"Demek öyle..." dedi Reinald ve bir anda kristali çıkarıp tekrardan adaya ışınlandı.Işınlandığında Kharlokh onu bekliyordu.
"Lahitimi göremiyorum?" dedi Kharlokh.
"Tarikat Lideri varlığına inanmıyor.Beraber gidip almalıyız." dedi Reinald.Kharlokh,Reinald'ın gözlerine bakmıştı.Yılların getirdiği tecrube ile gözlerden bile birisinin yalan söyleyip söylemediğini anlayabilirdi.Reinald'ın gözlerinde yalan yoktu.
"Oh?Lahitimi vermiyor demek..." dedi Kharlokh ve Reinald'ın yanına gelip omuzundan tuttu.
"Beni onun yanına götür!" dedi Kharlokh.
"Tamam." dedi Reinald ve direk Tarikat Lideri'nin odasını gözlerinin önüne getirdi.Gözlerini açtığında Tarikat Lideri ve Lorkz şaşkın bir şekilde bakıyordu.Fakat Reinald'a değil,yanındaki Kharlokh'a.Elbette onun Kharlokh olduğunu şu anda Kharlokh'un saldığı inanılmaz enerji sayesinde anlamışlardı.
"Tarikat lideri hangisi?" diye sordu Kharlokh.
"Bu." dedi Reinald,Tarikat Liderini göstererek.
Kharlokh,Tarikat Lideri'nin yanına yavaş adımlarla yürümeye başladı.Tarikat Lideri kıpırdayamıyordu,Kharlokh tüm enerjisini ona doğru yönlendirmişti.
"Sadece bir kere söyleyeceğim.Lahitimi istiyorum." dedi Kharlokh ve Tarikat Lideri'nin üzerinden baskısını kaldırdı.Tarikat Lideri baskının kaldırılmasıyla derin derin nefesler almaya başladı.
"T-Tabi.Lahiti güvenliği için kilit altında tutuyorduk." dedi ve yüzüğünden bir anahtar çıkardı.
Tarikat lideri hemen odasındaki kitaplığın yanına gitti ve bir kaç kitap alıp onları fırlattı.Kitaplar gidince kitaplıkta bir anahtar girişi görülmüştü.Anahtar girişine anahtarı soktuktan sonra gizli bir geçit açılmıştı odada.Tarikat lideri içeri girip lahiti aldı ve Kharlokh'un önüne getirdi.Kharlokh onun bir taklit olabileceğini düşünerek lahitin enerjisini kontrol etti fakat bu bir taklit değildi.Bu gerçekten onun lahitiydi.
"İşte buradasın...Özgürlüğüm..." diye mırıldandı Kharlokh.
"Pekala.Lahitimi aldığıma göre burada daha fazla işim kalmadı." dedi Kharlokh ve Reinald'a döndü.
"Seninle işim daha bitmedi.Seninle bir şeyler konuşmam lazım." dedi Kharlokh ve Reinald'ı omuzundan tuttu.Kharlokh ve Reinald başka yere ışınlanmışlardı.
"Sana sorduğum ilk soruyu hatırlıyor musun?" diye sordu Kharlokh.
"Evet Dantian'ım hakkındaydı." dedi Reinald.
"Aslında onun özel bir dantian olduğunu biliyordum.Sadece küçük bir test yapıp onaylamak istemiştim.Söylemen yasak olduğuna göre bu Almeric'in işi olmalı." dedi Kharlokh.
"Onu biliyor musun?" diye sordu Reinald şaşkınca.
"Hahahaha beni buraya hapseden kişiyi nasıl olurda bilmem." dedi Kharlokh kahkaha attıktan sonra.
"Onun sözünden çıkmasan iyi olur.Uğraşmak isteyeceğin biri değildir...Neyse gelelim asıl konumuza...Aslında sana bir nişan vermek istiyorum." dedi Kharlokh.
"Nişan mı?" diye sordu Reinald.
"Evet.Özel bir dantian'ın sana bu dünyada yaşaman için verildiğini sanmıyorum.Sanırım daha büyük görevlerin var.Başka dünyalarıda görmen gerekiyor.Bu yüzden bunu al ve Kızıl Ağaç Vadisi'nin merkezine git.Oradaki yabani hayvanların hepsi benim emrimde,bu nişanı gördüklerinde sana izin vereceklerdir.Almeric bana orayı korumamı emretmişti.Şimdi anladım ki orayı sadece özel bir kişi için korumamı istemiş,o da sensin.Vadi'nin merkezine ulaştığında bir mağara göreceksin.Orada bir ışınlama mekanizması var fakat nasıl çalıştığını bilmiyorum." dedi Kharlokh ve Reinald'a altın bir nişan uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...