İşkence Ve İntikam(+18)

2.4K 227 9
                                    

Arkadaşlar bu bölümün sonlarına doğru şiddetli bir işkence olacaktır.Eğer yaşınız küçükse okumamanızı tavsiye ederim.Üstelik bu bölümde hafif küfür de olacaktır.
———————————————————————
Reinald,yüzüğe kanını damlattıktan sonra yüzüğe dokunarak Renit Kartalını çağırdı.Çok güzeldi.Beyaz ve gri karışımı tüyleri vardı.Her kanatının uzunluğu yaklaşık 20 metreydi.Seyircilerde büyülenmiş bir şekilde kartala bakıyorlardı.

Reinald ödüllerini aldıktan sonra,arenadan ayrıldı.İlk iş olarak buradan ayrılacaktı.Hemen yaşlı Thay'in yanına veda etmeye gitti.Onunla vedalaştıktan sonra başkent'in kapılarından dışarı çıktı.Yolculuğu başlıyordu.İlk önce Kotra Köyüne gidecekti ve kazandığı çekirdekleri tüketecekti.Lorkz'un ne zaman döneceğini bilmiyordu.Çekirdekleri tüketmeyi bitirdiğinde,köyden ayrılmadan önce ona mektup bırakacaktı.Ardından Nokha Krallığına yolculuğu başlayacaktı.Reinald,yüzüğüne dokunup Renit Kartalını çağırdı.Ona Aeron ismini vermişti.Yüzüğü kanıyla bağladığında,Aeron tamamen Reinald'ın emrine girmişti.Düşünce yoluyla ona emirlerini gönderebiliyordu.Kotra Köyü başkentin güneydoğusunda kalıyordu.Yani Reinald o tarafa doğru uçacaktı.Reinald,Aeron'un üzerine çıktı ve güneydoğuya doğru yol almasını söyledi.Aeron emri almasıyla kanatlarını çırpmaya başladı.Aeron ileri doğru koştuktan sonra hız alıp havalandı.Reinald,ilk başta tedirgin olsa da sonradan alıştı.Uçma hissini sevmişti.

Yaklaşık 3 günlük yolculuğun sonunda Reinald,Kotra Köyüne varmıştı.Reinald Lorkz'un evinin önüne doğru alçaldı ve indi.Aeron'a yemesi için büyük bir et parçası aldı.Reinald etrafına bakındı,burayı özlemişti.Yeni hayatına başladığı yer burasıydı.Reinald köye vardığında güneş batıyordu.Reinald yarın kazandığı çekirdekleri tüketmeye başlayacaktı.Reinald,bir ateş yaktıktan sonra kendine biraz et pişirdi ve yedi.Bir kaç saat daha oyalandıktan sonra uyudu.Sabah kalktığında,Hemen çekirdekleri tüketmeye başladı.

Reinald 2 ayda çekirdeklerin yarısını tüketmişti.Bu Reinald'a oldukça ilginç gelmişti.Çekirdekleri tüketebilme hızı git gide artıyordu.Biraz düşündükten sonra bunun dantianıyla ilgili olabileceğini düşündü.10.000 tane 4.seviye çekirdek Reinald'ı Geçiş Enerji Alemi 2.seviyeye getirmişti.Reinald 2 ay önce Oluşmuş Enerji Alemi 3.seviyeydi.Alem atladıktan sonra gücü daha önce atladığı alemlere oranla daha fazla artmıştı.Gerçekten de alemlerde yükseldikçe artan güç oranı ciddi oranda fazlalaşıyordu.Reinald,turnuvada savaştığı bazı kişilerin ondan 1 alem yukarıda olmasına rağmen ona yenildiğini hatırlayınca kendinle gurur duymuştu.Reinald gerçekten dünyada farklı bir güç algısı yaratabilirdi!Reinald geçirdiği 2 ayda Lorkz'un belki dönebileceğini düşünmüştü ama dönmemişti.Bu yüzden Reinald,köyden ayrılmadan önce ona bir mektup yazmaya başladı.Mektuba turnuvayı kazandığını ve elde ettiği ödülleri yazdı.Ardından Nokha Krallığına gideceğini yazdı.Geldiğinde onu burada beklemesini söyledi.Bilerek şu an hangi seviyede olduğunu yazmadı.Sürpriz olarak kalmasını istedi.Reinald hazırlıklarını tamamladıktan sonra köyden ayrıldı.bulunduğu yerin batısına doğru gidecekti.Yolculuğu tahminen 15 gün kadar sürecekti.İlk işi klanına bir uğramak olacaktı.

Reinald'ın klanının olduğu yere yolculuğu 13 gün sürmüştü.Tahmin ettiğinden daha hızlı gelmişti.Klanının olduğu yere geldiğinde alçalmıştı ve Aeron'un üstünden inmişti.Klanın girişinde askerler vardı.

"Hey,sen kimsin?" diye sordu askerlerden biri.Asker yüzüne biraz daha baktıktan sonra tanımıltı Reinald'ı.

"B-Bu,klan liderinin sakat oğlu!Nasıl ayaklanmış?" diye sordu yanındaki diğer askere.

"Doğru tahmin!Şimdi çekilin bakayım kenarı şöyle." dedi Reinald.

"Hey,seni sokmamız için klan liderinin izni gerek!" dedi asker.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin