Osenna(3)

1.8K 172 27
                                    

Osenna sabah olmasıyla hemen yatağından kalkıp eğitimi için hazırlanmaya başlamıştı.Fakat eğitimden önce biraz yemek yemeliydi.Bu yüzden anne ve babasının yanına gitti.

"Günaydın." dedi

"Günaydın,kızım." dedi Lwyin ve Lena aynı anda.

"Osenna,yine meditasyon mu yapacaksın tüm gün?" diye sordu Lena.Kızına çok kısa süre önce kavuşmuştu ve yeterince beraber vakit geçirmemişlerdi.

"Evet,anne." dedi Osenna önündekileri yerken.

"Osenna,sadece meditasyon yaparak gelişemezsin.Kendine uygun silahı bulman gerekiyor ve aynı zamanda savaş sanatları,beceriler ve dantian'ın gibi konularda bilgi sahibi olmalısın." dedi Kral Lwyin.

"Doğru ya...Baba bugünü bana ayırabilir misin?" diye sordu Osenna.

"Elbette.Aslında ben de bunu düşünüyordum.Sana belli şeyleri öğretmeliyim." dedi Kral Lwyin.

"Harika!O zaman yemeklerimizi bitirince ilk olarak hangi silahı seçeceğime karar vereyim." dedi Osenna.

Osenna ve Kral Lwyin,yemeklerini bitirdikten sonra sarayın silah odasına gittiler.Osenna çeşitli silahları denedikten sonra onun için en uygun ekipmanın kılıç ve kalkan kombini olduğuna karar verdi.Elbette burası kraliyet sarayı'nın silah odası olduğu için tüm silahlar yüksek kaliteli malzemelerden yapılmıştı.

"Osenna bu kılıcı Mekansal Enerji Alemine geçene kadar kullanacaksın.Mekansal Enerji Alemine adım attığında kendi Element Silahını oluşturacaksın." dedi Kral Lwyin.

"Element silahı mı?O da nedir?" diye sordu Osenna.

"Mekansal Enerji Alemine geçtiğinde ruhun,içindeki enerjiyle birlikte kaynaşır.Enerji ve ruhun bir bütün olur.Bu birleşime "Kutsal Dönüşüm" denir.Ruhunla kaynaşan enerjin farklı bir hal alır ve kendine has elemental bir özellik kazanır.Oldukça özel bir taş olan Dönüşüm Taşına enerjini yolladığında,Dönüşüm Taşı senin dönüşmüş enerjine özel bir silah oluşturur.Bu silahlar senin ruh ve enerjini temsil eden bir elementi kullanan silahlar haline dönüşür." dedi Kral Lwyin.

"Nasıl yani?Silah bir element olarak mı karşına çıkıyor?" diye sordu Osenna,şaşkın bir şekilde.

"Göstereyim." dedi Kral Lwyin ve birden elini sağ tarafına doğru uzatıp açtı.Etrafta soğun bir rüzgar oluştuktan sonra elinde tamamen rüzgardan bir kılıç belirdi.Hava dalgaları kılıç şeklinde sürekli dönüyordu.Etrafına hafif bir mavi ışık saçıyordular.Kral Lwyin kılıcı yukarı doğru dik bir şekilde kaldırdığında gökyüzünde bir hortum oluşmaya başladı.Şu an Osenna,yoğun rüzgar yüzünden neredeyse nefes alamıyordu.Kral Lwyin bunu görünce hemen rüzgar kılıcını yok etti.

"Gördüğün gibi benim element silahım bir rüzgar kılıcı." dedi Kral Lwyin.

Osenna'nın gözleri sonuna kadar açılmıştı.Bu harika bir şeydi!Doniadayken hiç böyle bir şey duymamış veya görmemişti.

"Baba,peki bu silahların keskinliği veya ağırlığı var mı?" diye sordu Osenna.

"Elbette var.Sana söylemeyi unuttum.Element Silahın ilk başta bir küre olarak eline gelir.O küreyi istediğin ağırlıktaki ve istediğin keskinlikteki kılıcın üstüne koyduğunda onu yutar ve onun ağırlığını ve keskinliğini alır." dedi Kral Lwyin.

"Bu harika!Peki Kalkanımı da element silahına dönüştürebilir miyim?" diye sordu Osenna.

"Hayır,sadece bir tane element silahı oluşturabilirsin." dedi Kral Lwyin.

"O zaman bir an önce Mekansal Enerji Alemine ulaşmalıyım!" dedi Osenna.

"Güzel kızım bu o kadar kolay değil.Ben şu anda Mekansal Enerji Alemi 5.seviyedeyim ve bu seviyeye ulaşmam 300 yılımı aldı.Üstelik babam bana tüm kaynakları hazır bir şekilde sunduğu halde.Ben de sana tüm kaynakları hazır bir şekilde sunmak isterdim fakat bildiğin üzere bir savaş atlattık ve kaynaklarımızın büyük bir kısmı tükendi.Yine de sana olabildiğince kaynak bulmaya çalışacağım ama yeteri kadar güçlendiğinde kendi kaynaklarını kendin elde etmek zorundasın." dedi Kral Lwyin.

"Anladım,baba başka neler bilmem gerekiyor?" diye sordu Osenna.

"Sana özel beceriler öğreteceğim.Bunların hepsi 7.kıdem becerilerdir,yani en üst seviye beceriler.Sorarsan bunlardan daha üstün beceriler yok mu diye,var.Fakat hepsi bizden önce yaşamış büyük savaşçıların mezarlarında.O mezarları bulmak ve içindekileri elde etmek inanılmaz zordur." dedi Kral Lwyin.

"Bir de Dünyaevi Aleme ulaştığında dantian'ın sana özel bir özellik kazanacak.O özellik senin gücüne inanılmaz bir katkı sağlayacak.Ne olacağı tamamen sana bağlı." dedi Kral Lwyin.Osenna,babasını dikkatli bir şekilde dinlerken başını sallıyordu.

"Eğitimlerim nasıl olacak?" diye sordu Osenna.

"İlk olarak sana nasıl etkili saldırılar yapılacağını ve nasıl etkili bir şekilde kılıcı kullanacağını öğreteceğim.Becerileri öğrenmek ondan sonra gelecek." dedi Kral Lwyin.

"Pekala,ben hazırım.En kısa sürede güçleneceğim!" dedi Osenna.Böylece Osenna'nın eğitimi başladı.

                    **********************

NOT:Elementler Ateş,Su,Toprak,Hava,Yıldırım

Arkadaşlar spoiler vermek gibi olmasın ama asıl hikaye Reinald,Yıldız Alemine geldiğinde başlayacak...

Umarım bölümü beğenirsiniz.Sizce ileride Reinald'ın Element Silahı hangi elemente ait olacak?

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin