Reinald,tavernadan çıktığında köyün çıkışına doğru yürümeye başladı.O sırada onu takip eden birisi vardı ama Reinald bunu fark etmemişti.Reinald köyün çıkışına geldiğinde zaten Ateş Dağlarının yamacına gelmiş sayılırdı.Ateş dağları eğimli dağlar değildi.Son derece genişti.O yüzden pek çok yabani hayvan yaşayabiliyordu.Dağ büyük ve uzun ağaçlardan neredeyse görünmüyordu.Reinald'ın köye gelirken yukarıdan gördüğü kadarıyla iki dağın tepesinde büyük bir kaynaşmış vadi vardı.Reinald mezar girişinin o vadide bir yerde olduğunu düşünsede giriş orada olmayabilirdi.Her yeri aramalıydı.Reinald 500-600 metre kadar yürüdükten sonra ağaçlık alan başlamıştı.Etrafta yabani hayvan yoktu.Büyük ihtimalle buradaki yabani hayvanların hepsi köye baskın yapan yabani hayvanlardı.Reinald ilerlemeye devam etti.Git gide daha yükseklere çıkıyordu.Reinald ilerlemeye devam ederken karşısına örümcek sürüsü çıktı.Her bir örümcek Yaklaşık 2 metreydi.Reinald hemen ağır kılıcını çıkardı.Üstüne doğru zıplayan örümceğe havadayken yatay bir darbe vurdu.Darbenin gücüyle birlikle örümcek havada parçalara ayrılmıştı.Bu Reinald'ın bir beceri aktifleştirmeden olan hızı ve gücüydü.Tanrı'nın Vücudunu geliştirmeye başladıktan sonraki güç artışını daha iyi anladı.Sağ tarafından ona doğru zıplayan örümceğide tek saldırıda parçaladı.Reinald etrafındaki tüm örümcekleri kolay bir şekilde öldürdü.Ancak sonra güçlü bir enerji hissiyatı hissetmeye başladı.Bir anda bir karşıdan gelen beyaz renk bir örümcek gördü.Aurası 5.kıdemin ortalarında olduğunu gösteriyordu.Reinald örümceği incelediğinde uzun bir iğnesi ve ayaklarının çelik gibi parladığını gördü.Hemen tedbirini aldı.Örümcek,Reinald'ı görür görmez onun üzerine zıpladı,Reinald hemen kılıcını örümceğe doğru salladı.Örümceğin çelik ayağıyla Reinald'ın kılıcı çarpıştığında ortaya tiz bir ses çıkmıştı.Örümceğin bacağı kopmamıştı ama kırılmış gözüküyordu.Örümcek tiz bir ses çıkararak geri doğru sendeledi.Reinald hemen Wartox'un Kuvvetini aktifleştirerek gücünü 2 kat arttırdı ve örümceğe doğru zıpladı.Kılıcını yukarı doğru kaldırdı ve örümceğin üstüne indirdi.Örümcek Reinald'ı havada görünce bacaklarıyla kılıcın ineceği yeri savunmaya aldı.Fakat savunması işe yaramamıştı,kılıç bacaklarını keserek örümceğin gövdesine vurdu.Örümcek ölmemişti,bacakları gövdesine vuran kılıcın hızını ve gücünü biraz engellemişti.Örümcek tekrar tiz bir ses çıkarmıştı.3 bacağı kopmuştu.Örümcek kazanamayacağını anlayıp kaçmaya başlamıştı fakat Reinald tekrar zıpladı ve kılıcı tüm gücle örümceğin gövdesine indirdi.Örümcek bu şiddetli vuruşa dayanamayıp ikiye bölünerek öldü.
"Huh...5.kıdem yabani hayvanlar gerçekten 4.kıdemdekilere göre daha zor oluyor." diye mırıldandı Reinald.Örümceği hemen parçalayıp çekirdeğini aldıktan sonra ilerlemeye devam etti.Önüne bir kaç tane daha 4.kıdem yabani hayvan çıkmıştı.Yükseklik git gide yükseliyordu.Reinald artık tüm köyü görebiliyordu yukardan.Reinald bir çok yabani hayvanla karşılaşmış olsa bile zorlanmış sayılmazdı.Genellikle karşısına çıkanlar 4.kıdemin ortalarındaydılar.Reinald artık dinlenme kararı verdi.Hava kararmıştı,etraftan çalı çırpı toplayıp ateş yaktı.Reinald,aldığı kurutulmuş etlerden bir parça ve bir şarap çıkardı.Yerken düşünüyordu.Henüz mezar hakkında hiç bir şey görememişti.
Reinald tam iki hafta boyunca dağın etrafını dolaşmıştı.Ancak mezara dair en ufak bir ize rastlamamıştı.Artık dağın tepesine geliyordu.Dağın üstünde bir vadi bulunuyordu.Eğer orda da bir şey bulamazsa.ikinci dağın en tepesinden başlayarak aşağıya inecekti.Reinald şu ana kadar yaklaşık 500 yabani hayvan öldürmüştü.Reinald artık tepeye varmıştı.Vadiye şöyle bir baktı,bakmasıyla birlikte gözleri açıldı.Burada gerçekten çok fazla yabani hayvan vardı.Üstelik sadece yabani hayvanlar yoktu,devler de vardı.Reinald derin bir nefes aldı,tam vadiye adımını atacakken arkadan bir toprak kayması ve çığlık sesi duydu.Reinald hemen arkasını döndü ve çığlığın geldiği yere yöneldi ancak tek yönelen Reinald değildi.Çığlığı duyan bir kaç yabani hayvan da buraya geliyordu.Reinald aşağıya baktığında Hannah adında ki kadın savaşçıyı gördü.Şu an bir kaya parçasına tutunmuş şekilde sarkıyordu.Reinald hemen yüzüğünden bir ip çıkardı ve kıza doğru sarkıttı.Kız,Reinald'ın da yardımıyla hızlıca kendini yukarı çekti.
"Ne yapıyorsun sen burada?" diye sordu Reinald.
"Şey ben..." Kız konuşmaya başladı fakat ne söyleyeceğini bilmiyor gibiydi.
"Neyse,yabani hayvanlar buraya doğru geliyor.Arkada dur." dedi Reinald.
"Savaşabilirim,ben de bir savaşçıyım." dedi kız sesini yükselterek.
"Peki,hazırlan o zaman." dedi Reinald,geniş kılıcını çıkarttıktan sonra.Kız hemen sırtında duran kılıcı çekti.Yabani hayvanların auraları 5.kıdem olduklarını gösteriyordu.Reinald,derin bir nefes aldı ve Demir Vücut adlı becerisini aktifleştirdi.Ardından Wartox'un Kuvvetini aktifleştirerek hazırlıklarını bitirdi.Reinald tüm gücüyle havaya zıpladıktan sonra kendine doğru hızla koşan 5.kıdem bir boğayı hedefledi ve kılıcını boğanın kafasına indirdi.Boğalar yerdekilere tehlikeli saldırılar yapabilse de yukarıdan saldırılara karşı pek iyi değillerdi.Boğa güçlü saldırıyla ikiye bölünmüştü.Sağ tarafından bir gergedan geliyordu.Reinald sağa doğru zıplayıp kılıcını gergedana salladı ama gergedan kılıcı ağzıyla tutmuştu.Reinald bunu görünce kaşlarını çattı.Göz ucuyla yanında bir yılanla savaşan kıza baktı.Oldukça zorlanıyor gözüküyordu.Karşısında 5.kıdem bir yılan vardı.Reinald güçlü bir şekide kılıcı çekip gergedanın ağzından kurtardı.Ardından Kral İllüzyonu adlı beceriyi kullandı.Gergedan tam kılıcı tekrar yakalayacakken kılıç birden yok oldu Reinald'ın kılıcı hemen diğer elinde ortaya çıktı ve Reinald hızlı bir şekilde gergedanın sağ tarafına ulaştı ve gergedanın verdiği boşlukla güçlü bir şekilde sağ karnına kesik attı.Gergedanın sağ tarafı ağır bir yara almıştı ama gergedan yıkılmamıştı.Reinald bu savaşın zor geçeceğini biliyordu.Gergedanların derisi çok sert olurdu.Reinald geri çekilip bir başka saldırı yapmak için beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...