Reinald,yaban domuzunu öldürdükten sonra Lorkz ona hayvanların vücudunu parçalamayı ve çekirdeklerinin nerede olduğunu öğretti.Reinald yeni bir yabani hayvan arayışına koyuldu.Bu sefer bir ayı bulmuştu ama ayı'nın aurası Reinald'a göre biraz daha baskındı.Reinald yine de onu halledebileceğini düşünüyordu.Reinald güç olarak ondan zayıf durumdaydı şu anda ama hız olarak ondan daha üstündü.Mücadelesini buna dayandıracaktı.Her fırsatta ayıya darbe vuracak ve onu yıldırdıktan sonra öldürecekti.Reinald çevresini kontrol ettikten sonra ayı'nın karşısına çıktı.
Ayı kükreyerek Reinald'a koşmaya başladı,yeterince hızlı değildi.Vernin de ona doğru koşmaya başladı ve aralarında 2 metre mesafe kaldığında sağa adım attı ve kılıcı ayı'nın ayağına salladı.Kılıç ayının ayağını kestiğinde ayı kükredi ve Reinald'a doğru rastgele sol pençesini salladı.İşte bu Reinald'ın aradığı açıklardan biriydi.Reinald,ayının pençesinden eğilerek rahat bir şekilde sıyrıldı ve daha pençesini indirmeden ayı'nın koltukaltını kılıcıyla kesti.Ayı sesli bir şekilde kükredi.Artık ön sol kolunu kullanamazdı.Reinald onun koltukaltındaki sinirlerini kesmişti.Ayı sol kolunun üzerinde duramıyordu.Arka ayaklarıyla ayağa kalktı ve sağ pençesini Reinald'ın tam üstünden indirmeye başladı ama Reinald için yavaştı.Reinald hemen sağa doğru bir takla attı ve saldırıdan sıyrılıp ayı hala ayaktayken karnına tüm hızı ve kuvvetiyle yatay bir kesik attı.Ayı'nın karnı baştan sona kesilmişti,karnından sürekli kan akıyordu.Hareketleri iyice yavaşlamıştı zaten sol kolunu kullanamadığı için şuan sadece sağ kolunun üzerindeydi.Reinald bitirici hamleyi yapmak için hazırlandı.Ayıya düz bir adım attıktan sonra sağa doğru etrafında dönerek ayıyı aldattı ve ayının yan tarafına geçtiğinde diz çökerek atının kesik olan karnına kılıcını dik olarak sapladı.Ayı son kükremesini verdikten sonra yere yığıldı ve öldü.
Reinald bu şekilde tüm haftasını ormanda Lorkz ile birlikte kamp yaparak geçirdi.Hatta kendisinden 1 alem kadar enerji fazlası olan bir gorili bile yine hız avantajını kullanarak öldürmüştü ama savaşı 1 saat sürmüştü.Goril gerçekten zorlayıcıydı.Derisi çok kalındı.Hafta'nın sonunda Reinald 30 tane çekirdek toplamıştı.Bu çekirdeklerin hepsi kendi enerjisine eşit ve hatta daha fazla bir enerji barındırıyordu.Köye geri döndüklerinde Lorkz,çekirdekteki gücü emmeyi Reinald'a öğretmek için hazırlandı.
"Evlat,çekirdekteki enerjiyi meditasyon pozisyonu alıp çekirdeği elinde tutarak dantianına çekeceksin.Unutma enerjiyi direk dantianına çekme.İlk önce vücudunda enerjiyi kontrol et ve ondan sonra dantianına gönder.Bir anda tüm enerjiyi dantianına yüklersen bu senin için sağlıklı olmaz." Lorkz,uyardı.
Reinald,Lorkz'un dediklerini yaptı.Reinald 1 ay içinde her gün 1 çekirdek tüketip antrenmenlerına devam etmişti.1 ayın sonunda 30 çekirdek bitmiş ve Reinald,Saf Enerji Alemi 9.seviyeye ulaşmıştı.Artık kılıç hakimiyeti iyiden iyiye artmıştı.Gücüde bayağı artmıştı.Artık 500 kiloluk geniş kılıcı rahatlıkla kullanabiliyordu ama hızı tabikide normal kılıca göre çok daha düşük kalıyordu.Reinald kararlıydı bu geniş kılıcı hızlı bir şekilde kullanabilecek seviyeye gelecekti.
"Evlat,bu geniş kılıç benim yaptığım en hafif geniş kılıçtır.Her kılıç yapıldığı maddeye göre göre ağırlık kazanır.Bu geniş kılıcı Rimor Çeliğinden yaptım.Oldukça dayanıklı bir kılıçtır,tabi şu anki seviyelerin için seviyen arttıkça daha bu kılıç bile sana yetersiz gelmeye başlayacaktır.Elimde senin için mükkemmel bir geniş kılıç var ama onu henüz kullanman için hem enerjin hemde kuvvetin yetersiz." dedi Lorkz.
"Enerjim ve kuvvetim mi yetersiz?Nasıl bir kılıç bu?" Reinald,sordu.
"Gel göstereyim." Lorkz,evin içine doğru yürümeye başladı.Odasına girdiğinde küçük bir sandığın içinden bir yüzük çıkardı.Lorkz yüzüğü parmağına taktı ve ona dokunmasıyla elinde uzun ve büyük bir geniş kılıç çıktı.Simsiyah bir kılıçtı ve kabzasıda kırmızı renkti.Reinald neye uğradığını şaşırmıştı.
"Hahaha,öyle bakma evlat.Bu bir depolama yüzüğüdür,oldukça değerli ve pahalıdırlar.Depolama alanları arttıkça fiyatlarıda artar.Bu yüzüğü kendine kanla bağladığında senden başka kimse bu yüzüğün içindekileri alamaz.Tabi ölmediğin sürece." Lorkz,Reinald'ın bakışlarını görünce açıkladı.
Reinald,başını sallamıştı.Gerçekten çok muazzam bir olaydı.Tüm ihtiyacın olan eşyaları bir yüzüğe depolayabiliyordun,çok pratikti.Reinald kılıcı incelemeye başladı.
"Bu kılıcı bir meteordan yaptım.Şu ana kadar yaptığım en iyi iki kılıçtan biridir.Ağırlığı 2 tona yakındır ve inanılmaz sağlamdır.Ayrıca efsunlu bir kılıçtır." Lorkz,kılıcı tanıttı.
Reinald "Efsunlu mu?" diye sordu.
"Evet,efsunlar kılıçlara özellikler katar.Mesela bu kılıçta ateş efsunu vardır.Enerjini bu kılıca ilettiğinde ateş efsunu aktifleşir ve kılıç alev alır.Bu da saldırı gücünde muazzam bir artışa sebep olur fakat tabikide bir bedelide vardır.Çok fazla enerjini tüketir.O yüzden kullanman için biraz daha gelişmen lazım.Elbette her seferinde de kullanmak zorunda değilsin,zaten sadece acil durumlarda kullanman en mantıklısı olur." dedi Lorkz.
"Diğer efsunlar nelerdir?" diye sordu Reinald.
"Bir sürü efsun vardır.Ateş,şimşek ve rüzgar elemental efsunlardır mesela.Bazı efsunlar,bulundukları silahı hafifletir bazıları silahı görünmez yapar bazıları kılıçı keskinleştirir.Demirci'nin hünerlerine göre bir çok farklı türde efsunlu silah yapılabilir." Lorkz,cevapladı.
"Harika,demircilik ile uğraşmak gerçekten iyi bir işe benziyor." Reinald,etkilenmiş bir şekilde konuştu.
"Elbette,istersen seni demircilik konusunda da eğitebilirim?" Lorkz,sordu.
"Süper olur.Tahminimce oluşturduğum silahları iyi bir para karşılığında da satabilirim." dedi Reinald.
"Evet ancak kolay olduğunu düşünme.Demircilik sadece silah dövmek değil aynı zamanda efsun işlemektir.Efsun işlemek demiri dövmekten 1000 kat daha fazla emek ve dikkat ister." dedi Lorkz.
Reinald haftanın üç gününü antrenman ve ormanda avlanmak için ayıracak diğer üç gününü ise demircilik eğitimi için ayıracaktı.Kalan 1 günde ise dinlenecekti.
Lorkz,Reinald'ın demircilik eğitimi için gerekli malzemeleri toplamış ve bahçeye çıkarmıştı.Reinald heyecanlıydı,eğer demircilikte iyi yerlere gelirse büyük paralar kazanabilirdi.Para önemliydi,onunla silahlar,beceriler,yabani hayvan çekirdekleri gerekli materyalleri vb. alabilirdin.
"Evlat,şu gördüğün demirlerin kaliteli olduğunu nerden anlarsın?" Lorkz,sordu.
"Test ederek,çekiçle vurarak aldığı hasara göre bir sonuca varabilirim." Reinald,bir tahminde bulundu.
"Eh,doğru sayılabilir.Peki iki çok sağlam demire rastladıysan ve ikisinede çekiçle zarar veremiyorsan nasıl anlarsın?" Lorkz,sordu.Reinald bunun cevabını bilmiyordu işte.
"Evlat sağlam bir demiri anlamanın kolay ve pratik bir yolu vardır.Elini demirin üstüne koyarsın ve ona bir enerji dalgası gönderirsin.Hangisi en az titriyorsa o daha sağlamdır." Lorkz,açıkladı.
Lorkz,Reinald'a iki demir türünü karşılaştırmasını ve hangisinin daha kaliteli olduğunu anlamasını söyledi.Reinald,Lorkz'un dediklerini yaparak,doğru sonuca vardı.Böylece Lorkz sonraki adım olan demiri eritme kısmını ona anlattı.Bunda pek bir şey yoktu.Silahı oluşturacağın malzemeyi,toprak alışım bir kovaya koyarak onu kızgın ateşe veriyordun ve demirin erimesini bekliyordun.Bu sırada silahın şekline,büyüklüğüne ve kalındığına göre bir oyma yapıyordun ve malzeme eridiğinde onu oymanın içine döküyordun.Ardından kızgın ve akışkan halde olan malzemenin üzeri su döküp onu katılaştırarak soğumasını bekliyordun.Oymadaki şekli aldığında ise silahı çekiçle dövmeye başlıyordun.İstediğin kıvama getirdiğinde ise zımparalayarak kılıcının oluşum aşamasını tamamlıyordun.Normal silahlar böyle yapılıyordu.
İş efsunlu silahlara geldiğinde ise,iş zorlaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...