Reinald,sabah uyandığında oldukça enerjik hissediyordu.Hizmetçiler Reinald'a bir sürü giysi getirmişti.Reinald kendine güzelce bir kombin yaptıktan sonra odasından çıktı.Oldukça çekingen hissediyordu,sonuçta buraya geleli çok kısa bir zaman olmuştu.Reinald,Osennayı etrafta aradı ama onu göremedi.Saray çok büyük olduğu için ve Reinald neyin nerede olduğunu bilmediği için bahçeye çıkmaya karar verdi.Bahçeye çıktığında Kral Lwyin'i antrenman yaparken gördü.Reinald,Kral Lwyin'in Mekansal Alemin ortalarında olduğunu tahmin etti.
"Günaydın,efendim." Reinald,kralın yanına gidip onu selamladı.
"Günaydın,genç adam.Sen de antrenman yapmak ister misin?" diye sordu Kral Lwyin.
"Aslında çok iyi olur.Henüz tam olarak Mekansal Aleme alışamadım." dedi Reinald.
"Evlat bana Kutsal Ateş'in gücünü gösterir misin?" diye sordu Kral Lwyin.
"Şey,bu doğru olmaz.Çok yüksek bir ısı barındırıyor,saray tutuşabilir." dedi Reinald,ne diyeceğini bilmez bir şekilde.
"Sadece çok az." dedi Kral.
Reinald düşüncesiyle birlikte element silahını ortaya çıkarttı.Sıkıca tuttuğu kılıcın ısısının biraz arttırdı.Çok azlık ısı bile etraftaki bazı şeylerin anında tutuşmasına yol açmıştı.Kral hemen element silahını çıkararak bir rüzgar yarattı ve yanan şeyleri söndürdü.
"Gerçekten muhteşem.Yaydığın enerjiyi dikkatle izledim.İnanılmaz az enerjiyle bile etrafı tutuşturabildin." dedi Kral.
"Henüz tam alışmış değilim.Antrenman yapıp iyice kontrol etmeyi öğrenmem gerek." dedi Reinald.
"Öyleyse seni çok az kişinin bildiği bir yere götüreceğim.Tehlikeli bir yerdir ama oradan dahi iyi bir antrenman yeri toktur" dedi Kral Lwyin.
"Orası neresi?" diye sordu Reinald,meraklıca.
"Rynat Diyarı.Rynat isimli bir mutasyon geçirmiş insan ırkının yaşadığı yer" dedi Kral Lwyin.
"Mutasyon mu?İyide buna kim sebep olmuş?" diye sordu Reinald.
"Eh bunu bilmiyorum.Evren çok büyük evlat.Biz sadece bir nokta sayılırız.Eminim farklı gezegenlerde yaşayan farklı insan türleri de vardır.Gideceğimiz yer büyük ihtimalle bir boyut kırılmasıyla oluşmuş olan bir geçit.Bu Rynatların hangi gezegende yaşadıklarını bile bilmiyorum.Tek bildiğim şey oradakilerin inanılmaz saldırgan olduğu ve savaşırken Rynat diye bağırmaları." dedi Kral Lwyin.
"Günaydın." Arkadan gelen sesle konuşmaya dalan ikili başkışlarını arkaya yöneltti.Gelen Osennaydı.
"İkiniz heyecanlı bir şey konuşuyor gibi duruyordunuz." dedi Osenna,gülümseyerek.
"Sana bahsettiğim şu geçit varya hani ormanda olan.Reinald ile oraya antrenman yapmaya gideceğiz." dedi Kral Lwyin.
"Ne?Orasının tehlikeli olduğunu söylemiştin?" Osenna kaygılı bir şekilde sordu.
"Senin seviyen için tehlikeli.Reinald ve benim için iyi bir antrenman yeri." dedi Kral Lwyin,gülümseyerek.
"Gitmeseniz olmaz mı?" diye sordu Osenna.
"Hadi ama Osenna.İyi olacağız merak etme.Damat adayımızın ateş gücü çok güçlü." dedi Kral Lywin.Ardından Osenna'nın yüzünün kızarmaya başladığını fark etti,Reinald'a baktığında da aynı şeyi gördüğünde bir kahkaha patlattı.
Kral Lwyin ve Reinald çok geçmeden Kraliyet Sarayı'nın Kuzey Doğusunda kalan ormana doğru yola çıktı.Seviyelerinden dolayı hızlıca ormana vardılar.Ormanın ortalarına geldiklerinde ise Kral Lwyin,Reinald'a küçük bir göl gösterdi.
"İşte!O göl Rynat Diyarına açılan kapı." dedi Kral Lwyin.Gölün etrafında askerler vardı.Askerler,Kral Lwyin'i selamdı.
"Hazır mısın evlat?" diye sordu Kral Lwyin.Reinald başını salladığında "Gölün içine dalıp dibine doğru ilerleyeceğiz ve Rynat Diyarındaki bir göle çıkacağız." dedi Kral Lwyin.
