Osenna(2)

1.7K 181 13
                                    

"Selam." dedi bir ses Osenna'nın arkasından.Osenna arkasını döndüğünde kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir kız gördü.Kızın saçları dalgalıydı ve Osenna ile yaşıt görünüyordu.

"Selam." dedi Osenna,gülümseyerek.

"Adım Valerie,sen Osenna olmalısın." dedi Valerie.

"Evet...Ama nereden bildin?" diye sordu Osenna.

"Ben Kral Xenin'in kızıyım.Kral Lwyin ve babam oldukça yakın arkadaştır.Senin geri döndüğünü babama anlatmış.Babam da bana anlattı.Seni Kral Lwyin'in yanında gördüğümde,Osenna olduğunu tahmin ettim." dedi Valerie.

"Anladım." dedi Osenna gülümseyerek.

"Aslında krallıklar içinde senden haberi olmayan birinin olduğunu düşünmüyorum.Haberler hızlı bir şekilde yayıldı." dedi Valerie.

"Oh?İşe bak,insanlar konuşmayı çok seviyor." dedi Osenna.Valerie de gülerek karşılık verdi.Osenna,Valerie ile iyi anlaşmıştı.Belli bir süre birbirlerini tanıttılar kendilerine.Buraya geldiğinden beri edindiği ilk arkadaştı.O sırada Valerie "Prens Wrey,geldiğinden beri sana bakıyor." dedi.

"Wrey mi?O kim?" diye sordu Osenna.

"Kral Richard'ın küçük oğlu." dedi Valerie.

"Eh,beni ilgilendirmez." dedi Osenna.

"Ha?Onu gördün mü ki?" diye sordu Valerie.

"Hayır." dedi Osenna.

"Sağ arkanda." dedi Valerie.

"Dediğim gibi beni ilgilendirmez." dedi Osenna,tekrardan.

"Hahahaha.Bu iyi.Zaten şerefsizin teki olduğu herkesçe biliniyor ama Kral Richard'ın oğlu olduğu için kimse ona bir şey diyemiyor." dedi Valerie.

"Hahahaha.Adını şerefsize mi çıkarmış?" diye sordu Osenna.

"Evet,normalde Oiron prensesi Isabel ile nişanlıydı fakat hizmetçisiyle birlikte yakalandı.Buna dayanamayan Isabel,kendini öldürdü." dedi Valerie.

"Ne?" Osenna dehşete düşmüştü.O sırada aklına acaba Reinald,başka bir kızla birlikte olur mu diye düşündü.Fakat,hemen bunu aklından çıkardı.Reinald'ın kalbinin sadece kendisine ait olduğunu biliyordu.

"Öyle oldu işte...Zavallı kız.Bu yüzden Orion Krallığı ile Winfor Krallığı'nın arası kötüdür.Tabi Orion Krallığı,Winfor Krallığına baş kaldıracak kadar güçlü değil.Tek yapabildikleri buna göz yummak." dedi.

İkili belli miktar daha sohbet ettikten sonra davetliler masasına gittiler.Çok geçmeden gelin ve damat ortaya çıkmış ve şölen başlamıştı.Çiftler dans etmeye kalkmışlardı.Osenna ise dans edenleri izliyordu.Kendini Reinald ile dans ederken hayal etti.Keşke burada,yanında olsaydı.

"Merhaba ben Wrey,benimle dans eder misiniz?" diye sordu.Osenna yanına gelen bu kişiyi fark etmemişti.Ona baktığında Richard'a gerçekten çok benzediğini gördü.En az onun kadar...Çirkindi!

"Yok,almayım." dedi Osenna ve tekrar önüne döndü.

"Israr ediyorum." dedi Wrey,gülümseyerek.

"Etme o zaman." dedi Osenna sahte bir gülümsemeyle ve kalkıp babası ile annesinin yanına doğru gitmeye başladı.

"Baba,benimle dans edebilir misin?Şu Wrey peşimi bırakmıyor." dedi.

"Tabii kızım,gel." dedi Lwyin.O da Wrey'in kızının yanına yaklaşmasından rahatsız olmuştu.Biliyordu onun "Ününü".

"Hahahaha.Wrey sanırım reddedildin,dostum." dedi birisi Wrey,Osenna'yı izlerken.

"Klasik kızlar işte...İstediğimi alacağımı sende biliyorsun Ron." dedi Wrey,pis bir gülümsemeyle.

Bir kaç saat sonra danslar edilmiş ve yemekler bitirilmişti.Herkes gelin ve damat için getirdikleri hediyeleri verip onları kutladıktan sonra artık gitme vakti gelmişti.Kral Lwyin ve Kraliçe Lena diğer Krallar ve Kraliçeler ile vedalaştı.Osenna da Valerie ile vedalaşmıştı.Artık ayrılma vakti gelmişti.Buna en çok sevinen kişi belliydi.Osenna!

"Sonunda...Lanet balo bitti." dedi kendi kendine.Anatis ailesi arabalar ile birlikte Işınlanma kulesine gidiyorlardı.

"Hadi ama Osenna.Fena değildi,hem geldiğinden beri saraydasın.Farklılık oldu işte,fena mı?" dedi Lena.

"Ben farklılık istemiyorum,güçlenmek istiyorum." dedi Osenna.

"Hahahaha.İşte benim kızım!" dedi Lwyin,Osenna'nın dediklerini duyunca.Lena ise gözlerini devirmişti.

Çok zaman geçmeden,Anatis Kraliyet Ailesi saraylarına gelmişlerdi.Osenna,üstündekileri çıkardıktan sonra hemen yatağına gitti.Yarın ilk iş olarak eğitimine devam edecekti.
                      *********************

O sıralarda,Wrey babası ile konuşmayı düşünüyordu.Konu Osennaydı.Wrey,onu gördüğü andan itibaren etkilenmişti.Osenna'nın onun yüzüne bile bakmaması onun daha çok Osennayı istemesine sebep olmuştu.

"Baba." dedi Wrey,Kral Richard'ın yanına giderek.

"Efendim,oğlum." dedi Richard.Okuduğu kitaptan gözünü ayırmayarak.

"Seninle konuşmam gereken bir konu var." dedi Wrey.

"Nedir?" diye sordu Kral Richard,hala gözü kitaptaydı.

"Kral Lwyin'in kızı hakkında." dedi Wrey.O anda Kral Richard,gözünü kitaptan alarak Wrey'e baktı.

"Ne olmuş ona?" diye sordu Richard.

"Bugün onu dansa kaldırmak istedim fakat yüzüme bile bakmadı.Onu istiyorum baba,beni son derece etkiledi." dedi Wrey.

"Belki önceden yediğin bokları duymuştur,ha?" dedi Kral Richard,huysuzca.

"Hadi ama baba...Kaç kere pişman olduğumu söyledim." dedi Wrey.

"Ben onaylasam bile ilk önce Lwyin'i ikna etmem gerek.Bununla uğraşacak zamanım yok." dedi Kral Richard.

"Yoksa onu ikna edemez misin?" diye sordu Wrey,hafifçe gülümseyerek.

"Söylediklerine dikkat et Wrey,ben Yıldız Alemi'nin Tanrısıyım.Eğer ben istersem,istediklerim olur!" dedi kaşlarını çatıp ciddileşerek.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin