu çekiç darbesinden kaçınmadı ve Cehennemi ona doğru salladı.Çekiç ile geniş kılıç çarpıştığında ortaya çıkan enerji etraftaki duvarları paramparça etti.Reinald bir kaç metre ayağı üstünde gerilemişti.Kolları uyuşmuştu.Bu saldırı çok güçlüydü.Üstelik çekiçte en ufak bir hasar yoktu.Reinald buna oldukça şaşırmıştı.Cehenneme baktığında onda da bir sorun olmadığını gördü.Reinald'ın bir diğer problemi enerjisinin git gide azalmasıydı.Bu mücadeleyi çabuk bitirmezse öldürülecekti.Reinald,hemen tekrardan saldırıya geçti.Bu sefer dev'in beklemediği saldırılar kullanacaktı.Reinald kılıçını yandan savuracakmış gibi yapıp birden eğildi ve Dev'in ayaklarına doğru enerji kesiğini yolladı.Dev bu harakete şaşırmış ve daha tepki veremeden enerji kesiği bacaklarını koparamasa bile büyük bir hasar açmıştı.Dev o panikle kükreyip Reinald'a çekicini salladı.İşte Reinald'ın istediği buydu hangi alemde olursan ol paniklersen hata yapardın.Reinald hemen yer çekimiyle kendini havaya doğru takla atar pozisyonda fırlatıp hamleden kurtuldu.Yere çarpan çekiç resmen etrafta büyük bir deprem etkisine sebep oldu.Reinald havadayken dev'in yüzüne Üçlü Kesik adlı becerisini kullandı.1 saniyeden kısa sürede 3 farklı yerden ölümcül keskin kesikler gelmişti.Fakat dev'in suratına isabet etmemişti son anda kolu ile yüzünü kapatmıştı.Fakat kolu 3 farklı parçaya bölünmüştü.Reinald hemen kendine yere indirip kılıcı etrafında 1 tur döndürerek aldığı güç ile beraber devin ayağını kesmişti.Dev,ayağının ve kolunun parçalanmasıyla kulakları sağır eden bir kükreme yaydı.Ardından dengesini kaybedip yere düştü.Reinald hiç beklemeden Cehennem'i yere düşmüş devin kafasına sapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...