Reinald devin önüne ulaştığında Baskın Vuruş ve Wartox'un Kuvveti isimli becerilerini aktifleştirdi.Devler ellerinde dikenli topuzlar kullanıyorlardı.Reinald onlardan hamle almamaya dikkat etmeliydi.Dev Reinald'a doğru topuzu son hızla indirmeye başladı.Reinald hemen sağ tarafa hızlı bir sıçrayış yapıp topuzu atlattı.Topuz yere saplanmıştı.Reinald bunu fırsat bilip hemen devin sağ bileğine doğru Cehennem'i salladı.Kılıç devin bileğini koparmıştı.Dev yüksek sesle kükredikten sonra Reinald'a sol koluyla hızlı bir yumruk gönderdi.Reinald hemen zıpladı ve devin yumruk saldırısını atlattı.Reinald hala havadayken devin verdiği açığı görüp yer çekimi özelliğini kullanarak son hızda devin kafasına doğru gönderdi kendini ve devin kafasına Cehennemi son güçte salladı.Cehennem dev'in kafasını yarı yarıya parçaladı.Devin kafasından kanlar fışkırırken dev yere yığılıp öldü.Reinald etrafına baktığında Fritz'in yerde olduğunu ve devin topuzunun onun üstüne geldiğini gördü.Reinald hemen en güçlü şekilde yer çekimi özelliğini kullandı ve dev'in üzerine baskı uygulamaya başladı.Dev'in hareket hızı %75 civarı düşmüştü bu baskıyla birlikte.Bu fırsattan yararlanan Fritz hemen yana doğru yerde yuvarlandı ve dev'in kafasına doğru son hız zıplayıp devin kafasına becerilerinden biri olan Yıldız Kesikleri isimli becerisini kullandı.Bu beceri 1 saniyede 50 farklı kesik atıyordu rakibinin belirlediğin bölgesine.Dev'in kafası kesikler içinde parçalandıktan sonra dev yere yığıldı.
"Huhh...Sağ ol dostum sen olmasan şu an pestilim çıkmıştı." dedi Fritz.
"Önemli değil." dedi Reinald.Etrafına baktığında diğerlerinin de devleri hallettiklerini görmüştü.Fakat Reinald bu savaştan şunu anlamıştı.Enerjisi ne kadar azalırsa yer çekimi özelliğinin şiddeti o kadar azalıyordu.Gerçi bu mantıklıydı da.Sonuçta enerjisiyle yer çekimi gücü birbirine bağlıydı.
"Herkes iyi mi?" diye sordu Reinald.Herkes'in iyi olduğunu öğrendikten sonra köye doğru yürümeye başladılar.Köydeki insanlar gruba şükranlarını sundular.O dört dev saldırdığında hepsi köyün arka taraflarına sığınmak zorunda kalıyorlar ve çok sayıda kayıp veriyorlardı.Grup o geceyi köyde atlattıktan sonra sabah olmamsıyla birlikte devlerin 5.kabilesine doğru yola çıktılar.Bir kaç kilometre yürüdükten sonra karşılarına yıkık harabeler çıkmaya başladı.Harabelerin yıkık parçaları bile çok büyüktü.Reinald yıkılmadan önce bu harabelerin çok büyük olduğunu tahmin ediyordu.Harabelerin arasından devam ettiklerinde,odunlardan yapılmış büyük yapılar görmeye başladılar.Burası devlerin evleri olmalıydı.Grup aşağıdan tam olarak kaç ev olduğunu göremiyordu.O yüzden Reinald kendini yer çekimi özelliğini kullanarak havaya uçurdu.Reinald 15 tane dev evi saydı.Aşağı indikten sonra gruptakilere de 15 dev evi saydığını söyledi.
"Pekala,yapılara iyice yaklaştığımızda ben yer çekimi özelliğimi kullanarak tüm evlerini üstlerine yıkacağım devlerin,bu onların dikkatlerini dağıtacaktır.Biz de bu sırada hep beraber saldırıya geçeceğiz." dedi Reinald.Gruptakiler planı uyarladıktan sonra dikkatlice yapılara yaklaşmaya başladılar.Kabile'nin girişi büyük çitlerle korunuyordu.Reinald çitlere iyice yaklaştığında tüm enerjisini devlerin yapılarına doğru yaydı ve bir anda o enerjiyi yer çekimi baskısına dönüştüdü.Reinald tüm yerçekimi gücünü kullanmıştı.Bir kaç saniye sonra evlerin yıkılma sesleri gelmeye başladı.
