Efsunlama

2.9K 240 7
                                    

"İşin zor kısmı efsunlamadır evlat,efsunlamalar bezen tek bir sembol ile olurken bazen 2 bazen ise 3 sembolle olur.Sembolleri bilen çok az demirci vardır ve bilen demircilerde 2 tane falan bilirler.Ben bile 4 tane sembol biliyorum.Sen benim kendime uzman bir demirciyim dediğime bakma sadece kendimi kandırıyorum.Bir çok sembol bilen demirciler var ve onları güçlü imparatorluklar hemen kapar ve en yüksek makamlara ulaştırırlar." Lorkz,iç çekerek konuştu.

"Neyse,efsun sembollerini bulmak zordur ama sembolleri işlemek ve işlerken enerjini sembolü bitirene kadar sabit tutabilmek daha zordur.Sembolü işlemeye başladınmı duramazsın yani sembolün her yerini ezberlemek zorundasın,noktası noktasına.İşlerken en ufak kaydırma hatası yaparsan efsun tamamlanmaz." Lorkz,devam etti.

Reinald,soğuk bir nefes aldı.Hafızasına güveniyordu.Küçüklüğünden beri bir şeye bit kez bakması yeterdi.Ayrıntısına kadar hatırlardı.Renald'ı korkutan kısım enerjisini sabit tutma ve hiç bir hata yapmadan işleme kısmıydı.

"Peki sembolleri neye işleyeceğim?" diye sordu Reinald.

"Kağıda.Sembolü veya sembolleri kağıda işedikten sonra başarılı işlediysen semboller mavi şekilde parlamaya başlar.O kağıdı ise silahı yaptığın malzeme eridiğinde toprak alışım kovanın içine atarsın,attıktan sonra kağıt yandığında toprak alışım kovanın üzerinde kağıda çizdiğin sembol veya semboller duman olarak ordaya çıkar ve dağılır.Eğer bu olursa efsun malzemeye başarıyla işlenmiş olur." Lorkz,açıkladı.

"Lanet olsun.Gerçekten zormuş." Reinald,nefes vererek söyledi.

"Ne sandın?" dedi Lorkz ve "Hadi başlayalım,beni dikkatli izle!" dedi.

Reinald dikkatle Lorkz'u izlemeye başladı.Lorkz kapıdı çıkardı ve bir sembol çizmeye başladı.Çok yavaş ilerliyordu,en ufak bir kaydırma yeniden başlama gerektirirdi.Reinald,Lorkz sembolü çizmeye nerden başladığına ve nasıl bitirdiğine özellikle dikkat etti.Bir kez çizmeye başladın mı duramazdın çünkü enerjini sabit bir şekilde sembole aktarman gerekirdi.Ufak bir sembölü çizmek 2 saat sürmüştü.Birde bunu Lorkz,yapıyordu.O bu işi binlerce kez yapmıştı.Kendisinin ne kadar süresini alcağını merak ediyordu.Lorkz,iki sembolü bitirdiğinde,nefes verdi.Semboller mavi şekilde parlıyordu.

"Bu iki sembol,ateş elemental efsununun sembolüdür.Şimdi rastgele bir demir eritelim,sende demir eriyene kadar sembolleri iyice incele." dedi Lorkz.

Reinald 10 dakikalık incelemede sembolleri iyice oturtmuştu.Hafıza kısmında sorun yoktu,bakalım diğer kısımlarda ne yapacaktı.

Demir eridikten sonra Lorkz,kovayı ateş ocağından çıkardı ve kağıdı kovanın içind attı.Kağıt saniyesinde yok olurken,sembollerin aynı şekildinde bir duman çıktı ve yok oldu.Aynı Lorkz'un dediği gibi olmuştu.

