Osenna gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde karşıya bakıyordu.Bu yüz ve gözler bir an olsun aklından çıkaramadığı şeylerdi.Oydu!Gelmişti!Osenna'nın gözleri dolmaya başlamıştı.Kalbi şu an inanılmaz hızlı bir şekilde çarpıyordu.
"Reinald..." dedi Osenna,sesi sesli çıkmamıştı,çıkamamıştı.
Reinald artık iyice yakınına gelmişti.Gözlerini Osenna'dan ayırmıyordu.Yüzünde bir gülümseme vardı.Osenna,Reinald'a doğru koşup ona sarıldı.Reinald'a yetişmesi için zıplaması gerekmişti.Reinald onu havada tutup sarıldı.
Reinald yüzünü Osenna'nın saçlarına gömmüştü.Yıllarca bu anın hayalini kurmuştu.İkili uzunca bir süre aynı şekilde birbirlerine sarılı durdular.
"Seni bekliyordum..." dedi Osenna.Geçen yıllar Reinald'a cömert davranmıştı.Daha karizmatik ve çekici olmuştu.Aynı şekilde Osenna da olgunlaşmış,güzel bir bayana dönüşmüştü.
"Biliyorum.İşte geldim." dedi Reinald,gülümseyerek.
"Konuşacağımız çok şey var.Önce sen başla bakalım.Benden çok daha fazla şey atlatmış olduğun belli." dedi Osenna,yüzünde büyük bir gülümseme vardı.
"Nereden başlayım?" diye sordu Reinald.
"Nasıl ayaklandığından başla." dedi Osenna.
"Eh...Nasıl ayaklandığını anlatamam çünkü beni iyileştiren kişi bunu yasakladı.Fakat sana yaşadığım maceraları anlatabilirim." dedi
"Pekala başla bakalım!" dedi Osenna,heyecanla.
Reinald,Osenna ya yaşamış olduğu her şeyi özetle anlattı.Osenna özellikle arkadaşlarının bir yanlış anlama yüzünden öldürülmelerine çok üzülmüştü.Elbette Reinald,yaşadıklarının bazı bölümlerini değiştirerek anlatmıştı.Mesela buraya geldiği kısmı,Almeric'i işin içine katmadan anlatmıştı.Yaşadıklarını anlatmayı bitirdiğinde çoktan hava kararmıştı.
"Eee prenses.Soru sorma sırası bende." dedi Reinald.
"Yolla bakalım." dedi Osenna.
"Antrenman yapmaya başlamışsın.Hangi alemdesin bakalım?" diye sordu Reinald.
"Yaklaşık 2,5 yıldır çalışıyorum ve Geçiş Enerji Alemi 5.seviyedeyim." dedi Osenna,gururla.
"Bu arada Reinald,hangi alemde olduğunu söylemedin." dedi Osenna.
"Tahmin et bakalım." dedi Reinald,gülümseyerek.
"Hmm.Dünyaevi Enerji Aleminin ortalarında olmalısın." dedi Osenna.
"Hayır."
"Sonları?"
"Yoksa Evrensel Aleme geçtin mi?" Osenna şaşkınlıkla sordu.
"Mekansal Enerji Alemindeyim." dedi Reinald.
"Ne?İyi ama Evrensel alemi aşmak en az 100-200 yıl kadar sürer." dedi Osenna inançsızca.
"Nasıl anlatsam...Yaklaşan bir savaş var ve ben bu savaşta kilit not oynayacağım." dedi Reinald.
"Savaş mı?" Osenna,kaygılı bir şekilde sordu.
"Evet.Oldukça da sert olacaktır.Neyse şimdi bunları konuşmayalım." dedi Reinald.
"Evet...Bu arada Mekansal Aleme geçtiğine göre element silahına sahip olmalısın.Bana gösterebilir misin?" diye sordu Osenna heyecanla.
"Elbette.Fakat hala tam kontrol edemiyorum.O yüzden sadece görünüşünü gösterebilirim." dedi Reinald ve düşüncesiyle elinde güneşten yapılmış gibi görünen bir kılıç ve bir kalkan ortaya çıktı.Kılıç ve kalkan o kadar parlaktı ki Osenna tam olarak bakamıyordu bile.Üstelik Osenna üzerinde inanılmaz bir baskı hissediyordu.Bu Kutsal Ateşin gücünün baskısıydı.Elbette bu güneş gibi parlayan kılıç ve kalkan tüm sarayı apaydınlık yapmıştı.Üst taraftan izleyen Kral Lwyin daha önce hiç böyle bir atel gücü hissetmemişti.Gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde Reinald'a bakıyordu.Reinald kılıç ve kalkanı yok ettiğinde etraf tekrardan karardı.
