Reinald,Linoy'un kılıcını hallettikten sonra evine gidip uyudu.Ardından kütüphaneye gitmeye karar verdi.Bu tarikatın kütüphanesi bilgilerle dolu olmalıydı.Bazı şeyleri öğrenmek için mükemmel bir yerdi.Reinald,kütüphane'nin yolunu tuttu.Kütüphaneye geldiğinde iç çekirdek öğrencisi olduğunu gösteren rozetini gösterdi.Böylece iç çekirdek öğrencileri'nin erişebileceği kütüphaneye girdi.Bu kütüphane tam 5 katlıydı.Çok geniş ve büyüktü.Yüz binlerce kitaba ev sahipliği yapıyor olmalıydı.Reinald kitaplara göz atmaya başladı.Bir kaç saat boyunca kitap aradıktan sonra gözüne "Dünya Bilgileri" isimli bir kitap takıldı.Onu alıp okumaya başladı.Bu kitap dünyada yaşayan canlılar hakkında bilgiler veriyordu.Reinald 5-6 saat boyunca bu kitabı okudu.Daha önce duymadığı önemli bilgiler öğrenmişti.Mesela yabani hayvanların 9 kıdeme ayrıldığı biliniyordu ama onlarında üstü varmış.9 kıdemin üzerindeki hayvanlara evrimleşmiş hayvan deniyormuş.Bu hayvanlar diğer yabani hayvanlara göre çok daha güçlü oluyorlarmış.
Diğer okuduğu önemli bilgiler ise ırklar hakkındaydı.Dünyanın en güney tarafında bazı ormanlarda elf krallıkları varmış.Elfler normal kılıç savaşçıları ve okçular olmak üzere ayrılıyormuş.Her biri ilaçlar ve iksir yapımı üzerinde uzmanlaşmış.Kıta'nın en kuzeyinde cücelerin yeraltı dünyası'nın girişi varmış.Bu yer Ateş İmparatorluğu'nun Grimock Dağında bulunuyormuş.Girişler cüce savaşçılar tarafından korunuyormuş.Cüceler özellikle demircilikte hünerleriyle ün salmışlar.Reinald cüceleri çok ilginç bulmuştu.Özellikle demircilik ile uğraştıklarını öğrendiğinde.
Reinald,kütüphaneden çıktığında Linoy ile karşılaştı.Linoy,Reinald'ı Kahraman Savaşçılar isimli birliğe kaydettirmek için müdür Yingzi'nin yanına götürdü.Kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra ikili beraber Kahraman Savaşçılar'ın toplanma evine gittiler.Tarikat onlara toplanmaları ve görevleri için plan yapmaları için büyük bir ev vermişti.Burası onların toplanma yeriydi.Reinald ve Linoy evin önüne geldiklerinde Reinald bahçede oturan 6 kişi gördü.Aralarında Leona da vardı.Masada 3 erkek 3 kız vardı şuan.
"Hey Linoy,yeni üyemizi mi getirdin?" dedi masadaki kızdan biri ve hemen ayağa kalkıp Reinald'ın yanına gelerek elini uzattı.
"Merhaba,ben Adrie." dedi kız.Omuzlarına kadar uzanan kıvırcık sarı saçları ve mavi gözleri vardı.Çok tatlı duruyordu.
"Merhaba,ben Reinald." dedi Reinald.Onun ardından masadaki herkes gelen kendini tanıtmaya başladı.
"Merhaba,ben Bergess." dedi içlerinden bir erkek.Reinald ile aynı boydaydı ama vücut bakımından Reinald'ın gerisindeydi.
"Merhaba,ben Calsey." dedi içlerinden bir kız.Bu kız uzun kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahipti.Çok güzel bir kızdı.
"Selam ben Fritz." dedi içlerinden bir erkek.Gözlükleri ve Bergess ile benzer bir vücudu vardı.
"Selam,beni zaten tanıyorsun." dedi Leona.Tanıştığı ilk kişi oydu.
"Merhaba dostum,ben Isaac." dedi içlerinden bir erkek.Erkekler arasındaki en kısa boya o sahipti ama sağlam bir vücudu vardı.