Böylelikle sıra Reinald'a gelmişti.Reinald,3 gün boyunca sembolleri çizmeyi denedi ama ya kaydırma yaptı ya da enerjisini sabit tutamadı.3 gün geçtiğinde Reinald,antrenman yapıp avlanmaya gitmek için hazırlandı.Geniş kılıcı ilk kez kullanacaktı.Reinald ve Lorkz ormana doğru yol aldılar.Ormana vardıklarında Reinald,kendi seviyesine göre bir yabani hayvan aramaya başladı.Sonunda karşılarına bir fil çıkmıştı.Enerjisi,Reinald'ın daha üstündeydi ama Reinald onunla savaşmaya karar verdi.Hız açısınsan yavaş bir yabani hayvan karşısına çıkmış olması iyi bir şeydi.Reinald,fili inceledi.Hortumuna karşı çok dikkat etmeliydi hatta ilk olarak hortumuna zarar vermeyi hedeflemeliydi.

Reinald,fili incelerken fil de onu inceliyordu.Fil aniden yandaki kayayı kavradı ve Reinald'a fırlattı.Reinald şaşırmış olsa da paniklemedi.Hızlı bir şekilde sola doğru takla atarak kaçındı.Bunu gören fil yeri sarsarak Reinald'a doğru yöneldi.Reinald ise cesaretini toplayıp geniş kılıcını sıkı bir şekilde tuttu.Fil ona hortumunu sallarken Reinald da hortuma doğru yeniş kılıcını salladı.Geniş kılıç ve hortum sert bir şekilde çarpışmışlardı.Çarpışmadan dolayı Reinald'ın kolu uyuşmuştu ama istediğini almıştı.Filin hortumu'nun yarını havaya uçtu.Fil acı bir feryat çıkardı.Vernin,geniş kılıçla normal kılıcın farkını en açık şekilde o zaman anladı.Normal kılıç o çarpışmada bırak hortumu kesmeyi parçalanıp Reinald,a saplanırdı.Reinald,giç beklemeden hemen filin sağ ayağının oraya gitti ve kılıcı etrafında döndürerek aldığı ekstra hız ve güçle,tüm kuvvetini kullanarak filin ayağına salladı.Filin ayağı kılıcın darbesiyle birlikte ikiye ayrıldı.Fil tekrar acı bir şekilde feryat edip dengesini kaybetti ve yere düştü.Reinald,bu işi çabuk bitirmek için gemen filin kafasının oraya geldi ve kılıcı dik bir şekilde boğazına sapladı.Böylelikle fil debelenmeyi bırakıp son nefesini verdi.İşte Reinald'ın geniş kılıçla ilk mücadelesi böyleydi.Artık kesin emin olmuştu.Onun silahı geniş kılıçtı.Geniş kılıcın bir diğer avantajı ise geniş olduğu için aynı zamanda korunma olarakta kullanabiliyordun.

——————-1 yıl sonra——————

Reinald,1 yılın sonunda ateş efsunu yapmayı başarmıştı.Şu anda Gelişim Enerji Alemi 2.seviyedeydi.Vücudu artık ciddi derecede güçlüydü hem kuvvet olarak hemde enerji olarak.Saf Enerji Aleminden,Gelişim Enerji Alemine geçtiğinde büyük bir enerji artışı olmuştu.Alemler arasında bu kadar fark olacağını beklemiyordu.Lorkz'un dediğind göre alemler ilerledikçe enerji farkı kat kat fazla artıyordu,ancak şöyle bir durum vardı ki seviye atlamakta gittikçe zor bir hal alıyordu.Reinald,Lorkz'un ona verdiği kılıcı kullanabiliyordu ama ateş özelliğini sadece 1 kez kullanabiliyordu.Ateş özelliğini aktifleştirdiğinde ciddi anlamda tek saldırıda enerjisini tüketiyordu.Onun için zor durumda kalmadıkça ateş özelliğini kullanmıyordu.Kılıca "Dağ Kesen" ismini vermişti.Kılıç hem inanılmaz derecede keskin hem de sağlamdı.

————————————————————————

Arkadaşlar,sık sık zaman arlaması yapıyorum çünkü bildiğiniz gibi baş karakterimizin gelişmesi veya amacına ulaşması için her gün aynı şeyleri yapması gerekiyor.Böyle olursa ve ben ger günü tek tek anlatırsam hem ben yazarken sıkılır ve yorulurum hem de siz sıkılırsınız.Ayrıca hikayenin ilerleme hızı açısından da hiç iyi olmaz.Onun için sık sık zaman atlamaları yaptım.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin