Cücelerin Yeraltı Ülkesi

2.1K 195 7
                                    

Birlik,kartallardan inip cüce muhafızlara doğru yürümeye başladı.

"Durun!Kendinizi tanıtın!" dedi cüce muhafızlardan biri.

"Biz,Kızıl Kılıç Cennetsel Tarikatı adına yardım için gelen birliğiz." dedi Reinald ve cüce muhafıza tarikat liderinin verdiği mektubu çıkardı.Cüce muhafız,Reinald'a yaklaştı ve mektubu aldı.Okuduktan sonra başını salladı.

"İnsan dostlarımız!Hepiniz ülkemize hoş geldiniz!Benim ismim Wroin." dedi ve diğer muhafızlara kapıları açmasını emretti.Birlik ve Wroin içeri girdi.Reinald etrafa büyülenmiş bir şekilde bakıyordu.Yeraltı ülkesinin giriş kısmı bir dağın içine oyulmuştu.Şu anda büyük bir koridordalardı.Koridor o kadar düzgün oyulmuştu ki Reinald bir yamukluk veya çıkıntı bile görememişti.Duvarlar garip bir parıltı ile parlıyordu.Birlik ve Wroin koridorun sonuna geldi.Koridorun sonunda,sağ ve sol tarafında iki tane büyük çark vardı üst tarafta ise büyük bir mekanizma vardı.Bu bir asansördü.Reinald aşağı tarafa baktığında kristallerle kaplı sonu gözükmeyen bir uçurum gördü.Wroin yukarı tarafa mekanizma'nın yanına gitti.Bir kaç saniye sonra bir ses yankılandı ve çarklar dönmeye başladı.Bir kaç dakikalık beklemenin ardından büyük bir asansör geldi.Herkesi içine rahatlıkla alabiliyordu.

"Rey!Devam et" diye bağırdı Wroin.

"Tamamdır kaptan!" mekanizmanın ordan bir ses duyuldu ve asansör hareket etmeye başladı.Bir anda büyük bir hızla aşağıya inmeye başladı asansör.Yaklaşık yarım saatlik bir inişin ardından dağın altına ulaşmışlardı.Kapılar açıldığında onları cüce muhafızlar karşıladı.Reinald etrafına baktığında bir sürü yapı ve yapıların en arka tarafında büyük bir saray gördü.Muhafızlar,birliği saray'a doğru götürdü.Saray mavi bir taştan yapılmış gibiydi parlıyordu.Birlik,saraya girip bir kaç koridor geçtikten sonra altın dokumalı beyaz bir kapı gördü.

"İnsan dostlarımız,birazdan Cüce Kral Bozmin'in karşısına çıkacaksınız." dedi Wroin.

Bunu dedikten sonra dev kapı açıldı.Birlik içeri girdiğinde devasa bir salonla karşılaştı.Salonun en sonunda bir taht ve onun üzerinde bir cüce vardı.Bu cüce,Kral Bozmindi.Birlik tek hizada durduktan sonra kralı selamladı.

"İnsan dostlarımız,yardımımıza geldiğiniz için teşekkür ederiz." dedi Bozmin.

"Efendim,size yardım edebilirsek gerçekten mutlu oluruz.Fakat neler olduğunu tam olarak bilmiyoruz.Bize anlatabilir misiniz?" Reinald,saygılı bir şekilde konuştu.

"Eskiden bütün bir ülkeydik.Farklı eyaletlerimiz vardı fakat hepsi krallığa bağlıydı.Ancak,doğu tarafındaki 3 eyaletimizdeki bazı olaylar kulağımıza gelmeye başladı.Oraya gönderdiğimiz elçiler öldürüldü.Bunun üzerine bizzat ordumu toparlayıp onların üstüne yürüdüm.Neler olduğunu ortaya çıkarmam gerekiyordu.Ordumla oraya vardığımda,karşımdaki cücelerin vahşi bir hal aldığını farkettim.Sanki gözleri kör olmuş gibiydiler.Bize saldırdıklarında,onlara saldırmak zorunda kaldık.Kendi halkımızı öldürmeye başladık.Elbette onlar da kendi halkını öldürüyorlardı.Ordum da bir çok kayıp verdi.En sonunda onların savunmasını kırıp içerilere doğru ilerledik.Fakat daha fazla cüce bize direnince geri çekilmek zorunda kaldık.Canlı ele geçirdiğimiz 3 cüceyi de alıp krallığa geri döndük.Onlar üzerinde yaptığımız araştırmalar sonucu bir şey tarafından ele geçirildiklerini anladık.Hemen elf bir bilgeden yardım istedik,elf bilge cüceleri inceledikten sonra cücelerin ruhlarının hapsedildiğini,ruhlarını hapseden şeyin yok edilmediği sürece tüm cücelerin onun kontrolünde kalacağını söyledi.Böylelikle biz cüceler aramızda ikiye bölündük.Biz Rinson cüceleriyiz,kontrol altındakiler ise Zhaya cüceleri." dedi Bozmin.