"Saldırıyoruz!" dedi Reinald ve çitlere doğru cehennemi sallayarak çitleri parçalara ayırdı.Grup içeri girdiğinde devlerin enkazların altından çıkmaya çalıştıklarını gördü ve hemen saldırıya geçtiler.Reinald tüm devletin üzerine yer çekimi baskısı kullanarak onları yavaşlattı.Fakat yüksek seviyeli devler düşük seviyeli devlerden daha hızlı hareket ediyordu.Reinald bu yüksek seviye devlerden birini belirleyip ona doğru zıpladı ve Cehennem'i dev daha kalkamadan ve tepki veremeden onun kafasına indirdi.Devin kafası komple kesilmişti.O sırada Fritz,kalkmaya çalışan bir devin üzerine zıpladı ve kılıcını dik bir şekilde dev'in boğazına sapladı.Ardından hemen o dev'i bırakıp başka bir devr yöneldi.Zaten o kadar derin bir delikten sonra dev fazla yaşayamazdı.Calsey ve Adrie yerdeki devletin gözlerine ve boğazlarına hedef alıyorlardı.Linoy rüzgar özelliğini aktifleştirdi havada hızlıca uçarak arka arkaya darbeler vuruyordu ayağa kalkmayı başarabilmiş bir deve.Bergess ve Isaac güç özelliklerini kullanıyorlardı.Güçleri büyük ölçüde artmıştı.Her hamleleri devlerin üzerinde derin yaralar açıyordu.Leona ise hızlı bir şekilde bir devin bacaklarına saldırıyor onun bacaklarını kullanamayıp diz çökmesini sağlamak istiyordu.Reinald hemen yanındaki deve yöneldi.Henüz Wartox'un Kuvvetini ve Baskın vuruşu etkinleştirdi.Karşısındaki dev grubu içinde hissetiği en yüksek seviyede bulunan dev vardı.Deve doğru zıpladı ve Kral illüzyonunu kullandı.Dev ona doğru gelen kılıcı görünce topuzunu kılıcı karşılamak için gönderdi ama kılıç bir anda yok olunca devin saldırısı boşa gitti ve sendeledi,Reinald'ın gerçek kılıcı ortaya çıktı ve Reinald devin göğüsüne doğru ilerleyerek Üçlü Kesik adlı becerisini kullandı.Farklı yönlerden 1 saniyeden kısa sürede gelen 3 farklı kesik darbesi devin göğüsünü paramparça etti.Elbette paramparça edebilmesinde Reinald'ın yaptığı kombo da etkiliydi.Wartox'un Kuvveti sayesinde gücü büyük ölçüde artmıştı ve Baskın Vuruş seyesinde her bir kesik aslında 5 kere kesiyordu.Bir de Cehennem'in keskinliği işin içine katıldığında dev bu saldırıya direnememişti ve yıkılmıştı.Reinald'ın enerjisi azaldığı için devlerin üzerine uyguladığı yer çekimi baskısı da hafifliyordu ama halen oldukça etkiliydi,devleri oldukça yavaşlatıyordu.Grup çok geçmeden tüm devleri öldürdü.
"Herkes iyi mi?" diye sordu Linoy.Herkes iyi olduğunu belirttiğinde,grup elde edebilecekleri bir şeyler olup olmadığını görmek için enkazların altını aramaya başladı.Grup 1 saatlik aramanın sonunda 3000 tane 6.kıdem çekirdek 1000 tane de 7.kıdem çekirdek buldu.Ardından,Fritz tüm gruba enerji yenileme hapı dağıttı.Grubun enerjileri yenilendiğinde 4.kabileye doğru yol aldılar.Reinald en çok 1.kabiledeki devleri merak ediyordu.Sağlam bir savaş olacağını hissediyordı.Orada Evrensel Alemde bulunan bir dev olduğu söyleniyordu.
"Tüm devlerin gözleri kıp kırmızıydı fark ettiniz mi?" diye sordu Bergess.
"Evet ama belki devletin gözleri kırmızı oluyordur." dedi Calsey.
"Hayır,yaptığım araştırmalarda devlerin gözlerinin ya siyah ya da kahverengi olduğunu okumuştum." dedi Isaac.
"Hm.İlginç peki neden bunların gözleri kırmızı?" diye sordu Adrie.
"Üstelik daha ilginci devler daha önce köylülere saldırmıyormuş,sonradan saldırmaya başlamışlar." dedi Linoy.
"Bir şey onları saldırganlaştırdı mı yani?" diye sordu Reinald.
"Öyle gözüküyor,genellikle daha önce sınırlarına gelinmediği sürece kimseye sorun çıkarmıyorlarmış." dedi Linoy.Reinald bu meseleyi gerçekten ilginç bulmuştu.Durduk yere neden vahşileşmişti bu devler?Kendiliğinden mi vahşileşmişlerdi yoksa onları tetikleyen bir şey mi vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...