"Hangi element bu?" Osenna,şaşkınlıkla sordu.
"Ateş." dedi Reinald.
"Fakat normal bir ateş gibi değildi,inanılmaz bir baskı hissettim." dedi Osenna.
"Evet normal bir ateş değil,bu Kutsal Ateş.Kullanıcısının gücüne bağlı olarak her şeyi yakabilen bir ateş." dedi Reinald.
"H-Harika." Osenna,hayranlıkla Reinald'a bakıyordu.
"Evlat!" Reinald,arkadan gelen sesle arkasına döndü.Gelen Kral Lwyindi.Reinald,onun da büyük ihtimalle açığa çıkan gücü hissedip geldiğini düşündü.
"Kral Lwyin." dedi Reinald.
"Element silahının gücünü hissettim.Fakat bu hayatımda daha önce görmediğim bir güçtü.Ateşin gücü vardı fakat tam olarak ateş değil gibiydi." dedi Kral Lwyin.
"Elementim Kutsal Ateş,efendim." dedi Reinald.
"Kutsal Ateş mi?" Kral,kaşlarını hafifçe çatmıştı.
"Evet." dedi Reinald.
"Daha önce böyle bir element duymamıştım." dedi Kral.
"Bu farklı bir element değil,efendim.Ateş elementi sınıfında fakat ateş elementinin rn güçlü hali." dedi Reinald.
"Pekala evlat,birazdan yemek yiyeceğiz.Yemekte seninle konuşmak istediğim pek çok soru var.Katılır mısın?" Kral Lwyin,Reinald ve Osenna ya baktı konuştuktan sonra.
"Zevkle,efendim." dedi Reinald.
Yemek yenirken Reinald,Osenna'nın anne ve babasının yüzlerce sorusuna maruz kaldı.Özellikle Kral Lwyin'in sorularına cevap verirken çok zorlandı çünkü soruların cevabı genellikle Efendi Almeric'e çıkıyordu.Kraliçe ise daha çok nereden geldiği ve Osenna ile ne gibi bir geçmişi olduğunu sordu.Reinald'ı masadaki herkesten daha iyi tanıyan Osenna,Reinald'ın aşırı derecede bunaldığını ama gülümseyen bir yüzle belli etmemeye çalıştığını anlamıştı.Anne ve babasının Reinald'ı bu şekilde bunaltmasını hem utanç verici hem de komik bulmuştu.Gecenin sonunda Kral,hizmetçilere Reinald için bir oda ayarlamalarını söylemişti.Reinald gitmesi gerektiğini söylese de Kral tarafından reddedilmiş ve sarayda konaklaması için ısrar edilmişti.Reinald ise en sonunda pes edip ikna olmuştu.
Reinald odasına yerleştiğinde günün yorgunluğu ve mutluluğuyla hemen uykuya daldı.Osenna da odasında aynı şekilde uyuya kaldı.Bu sırada Kral ve Kraliçe arasında bir sohbet dönüyordu.
"Lwyin,ona güvenebilir miyiz?Osenna yı sevdiğini gözlerinden bile anladım fakat...Sonuçta bize oldukça yabancı.Bu doğru mu?" diye sordu Kraliçe.
"Osenna yı hayatı pahasına koruyabilecek birisi.Bu kadar genç yaşta nasıl bu kadar güçlü olduğunu düşündün mü?Güçlenme hırsının temelinde Osenna yatıyor.Üstelik güçlenmeye devam ettikçe hepimizden daha korkunç bir güce sahip olacak.Osenna onun yanında olduğu sürece hepimizden daha güvende olacaktır." dedi Kral.
"Güvende mi?Neden güvende olmak zorunda olacak?" diye sordu Kraliçe.
"Çok farkedilmese de ortalık yavaş yavaş kaynıyor.Savaş yakın ve büyük ihtimalle bu savaş tüm yıldız alemini etkiyelecek..." dedi Kral Lwyin,düşünceli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...