"Peki hedefiniz nedir?" diye sordu Reinald.

"3 eyaletin merkezine girmek.Büyük ihtimalle onları kontrol altına alan şey orada." dedi Bozmin.

"Ya sizi de ele geçirirse?" diye sordu Leona.

"Geçirmiyor,orada neler olduğunu öğrenmeye gittiğimizde bizi etkisi altına almamıştı." dedi Bozmin.

"Peki merkeze ne zaman gideceğiz?" diye sordu Reinald.

"1 ay sonra.Şu an güçlü birlikler hazırlatmak ile meşgulüm.Wroin!Dostlarımıza kalacakları yerleri göster.Uzun bir yoldan geldiler,yorgun olmalılar" dedi Bozmin.

"Emredersiniz!" dedi Wroin ve birliğe onu takip etmelerini söyleyerek,onları kalacakları yere götürmeye başladı.

Tüm birliğe güzel odalar verilmişti.Odalar bir cüce yapısına göre oldukça büyük ve ferahtı.Herkese özel bir hizmetçi verilmişti.Bu hizmetçiler birliğin her ihtiyacını karşılayacaktı.Reinald,Cüce Kral Bozmin'in söylediklerini düşünüyordu.O cüceleri ele geçiren her ne ise Kral Bozmin ve ordusunu ele geçirmemişti.O cüceler de aynı Reinald'ın savaştığı devler gibi vahşi davranıyorlarmış.Reinald,devlerin kabilelerinde onları kontrol eden bir şey görmemişti.Sanki devler birden bire lanete kapılmış gibiydiler.Elbette bunları düşünen sadece Reinald değildi.Fritz,Linoy,Bergess,Leona,Adrie,Calsey ve Isaac aynı şekilde Reinald gibi düşünceliydiler.Reinald,bir duş aldıktan sonra dinlenmek için hemen yatağına uzandı.Uykuya daldığında bir rüya'nın içine girdi.

Reinald,gözlerinin önünde bir taşı kazmayla kırmaya çalışan bir cüce vardı.Etrafına baktığında yer altında olduğunu anladı.İleride aşağı dökülen bir şelale vardı.Cüce en son güçlü bir darbeyle taşı kırdı.Taşın içinden dikdörtgen bir kutu çıktı.Cüce kutuyu açtığında içinden kapkara kaplaması olan bir kitap çıktı.

"Efendi Gadivh,hizmetkarınız isteklerinizi yerine getirecek." dedi.

"Hey Lerog,ne yapıyorsun?" O sırada başka bir cücenin sesi duyuldu.

"Bir şey yapmıyorum Jalgrek." dedi Lerog.

"Elindeki şu kitap nedir?" diye sordu.

"Bu seni ilgilendirmez!" dedi Lerog.

"Sakin ol Lerog.Sadece soru sordum." dedi Jalgrek.

"Her neyse kaybol burdan,beni burada gördüğünü de kimseye söyleme." dedi Lerog.

"Gel anlaşma yapalım.Sen o kitabın ne olduğunu söyle,ben de kimseye seni burada gördüğümden bahsetmeyim." dedi Jalgrek.

O anda Lerog'un elinde birden bir balta belirdi ve Jalgrek'in kafasına şiddetli ve hızlı bir şekilde fırlattı.Jalgrek,daha tepki bile veremeden balta kafasına sağlanmıştı.Reinald'ın gözleri sonuna kadar açılmış yaşanan olayları izliyordu.

"Efendim,iki kez uyarmayı sevmez." diye mırıldandı Lerog.Reinald,cücenin yüzüne baktığında hafif bir gülümseme ve kırmızı gözler gördü.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin