Reinald,rüyadan uyandığında bir kaç dakika sadece tavana baktı.Rüyalarında gördüklerinin yaşanmış olaylar olduklarını biliyordu.Kalkıp bir su içtikten sonra tekrar yatağına uzandı.Fakat uyku tutmuyordu.Sürekli gördüğü o cüceyi,Lerog'u gözlerinin önüne getiriyordu.Birisine "Efendi Gadivh" diye hitap etmişti.Büyük ihtimalle bu kişi cüceleri kontrol altına alan veya alınmasını sağlayan kişiydi.Reinald uyuyamayınca kendine bir kahve yaptı ve gördüğü olayları tekrardan gözlerinin önüne getirdi.O siyah kitabın ne olduğu büyük bir muammaydı.Reinald,saatlerini düşünerek geçirdikten sonra Castra Bölgesine girmeye karar verdi.Volc ile bu yaşananları konuşacaktı.Reinald,meditasyon pozisyonu alıp Castra Bölgesine girdi.Odasında uyandıktan sonra hemen Volc'un yanına gitti.
"Hey Reinald,uzun zamandır görünmüyordum neler yaptın." diye sordu Volc,kendisine yaklaşan Reinald'ı gördükten sonra.
"Sana bazı anlatacaklarım var." dedi Reinald.
"Nedir?" dedi Volc.
"Mühürlü Lahiti buldum." dedi Reinald.
"Ne?Nerede buldun?Şu an nerede?" Volc,birden ayağa fırladı.
"Güvenli bir yerde merak etme.Üstelik mührüde ortalıkta yok.Fakat ilginç olanı bir kaç insanı o sandığı yeraltına saklarken görmüştüm rüyamda ve tarikatın bana ve bir kaç arkadaşıma verdiği görevi tamamlamak üzere devlerin kabilelerine gittiğimde devlerin bir kazı çalışması yaptığını gördük. Kazdıkları yere kadar indiğimizde hiçbir şey görmedik fakat şans eseri daha fazla derine gittiğimizde Lahitle karşılaştık" dedi Reinald.
"Devler bilerek mi kazıyordu yani?" diye sordu Volc.
"Aynen öyle." dedi Reinald.
"Lanet olsun,demek birisi lahitin yerini biliyordu." dedi Volc.
"Devlerin bir şey tarafından kontrol edildiğini düşünüyoruz.Aynı şekilde cücelerin belli bir kısmı da kontrol ediliyor." dedi Reinald.
"Nereden biliyorsun?" diye sordu Volc.
"Devlerin gözleri kırmızıydı ve oldukça vahşilerdi.Normalde devler kendi alanlarına girilmediği ve onlara zarar verilmediği sürece birilerine saldırmaz.Fakat onlar yakındaki bir köye saldırıyordu.Cüceler de aynı şekilde vahşileşmiş.Cücelerin Yeraltı Ülkesindeyim,buraya gelmeden önce gördüğüm bir rüyada bir cücenin nasıl vahşileştiğini gördüm." dedi Reinald.
"İlginç,acaba amacı ne bunu yapanın?" diye sordu Volc.
"Bilmiyorum ama bir an önce bulunmalı.Yoksa daha büyük tehlikeler oluşacak." dedi Reinald.
Reinald,Castra Bölgesinden çıktığında gerçek dünyada bir kaç dakika geçmişti.Reinald,odasından çıkıp diğerlerini aramaya başladı.
"Reinald,bende seni arıyordum.Kral Bozmin bizimle konuşmak istiyor gel hadi." dedi Linoy,birden Reinald'ın karşısına çıkıp.Reinald ve Linoy taht odasına ilerlemeye başladılar.Muhafızlar ikiliyi görünce hemen kapının önünden çekildiler.
"Genç dostlarım.Gelin!" Kral Bozmin,Linoy ve Reinald'ı görünce yanına çağırdı.Grubun geri kalanı şu an taht odadındaydı.
"Sizi buraya bir şey danışmak için çağırdım." dedi Kral Bozmin.Grup üyeleri birbirlerine baktılar meraklıca.
"Nedir efendim?" diye sordu Linoy.
"Bildiğiniz üzere ben Zhaya cücelerinin merkezine ilerlemek için bir birlik hazırlatıyorum.Fakat,bir kral olarak ele geçirilmiş halkımı öldürmek istemiyorum.Bu yüzden oraya ilerlemenin ikinci bir yolunu size danışmak istedim." dedi Kral Bızmin ve yandaki askerine bir el işareti yaptı.Asker yere deriden yapılma büyük bir harita serdi.
"Bu harita Kan Zindanları'nın haritasıdır.Merkeze ulaşmanın bir diğer yolu kan zindanlarından gitmektir.Fakat kan zindanlarını aşmak zordur.Tünellerde çeşitli yabani hayvanlar vardır." dedi Kral Bozmin.
"Hangi kıdemdeler?" diye sordu Reinald.
"6 ile 7 aradındalar ve sayıları çok fazla." dedi Kral Bozmin.Reinald,gruptaki diğer arkadaşlarına baktı.Hepsinin gülümsediğini gördüğünde o da gülümsedi.
"Kral Bozmin,Kan Zindanlarından gitmek daha uygun olacaktır.Dediğiniz gibi ele geçirilmiş olan halkınızı öldürerek merkeze gitmek yerine sürpriz bir şekilde merkeze girip onları ele geçiren şeyi bulup,yok edebiliriz." dedi Reinald.
"Öyleyse,Kan Zindanları gitmeyi mi öneriyorsunuz?" diye sordu Kral Bozmin.
"Evet,böylesi daha mantıklı olacaktır." dedi Reinald.
"Pekala.Hazırlattığım birlik bir kaç güne hazır olacak.O zamana kadar iyi dinlenin.Kan Zindanlarını aşmak kolay değildir." dedi Kral Bozmin.
"Elbette." dedi Reinald ve grup ile birlikte taht odasından çıktı.
"Bu harika,daha fazla yabani hayvan çekirdeği elde edeceğiz!" dedi Isaac.
"Aynen öyle,üstelik sayıları da çok fazla olacak." dedi Bergess.
"Acaba ne tür hayvanlar vardır?" diye sordu Linoy.
"Eh...Burası yer altı,mutlaka yer yüzündekinden farklı hayvanlar olacaktır." dedi Reinald.
Reinald,tekrardan odasına gitti.Gece uykusunu alamamıştı.Şu an yorgundu ve iyi bir şekilde dinlenmesi gerekiyordu.Reinald'ın yapması gereken bazı şeyler vardı.Freud'un mezarından bulduğu "Kalp Dönüşümü" adlı kitabı henüz okumamıştı.Onu kısa zaman içinde halletmesi gerekiyordu.Reinald bunları düşünürken uykuya daldı.
Bir kaç gün hızlıca geçti.Artık hazırlanan birliğin Kan Zindanlarına girme vakti gelmişti.Yolculuk için son hazırlıklar yapılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...