İkili göle atladıktan sonra aynı Kral Lwyin'in dediği şeyler gerçekleşmişti.Dibe gittiklerinde birden başları sudan çıkıvermişti.Reinald etrafı incelediğinde havanın karanlık olduğunu gördü.Etrafı aydınlatan tek şey kırmızı aya benzeyen bir şeydi.İki gölden çıktıklarında etraflarını incelemeye başlamıştı.Kral Lwyin daha önce buraya geldiği için rahatça etrafına bakıyordu.Reinald ise hafif bir tedirginlikle etrafına bakıyordu.
"Evlat,dantian özelliğinden bana bahsetmedin.Dantian özelliğin nedir?" diye sordu Kral Lwyin.
"Yer çekimi." dedi Reinald.
"Yer çekimi mi?Daha önce hiç böyle bir dantian özelliği duymamıştım.Sende özel olan bir şeyler var evlat." Kral Lwyin bir süre kaşlarını kaldırarak Reinald'a baktı.
"Rynat!!" Kükreme gibi çıkan ses ile birlikte ikili irkildi ve hemen element silahlarını çıkardılar.Reinald element silahını çıkarmasıyla birlikte ortalık aydınlanmıştı.Sanki karanlık bir geceye güneş doğmuştu.Çok geçmeden Reinald etraflarını sayan çok sayıda yamuk suratlı insan gördü.Gerçekten mutasyon geçirmişlerdi.Gözlerinde göz bebeği yoktu.Komple yeşil bir şekilde parlayan gözlere sahiptiler.
"Evlat,göster gücünü.Tam gücünle savaştığında onları tamamen dümdüz edebilirsin.Fakat bu onları küçümsemen gerektiği anlamına gelmiyor.Her zaman dikkatli ol." dedi Kral Lwyin ve elindeki rüzgar kılıcını sallamasıyla sanki keskin bir kamçıya dönüşen rüzgar Kral'ın sağ tarafında duran Rynat grubuna çarptı.Rynatlar havada metrelerce süzüldükten sonra yere düştü.Bazıları yerden kalkamazken bazıları yerden kalkmıştı.Reinald,Kral'ın ne yaptığına dalmışken kuvvetli bir tehlike hissi sol tarafından kendini hissettirdi.Reinald hızlı bir şekilde kafasını çevirdiğinde bir Rynat'ın havaya zıpladığını ve elinde tuttuğu şimşeklerle çevrili mızrak ile kendisine doğru saldırıya geçtiğini gördü.Reinald hemen kalkanını mızrağa doğru tuttu.Mızrak,Reinald'ın güneş gibi parlayan kalkanına çarptığında mızrak anında eridi.Rynat'ın kolu ise küle dönüştü,Rynat acı bir çığlık atarak geri çekilirken Reinald elindeki kılıcı inanılmaz hızlı bir şekilde Rynat'a salladı.Kılıç Rynat'a değdiği anda Rynat saniyeler içinde küle döndü.Kral Lwyin'in dikkati bir yandan da Reinald tarafındaydı.Gördüğü manzara karşısında dehşete düşmüştü.Bu Kutsal Ateş'in güçüydü.Reinald ise belli çıkarımlar elde etmişti.Element silahının ısısını yükseltmek zorunda değildi.Element silahının temas ettiği her cisim maksimum ısıda hasar alıyordu.Silahın ısısını yükseltmek sadece alan hasarı için gerekliydi.Bu çok kullanışlı bir şeydi.
Reinald,Kutsal Ateş'in gücünü daha fazla keşfetmek için daha fazla şey denemeye başladı.Element silahları ruhtaki element gücünün yansımasıydı.Yani bu silahı istediği gibi kullanabileceği anlamına geliyordu.Reinald elindeki kılıcı havaya kaldırdı ve kılıcın daha fazla Kutsal Ateşle kapladı ve kılıcını ileriye doğru tutup kılıçtaki ateşin azgın bir akarsu gibi ileriye doğru aktığını düşündü.Bunu düşündüğü anda ateş bir ejderha'nın ağzından çıkmış gibi ileriye atıldı ve dümdüz bir şekilde ilerleyerek önündeki Rynatları salisede küle dönüştürdü.Reinald,ateşi gönderdiğinde ne kadar gitmesi gerektiğini de düşünmüştü.Ateş de Reinald'ın düşüncesine yani emirlerine uyup onun belirlediği mesafe boyunca ilerlemişti.Reinald inanılmaz güçlü hissediyordu.Beceri kullanmasına bile gerek kalmamıştı.
"Reinald,dikkat et!" Kral Lwyin aniden bağırdı.Reinald zafer sarhoşluğundan çıktığı an sağ tarafından bir şimşeğin ona geldiğini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasíaBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...