"O zaman benim amacım o klana katılmak olmalı.Başka bir klana katılırsam hakkımı kaybetmez miyim?" diye sordu Reinald.
"Hayır.Ben seni Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatına götüreceğim.Dünya'nın en güçlü ikinci tarikatına yani.Sen istediğin zaman ayrılmakta özgür olacaksın." dedi Lorkz.
"En güçlü ikinci mi?" Reinald,şaşırmıştı.
"Evet,iki tane en güçlü tarikat vardır.Birincisi Hayal Kıtasında bulunanMavi Ay Cennetsel tarikatı,ikincisi bulunduğumuz kıtada bulunan Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatı." dedi Lorkz.
"Sen hayal kıtasındaki düşmanlarından kaçmıştın,değil mi?" diye sordu Reinald.
"Evet.Özellikle Elenir İmparatoru ile özel bir düşmanlığım vardır.Benim ustamı öldürtmüştü imparator bende onun oğlunu öldürdüm.Elenir İmparatorluğu Hayal Kıtasındaki en güçlü imparatorluktur.Tabi Mavi Ay Cennetsel Tarikatı'nın altındadır.Bu kıtadaki tüm İmparatorluklar ve Krallıklar Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatına bağlı olduğu gibi Hayal Kıtasındaki İmparatorluklar ve Krallıklar da Mavi Ay Cennetsel Tarikatına bağlıdır." dedi Lorkz.
"Tarikatlar klanlardan daha büyük oldukları için öyle adlandırılıyorlar değil mi?" diye sordu Reinald.
"Evet,Tarikatları aileler yönetmez.En güçlüleri Tarikat Lideri olur ve onun emrinde faaliyet gösterirler." dedi Lorkz.
İkili o günü sohbet ederek geçirdi.Reinald ertesi gün uyanıp çeliği kontrol etmeye gitti.Hala erimemişti,normal bir çelik olmadığı belliydi.5 gün boyunca her gün kontrol etti Reinald çeliğin durumunu.5 günün sonunda çelik nihayet erimişti.Reinald hemen yüzüğünden efsun kağıtlarını çıkardı.İlk efsun Yıldırım Efsunuydu.İkincisi Alan Efsunuydu.Üçüncüsü Karşı Saldırı efsunuydu.Dördüncüsü ise Kara Efsundu.Hepsini teker teker erimiş haldeki çeliğin üstüne atınca efsun sembolleri duman halinde belirdi.Bu olmuş demekti.Hepsinde böyle olunca Reinald başarılı olduğunu anladı.Ardından parmağında bir kesik yapıp kanını erimiş çeliğin üstüne akıttı.Bu çeliğin özelliğini kullanmaya yarıyordu.Kanını akıtırsan kanın sahibine kullanırken daha hafif gelecekti kılıç.Bu da sahibinin hızını arttıracaktı.
Reinald,Krin Alaşımını tutacak bir şey almamıştı çünkü artık bir şeye dokunmadan onu kaldırabilirdi yer çekimi özelliği sayesinde.Reinald,alışımı kaldırdı ve daha önceden oluşturduğu kalıbın içine kızmış ve erimiş halde olan çeliği döktü.Kalıp tamamen kaplanınca Reinald hemen yüzüğünde depoladığı 3 bidon suyu çıkarıp kılıcın üstüne döktü.Kılıçtan yoğun bir duman yükseldi.Demirin kızgınlığı gitmişti.Reinald hemen temeli oluşmuş kılıcı çıkarıp hemen kızması için tekrar ateşe tuttu.Çeliğin tekrardan kızması saatler almıştı ama Reinald sabırla beklemişti.Sonuçta eritmeyecekti dövebilmek için kızmış bir hale getirecekti çeliği.Çelik tekrardan aşırı derece ısınıp kızdığında Reinald aldığı sağlam çekiçlerle çeliği dövmeye başladı.Çeliği döverken Wartox'un Kuvvetini ve Baskın Vuruş isimli becerilerini aktifleştirmişti.Bu iki beceri sadece savaşırken kullanılcak diye bir şey yoktu.Baskın Vuruş sayesinde çekici üst üste 5 kere vurmuş gibi oluyordu Reinald.Wartox'un Kuvveti sayesinde de daha güçlü vuruşlar yapıyordu.Buna rağmen kılıcın tamamen dövülmesi 20 saat sürmüştü.Reinald tam 20 saat durmadan dövmüştü kılıcı.Kolları kopacakmış gibiydi ve hiç enerjisi kalmamıştı.Nihayet kılıç tam şekline girmişti.Şimdi Lorkz,onun kulp'unu takacak ve zımpara yaptıktan sonra işlemelerini yapacaktı.En son ise kılıç bilenecek ve kullanıma hazır olacaktı.Lorkz,kılıcı zımparaladıktan sonra kılıcın asıl rengi ortaya çıkmıştı.Ateş kırmızısı,sarı ve koyu mor renklerden oluşuyordu.Lorkz,kılıcın işlemelerini o renkle göre yaptı.İşlemeler de bittikten sonra Lorkz,yüzüğünden bir bileme mekanizması çıkardı.Reinald kılıcı tam 4 saat biledikten sonra kılıç artık tamamlanmıştı.Muhteşem gözüküyordu,ağırlığı tam 10 tondu ve çok geniş bir kılıçtı.(Resmini üste koydum)
Reinald kılıcı yer çekimini kullanmadan da rahat bir şekilde kaldırıyordu.Sadece biraz alışması lazımdı o yüzden antrenman yapmaya başladı kılıca alışmak için.Reinald kılıcı 20 metre yüksekliğindeki 15 metre genişliğindeki dev bir kaya üzerinde denedi.Kılıcı savurmasıyla etrafta bir hava akımı oluşmuş,kılıç kayayı sanki bir kağıt keser gibi ikiye bölmüştü.Reinald bunu gördüğünde şok oldu.Resmen dev bir kayayı kağıt gibi kesmişti.Bu nasıl bir kılıçtı böyle?Reinald kahkahalarla gülmeye başladı.Lorkz'a kılıca alışmak için antrenmanına yardım etmesini istemişti ama Lorkz kılıcın keskinliğini gördükten sonra Renald ile kılıç çarpıştırmama kararı aldı.
Reinald yaklaşık bir hafta boyunca her gün kılıcı salladıktan sonra kılıca alışmıştı.Eski kılıcı gibi kullanabiliyordu bu kılıcı da.Tabii yeni kılıcını da rahat bir şekilde kaldırabiliyor olsa da eski kılıcı kadar hızlı kullanamıyordu.Ama eğer yer çekimi özelliğini kullanırsa onun kadar hızlı kullanabilirdi.Normalde bu kılıç 10 ton ağırlığındaydı ama Reinald ona kanını damlatarak yapıldığı çeliğin özelliğini kullandığı için ona 8 ton gibi geliyordu.
"Bu kılıca "Cehennem" ismini vereceğim." dedi Reinald.
"Neden?Biraz karamsar bir isim." dedi Lorkz.
"Karşısına çıkana cehennemi yaşatacak,o yüzden." dedi Reinald
Reinald,kılıcını da yaptıktan sonra artık Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatına yolculukları başlamıştı ikilinin.Kıtanın en kuzey tarafında olduğunu söylemişti Lorkz,Reinald oranın nasıl olduğunu merak ediyordu.İkili mola vere vere yaptıkları 5 aylık yolculuk sonunda hedefledikleri yere gelebilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...