Grup birbiriyle tanıştıktan sonra sohbet etmeye başladılar.Adrie ve Calsey okçuydu.Reinald okçuların becerilerini ve nasıl savaştıklarını merak ediyordu.Fritz savaşçı ve şifacıydı,grubu için iyileştirici iksirler ve çeşitli haplar üretiyordu.Leona da bir savaşçıydı,ikiz kılıç kullanıyordu.Isaac,Linoy ve Bergess ise savaşçıydı.Isaac ve Bergess normal kılıç kullanıcılarıydı.Sohbet ilerledikçe grup Reinald'a enerjisel özelliklerini söylediler.Linoy rüzgarı kullanma özelliğine sahipti.Leona,Calsey ve Adrie hız arttırma özelliğine sahipti.Isaac ve Fritz güç arttırma özelliğine sahipti.
"Peki senin enerjisel özelliğin ne?" diye sordu Calsey.
"Yer çekimi." dedi Reinald.
"Ne?Yer çekimi mi?Daha önce bunu duymamıştım." Masadaki herkes şaşırmış bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Reinald,bize gösterebilir misin?" diye sordu Isaac.
Reinald,gülümseyip kafadını salladı ve enerjisini etrafa yaydı.Odanın içindeki her şey birden havaya kalkmaya başladı,buna gruptakiler de dahildi.Reinald çok az enerji kullanıyordu.Enerjisini biraz arttırsa tavanı delip gökyüzüne bile yükselirlerdi.
"Wuhuu uçuyorum!" dedi Adrie.
"Harika bir şey lan bu!" diye bağırdı Isaac.
"Reinald,bu nasıl bir güç böyle gerçekten çok iyi." dedi Linoy,şaşkın halde.
"Reinald beni indirebilir misin?Midem bulanmaya başladı." dedi Leona.
"Hahhhahah" Fritz etrafa bakıp gülüyordu.
"Kuş gibi hafif hissediyorum!" dedi Calsey saçlarıyla oynarken.
"Isaac sana tükürsem havada uçarak gelir ha." dedi Bergess.
Reinald,onları yere indirdikten sonra yapabildiği farklı şeyleride söyledi.İstediği alanın üzerinde güçlü bir baskı oluşturabilir ve kılıcının etrafını yer çekiminden soyutlayarak onu çok hızlı bir şekilde kullanabilirdi.Gruptaki herkes Reinald'ın özelliğine hayran kalmıştı.
Reinald bu grubu sevmişti hepsi cana yakın insanlardı.Aralarında sadece Leona biraz soğuk ve sert bir mizaca sahipti.Fakat çok değildi.
"Hey gençler,bugün tarikat liderinden bir görev geldi." dedi Linoy.
"Hm?Ne görevi?" diye sordu Reinald.
"Bizden Issız Harabelere gitmemizi istiyorlar." dedi Linoy.
"Issız Harabeler mi?" Reinald burayı daha önce duymamıştı.
"Evet,orada devler yaşıyor.Onları yok etmemiz istendi.Son günlerde oldukça saldırganlaşmışlar.Bazıları etraftaki köylere saldırıyormuş." dedi Linoy.Reinald,şaşırmıştı daha önce hiç dev görmemişti.
"Nerede bu yer tam olarak?" diye sordu Leona.
"Buranın batı tarafında kalan Gan isimli bir köyün ilerisinde.Uçarak yaklaşık 2 günlük mesafe." dedi Linoy.
"Ne zaman gidiyoruz ve görev ödülleri ne?" diye sordu Isaac.
"Her birimize 10.000 katkı puanı.Tarikat lideri 2 gün içinde hazırlanıp tola çıkmamızı istedi." dedi Linoy.
"Az bu yahu!Bununla ancak 2000 tane 6.kıdem yabani hayvan çekirdeği alabiliriz." dedi Isaac.
"Merak etme,oralardayken yabani hayvanlarıda avlarız." dedi Linoy.
Grup biraz daha sohbet ettikten sonra evlerine dağıldı.Reinald evine giderken düşünmeye başladı.Yani 6.kıdem bir çekirdeğin tanesi 5 katkı puanına geliyordu.Yaptığı silahlarla ne kadar katkı puanı kazanırdı merak ediyordu.Reinald evine gittiğinde evinin balkonuna çıkıp bir şarap açtı ve içmeye başladı.Gökyüzüne bakıp Osennayı düşünmeye başladı.Acaba ne yapıyordu?İyi miydi?Hayatı nasıl geçiyordu?Bunlar aslında Reinald'ın sürekli kafasında olan sorulardı.Reinald bir süre daha balkonda takıldıktan sonra içeri girdi.Yarın Tarikat Kaynakları bölümüne gidip yaptığı silahların ona kaç katkı puanı kazandırabileceğini soracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...