Reinald ve Lorkz,Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatının kapılarının önüne geldikten sonra nöbetçiler tarafından durduruldular.O sırada arkadan bir adam "Girmelerine izin verin." dedi.İki nöbetçi,adamın sesini duyduklarında hemen ellerini bitiştirip selam verdiler.
"Tarikat Lideri!" İki nöbetçi aynı anda söyledi.
"Lenard Tyrin!Görüşmeyeli nasılsın eski dostum?" diye sordu Lorkz,adama sarılarak.
"İyiyim dostum,sen?" diye sordu adam sarılırken.
"İyiyim bende sana bir üye getirdim,büyük ihtimalle bir kaç sene içinde bu tarikattaki herkesi geçecek." dedi Lorkz.
"Ooh?Öyle mi?Merhaba genç adam ben Lenard Tyrin,bu tarikatın lideriyim." dedi adam.
"Merhaba efendim ben Reinald." dedi Reinald.
"Gelin içeri biraz konuşalım." dedi Lenard.
Tarikat çok büyük bir alana sahipti,bir şehir kadar büyüktü.Her yer bakımlıydı.Üçlü beraber yürürlen gözler bu üç kişinin üzerindeydi.Tarikattakiler liderin yanındaki bu iki kişinin kim olduğunu merak etmişti.Üçlü,Lenard'ın konağına geldiklerinde salona oturdular.Hizmetçiler hemen içicek bir şeyler servis etmiştiler onlara.
"Evlat hangi seviyedesin ve kaç yaşındasın?" diye sordu Lenard.
"Dünyaevi Enerji Alemi 1.seviyeyim,23 yaşındayım." dedi Reinald.
"23 yaşında,Dünyaevi Alem mi?" Lenard oldukça şaşırmıştı.Lorkz ona bir dahi getireceğini söylemişti fakat bu kadarını beklemiyordu.
"Üstelik eğitime 18 yaşında başladı." dedi Lorkz.
Bunu duyduğunda Lenard,içtiği çayı püskürttü.Bu çocuk insan mıydı?Bu kadar kısa sürede nasıl bu seviyeye gelmiş olabilirdi?Bazı insanlar bu seviyeye gelmek için ömürlerini harcıyorlardı.
"Evlat gerçekten bir kaç seneye beni bile geçeceksin gibi duruyor.Ben Evrensel Enerji Alemi 9.seviyeyim,bu seviyeye gelmek 400 yılımı aldı." dedi Lenard.
"400 mü?" Bu sefer Reinald ağzındaki çayı püskürttü.
"Evet özellikle Evrensel Alemden sonrası çok zor oluyor." dedi Lenard.Aslında orta yaşlı bir adam gibi duruyordu.Vücudu tıpkı genç bir savaşçı gibiydi.
"Lenard,bu çocuğun tek özelliği bu değil.Enerjiden bağımsız kuvvetide çok üstün.Ayrıca enerjisel özelliği yer çekimi." dedi Lorkz.
"Ne?Yer çekimi mi?Daha önce böyle bir özellik duymamıştım." dedi Lenard.
"Evet,izin verirseniz göstereyim." dedi Reinald ve Lorkz'u havaya kaldırdı.Lenard'ın gözleri sonuna kadar açılmıştı.
"Lorkz,nereden buldun bu genci sen?" diye sordu inançsızca.
"Hahahah sana sonra anlatırım,şimdi Reinald buraları biraz tanısın bizde senle bir şişe şarap açalım." dedi Lorkz.
"Hahaha.Pekala,sana yardım etmesi için üyelerimizden birini çağırtacağım.Ayrıca seni direk olarak iç çekirdek öğrencisi olarak atıyorum." dedi Lenard.
"Teşekkür ederim,efendim." dedi Reinald.Lenard hizmetçilerden birine Leona isminde birini çağırmalarını söyledi.Çok geçmeden içeri siyah saçlı mavi gözlü bir kız girdi.
"Tarikat lideri!" diyerek selamladı Lenard'ı.
"Leona,lütfen Reinald'ı iç çekirdek bölgesine götür ve onu kaydettir." dedi ve Reinald'ın eline bir rozet verdi.Leona iç çekirdeğe kaydettir lafını duyunca şaşkına dönmüştü.Normalde iç çekirdeğe girmek için sınav yapılırdı.Söyleyen Tarikat Lideri olduğu için Leona çok üstünde durmadı.
Reinald,Leona'nın sert mizaçlı biri olduğunu fark etti.Suratında ciddi bir ifade vardı.Hissettiği kadarıyla alem olarak Reinald dan aşağı kalır yanı yoktu.
"Beni takip et,lütfen." dedi Leona.Reinald kafasını sallayıp onu takip etmeye başladı.Leona onu iç çekirdek öğrencilerinin bulunduğu bölgeye getirmişti ve etraftaki yerleri tanıtmıştı.Etraftakiler,Reinald'a bakıyorlardı.İlk kez gördükleri biri iç çekirdekte ne arıyordu?
"Burası iç çekirdek binasıdır." dedi Leona.Reinald kafasını salladı.Leona,Reinald'a göz ucuyla baktı.Normalde erkekler ona yaranmak için sürekli aptalca bir şeyler söylerdi.Fakat bu çocuk sanki Leonayı takmıyordu bile.
"Kaydı içeriden yapabilirsin." dedi Leona.
"Yardımın için teşekkür ederim." dedi Reinald ve binaya doğru yürümeye başladı.Reinald içeri girdiğinde bakışlar ona yöneltildi.Herkes ilk kez gördükleri bu kişiye şaşkınca bakıyorlardı.
"Genç adam baktığın bir şey mi vardı?" diye sordu arkadan bir ses.Reinald arkasına döndüğünde beyaz saçlı birini gördü.Ortalama bir vücuda ve sıska bir yapıya sahipti.Fakat gözleri bir insanı sadece bakarak öldürebilecek gibiydi.
"Merhaba efendim,bem kayıt yaptırmaya gelmiştim." dedi Reinald.
"Kayıt mı?Sınavlar 4 ay sonra olacak ve sen kayıt mı yaptırmaya geldin." diye sordu yaşlı adam.
"Evet,Tarikat Lideri'nin emriyle geldim.İşte bana bir rozet vermişti." dedi Reinald ve rozeti yaşlı adama uzattı.
"Oh...Demek hemen iç öğrenci olarak atandın.Yetenekli birinin aramıza katılmasını görmek güzel.Hoş geldin evlat,ismin nedir?" diye sordu yaşlı adam.
"Reinald,efendim." dedi Reinald.
"Pekala genç adam takip et bakalım.Ben Yingzi,iç çekirdek müdürüyüm." dedi.
Reinald,müdür Yingziyi takip etmeye başladı.Aralarında geçen konuşmayı duyan öğrenciler hemen haberleri yaymaya başladı.Direkten iç çekirdeğe atanan birisi vardı!
Müdürün odasına gittiklerinde Reinald tarikat liderine anlattığı şeyleri müdüre de anlattı.Müdür de Lider Lenard ile aynı tepkileri vermişti.Müdür,Reinald'ı tanıdıktan sonra ona tarikat hakkında belli şeyler anlatmaya başladı.Tarikatta görevleri yaparak katkı puanı topluyordun ve o puanlarla yabani hayvan çekirdekleri,beceriler,ilaçlar,iksirler ve silahlar gibi şeyleri alabiliyordun.Reinald için şu an en önemli olan şey çekirdeklerdi.Silahı zaten vardı,ilaç ve iksirlerinde ona pek faydası dokunacağını düşünmüyordu.Tabii bu yüksek seviye ilaçlar ve iksirler için geçerli değildi fakat öyle ilaçlar ve iksirleri elde etmek çok zor olmalıydı.
"Müdür Yingzi ben aynı zamanda bir demirciyim,yaptığım silahlarla da katkı puanı kazanabilir miyim?" diye sordu Reinald.
"Elbette,yeterince iyi ise tarikatın silah deposuna yaptığın silahı bağışlayarak katkı puanı elde edebilirsin." dedi Müdür Yingzi.
"Pekala,iyi eserler yapabileceğimi düşünüyorum." dedi Reinald.
"Harika o zaman!Bu arada unutmadan sana evinin anahtarlarını vereyim." dedi Müdür Yingzi.
"Teşekkür ederim." dedi Reinald.Leona ona evler hakkında bahsetmişti,iç çekirdek bölgesi'nin batı tarafında öğrenci evleri vardı.
"İşte 562 numaralı ev artık senin evin." dedi Müdür Yingzi.
Reinald müdüre son bir kez daha teşekkür ettikten sonra,oradan ayrıldı ve evine doğru yürümeye başladı.Yeni silahlar yaparak katkı puanı kazanabilme işi kafasına yatmıştı.Bir çok efsun bildiği için büyük miktarda puan kazanması zor değildi onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...