Issız Harabeler(1)

2K 203 2
                                    

Reinald,güneşin doğmasıyla birlikte uyandı.Bir duş alıp hemen Tarikat Kaynakları binasına yöneldi.İçeri girdiğinde yetkilinin yanına gitti.

"Merhaba,efsunlu silahlara kaç katkı puanı veriyorsunuz acaba?" diye sordu Reinald.

"Çeliğine ve efsununa göre değişir." dedi karşısındaki görevli.

"Buradan çelik alınabiliyor mu?" diye sordu Reinald.

"Elbette,fakat alacağın çeliğin kalitesi arttıkça ödeyeceğin katkı puanı da artar." dedi görevli.

"Anladım çeliklere bakabilir miyim?" diye sordu Reinald.Görevli,Reinald'ı depo gibi bir yere götürdü ve çelikleri gösterdi.Fena çelikler yoktu ama tabi Reinald'ın kılıcının yapıldığı çeliğe benzer bir çelik görememişti Reinald.5.000 katkı puanına bir çelik gördü Reinald.Görevden geri döndüğünde onu alacak ve onu efsunlu bir kılıç yaparak ne kadar katkı puanı alabileceğine bakacaktı.Reinald,binayı terk ettikten sonra Kahraman Savaşçılar'ın evinde birisi var mı diye kontrol etmeye gitti.Isaac ve Bergess bahçede masanın etrafına oturmuş heyecanlıca bir şeyler konuşuyorlardı.

"Günaydın." dedi Reinald.

"Günaydın.Gel otur." İkili aynı anda konuştu.

"Ne hakkında sohbet ediyorsunuz böyle?" diye sordu Reinald.

"Dün gece devler hakkında araştırma yapmak için kütüphaneye gittim.Okuduğuma göre onlar da bizim gibi alem atlıyorlarmış.Yani onlarda gelişim yolundaymış.Bir ırk sayılabilirler.Gelişim yolunda olduklarına göre mutlaka yabani hayvan çekirdeklerine sahip olmalılar.Bakarsın belki büyük miktarda yabani hayvan çekirdeği buluruz." dedi Isaac.

"Doğru dedin bak.Öyle bir şey olursa gerçekten iyi olur.Hem belki hazinelerde vardır.Onları Tarikat Kaynaklarına Katkı Puanı olarak okutabiliriz." dedi Reinald.

"Günaydın beyler." Arkadan bir ses geldi.Bu ses Linoy'a aitti.

"Günaydın." Masanın etrafındakiler karşılık verdi.

"Hazırlıklarınızı yaptınız mı?" diye sordu Linoy.

"Ben hazırım." dedi Renald.Isaac ve Bergess aynı şekilde hazır olduklarını söylediler.

"Güzel,acaba kızlar hazır mıdır?" diye sordu Linoy.

"Heeeh.Kızların hepsi aynıdır büyük ihtimalle en az 2 hafta sonraya hazır olurlar." dedi Isaac.O sırada kafasına bir tokat yedi.

"Abartma istersen gerizekalı,bak ben hazırım." gelen kişi Leonaydı.Isaac kafasına tokadı yedikten sonra masadakiler gülmeye başladı.Çok geçmeden Adrie ve Calsey de geldi.Onların ardından Fritz de gelince grup tamamlanmış oldu.Grub bir süre ne ile yolculuk edeceklerini konuştular.Leona'nın uçmaya karşı bir zayıflığı vardı.Uçunca midesi bulanıyordu.O yüzden ne yapabileceklerini tartışmaya başladı grup.Eğer karayoluyla giderlerse çok vakit kaybederlerdi.En sonunda Leonayı bayıltarak götürmeye karar verdiler.Leona ilk başta buna karşı çıksada sonradan kabul etti.

Grup 4 farklı kartalla yolculuk edecekti.Her kartalda iki kişi bulunacaktı.Fritz,Calsey ve Linoy'un da kartaları vardı.

Reinald ile Isaac,Fritz ile Bergess,Calsey ile Adrie,Linoy ile Leona birlikte seyahat edecekti.Tabii Leona bayıltılmış halde seyahat edecekti.Leona bir iksir içip bayıldıktan sonra Linoy onu sıkı bir şekilde kartalın eğeri'nin üstüne bağladı.Hazırlıklar tamamlandıktan sonra 4 kartal ile birlikte grup Issız Harabeler'e doğru yola çıktılar.Hava karardığında müsait bir yere inip orada kamp kuracaklardı.Herkes yanına belli bir miktar yiyecek ve içecek almıştı.4 kartal bulutların üzerinde uçuyordu.Havalar git gide soğuyordu,o yüzden yukarısı daha bir soğuktu.

"Reinald,ben dondum lan." dedi Isaac.

"Yanında başla kıyafet yok mu?" diye sordu Reinald.

"Hayır almayı unutmuşum." dedi Isaac.Reinald yüzüğünden bir kürk çıkarıp Isaac'e verdi.

"Oh.Sağ ol adamın dibisin." dedi Isaac ve hemen kürkü giydi.Grup yola çıkalı yaklaşık 5 saat olmuştu.Güneş yavaş yavaş batıyordu.Grup 2 saat daha yol aldıktan sonra alçalmaya başladı.Bir vadiye inmişlerdi.Vadiye indiklerinde kendilerini rüzgardan koruyacak bir kaç ardışık kaya bulmuşlardı.Kayaların oraya yerleştiklerinde bir ateş yaktılar ve ateşin etrafına oturdular.Leonayı da uyandırmışlardı.Uzun süre uyuduğu için bu gece nöbet tutacaktı genç kız.

"Gençler,tarikat liderinden öğrendiğim kadarıyla devler 5 kabile halinde bulunuyormuş.Bu 5 kabile Issız Harabeler'in ayrı yerlerine dağılmış durumda.Yani bu işimizi kolaylaştırıyor tüm devler ile aynı anda savaşmayacağız." dedi Linoy.

"Bu devlerin seviyeleri nasıldı?" diye sordu Bergess.

"Değişiyormuş,çoğu bizim gibi Dünyaevi Alemdeymiş ama 1.kabilede kabile liderinin Evrensel Alemde olduğuna dair bilgiler almış tarikat lideri." dedi Linoy.

"Bizim onlara karşı avantajımız ve dezavantajımız var.Onlar bizim kadar hızlı değildir ama bizden daha dayanıklıdırlar.Yani savaşmamız biraz uzun sürebilir." dedi Leona.Reinald devlerin ne kadar güçlü olduğunu deneyimlemeden yorum yapamıyordu ama Cehennem kılıcına ne kadar dayanıklı olurlarsa olsunlar direnemeyeceğini düşünüyordu.

"Haklısın.Onlarla savaşırken mümkün olduğunca iyi pozisyon alalım.Calsey ve Adrie arkadan bize okçu atışlarıyla destek olurlar,bizde ön savlarda onlarla savaşırız." dedi Reinald.Gruptaki herkes kafasını salladı.Ardından yanlarında getirdikleri etleri pişirdiler ve sohbet ederek yediler.Yemekten sonra Leona dışında grup uymuştu.Reinald tekrar bir rüya görüyordu.Yer altında gibiydi,her yer karanlıktı.Reinald eski kılıçını çıkarıp onun ateş efsununu aktifleştirdi ve etrafı aydınlattı.Uzun bir tüneldeydi yürümeye başladı.Duyduğu tek ses kendi ayak sesleri ve ateşin sesiydi.Reinald yürümeye devam etti,bir süre daha yürüdükten sonra büyük bir kapı gördü.Kapıyı açtığında 6 adam gördü hepsi bir çember oluşturmuş kendi aralarında konuşuyordu.Hepsi ortalarındaki bir şeye bakıyordu.

"Burayı kimse bulmamalı." dedi aralarından biri.

"Burası yerin kilometrelerce altı.Burada güvende olacaktır.Bir daha aynı şeyin tekrarlanmasına izin veremeyiz!" dedi diğer adamlardan biri.

"Buraya gelirken bizi kimse görmedi değil mi?" dedi aralarından biri.

"Hayır"

"Pekala hadi terk edelim burayı."

6 adam birden kapıya doğru yönelimce Reinald biraz tırstı ama onu görmemiş gibilerdi yanından geçip gittiler.Reinald kafasını adamların baktığı şeye döndüğünde.Mühürlü Lahiti tekrardan gördü.O sırada kafasında o korkunç kükreme tekrardan yankılandı ve Reinald yerinden zıplayarak uyandı.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin