Ateş Dağının Sınırındaki Saldırı

2.4K 209 7
                                    

Reinald,babasını öldürdükten sonra rahatlamıştı.Yıllarca gördüğü işkencelerin ve aşağılanmaların intikamını almıştı.Reinald klanın dışına çıktığında Aeron'u çağırdı ve üstüne atlayıp bir sonraki durağı olan ilk çağ mezarına doğru yol almaya başladı.Volc,mezarın Ateş dağlarında bir yerde olduğunu söylemişti.Ateş dağları krallığın en kuzey noktasındaydı.

Reinald,yaptığı 2 günlük yolculuktan sonra Ateş Dağlarının sınırında bir köyde durdu.Gözlemlediği kadarıyla bu köyde çok fazla savaşçı vardı.Acaba mezarın yeri ifşa edilmiş miydi?Reinald bir taverna buldu ve içeriye girdi.Reinald'ın tavernaya girmesiyle çoğu kişinin gözleri ona dönmüştü.Reinald'ın vücudu onun bir savaşçı olduğunu hemen belli ediyordu.Kendine bir bira söyledi ve etrafı dinlemeye başladı.Dinlediği kadarıyla bir mezardan bahseden yoktu.Ancak ilginç bir şey duymuştu.Dünya çapından savaşçılar buraya geliyormuş.Ateş Dağındaki yabani hayvanları öldürmek ve merkeze ilerlemek için bir birlik oluşturacaklarmış.Reinald,tavernada biraz daha oyalandı.Ardından kendine kalacak bir pansiyon aramaya başladı.Reinald köyde dolaşırken bir bağırış duydu.

"Dikkat edin,yabani hayvanlar saldırıyor.Savaşçı olmayanlar geri çekilsin!" Bir adam bağırdı.

"Ne taraftan saldırıyorlar?" Reinald,adamın yanına gidip sordu.

"Savaşçı mısın?" diye sordu adam.

"Evet." dedi Reinald.

"Beni takip et!" dedi adam ve koşmaya başladı.Reinald adamın peşinden koşturmaya başladı.Köyün batı kapsından yani dağa bakan tarafından saldırıyordu yabani hayvanlar.Bir kaç savaşçı toplanmıştı burada.Reinald hemen geniş kılıcını çıkardı.Hemen Numor'un Öfkesi ve Demir Vücut adlı becerilerini aktifleştirdi.Reinald kendine gelen 4 metre uzunluğundaki ayıyı fark etti.Reinald hemen kılıcını sağa doğru salladı.Ayı kılıcı pençesiyle karşılamak istedi ama kılıç anında pençesini parçalara ayırdı.Reinald hiç beklemeden bu sefer kılıcını sola doğru salladı ve ayının kafasını kopardı.Dev ayı saniyeler içinde Reinald karşısında can vermişti.Reinald ardından kendine doğru gelen ve şahlanan yolanı gördü.Yılan zehir tükürmeye hazırlanırken Reinald hemen yılanın ne yapacağını anladı ve kılıcını savunma pozisyonuna aldı.Yılanın tükürdüğü zehir tamamen kılıcın gövdesine bulaşmıştı.Reinald hemen hızlı bir şekilde yılana zıpladı.Yılanların hızlı olduğunu biliyordu o yüzden hamlesini atlatabilirdi.Reinald ona küçük bir oyun oynayacaktı.Hemen Kral illüzyonunu kullandı ve kılıcını salladı.Beklediği gibi yılan çok çevikti saldırıdan kurtuldu ama Reinald'ın gerçek saldırısı o değildi.Kılıç birden yok olunca yılan şaşırdı,sırada Reinald'ın kılıcı sol tarafta ortaya çıktı ve tek saldırıda yılanın kafası havada taklalar atarak yere düştü.Reinald etrafa baktığında savaşçıların tüm güçleriyle savaştığını görmüştü.Özellikle kadın bir savaşçı dikkatini çekmişti.Bir balta kullanıyordu ve oldukça çevikti.Üstelik vuruşlarıda sağlamdı.Reinald o sırada büyük bir fil sürüsünün dağdan aşağı doğru geldiğini gördü.Üstelik enerjileri de 4.kıdemin sonlarında gözüküyordu.Reinald'ın biraz ciddileşmesi lazımdı.Reinald,hemen Wartox'un Kuvvetini aktifleştirerek mevcut gücünü 2 karına çıkardı ve fil sürüsüne doğru koşmaya başladı.Önüne çıkan filin hortum saldırısını eğilip atlattıktan sonra son gücüyle geniş kılıcıyla filin sağ tarafına vurdu.Filin sağ tarafı güçlü darbeyle parçalanmıştı ve fil yere yıkılmıştı.Reinald ardından sağından bir filin ona saldırmak üzere olduğunu gördü hemen bir takla atıp saldırıdan sıyrıldı ve kılıcını filin bacağına salladı.Filin bacağı koptuğunda fil dengesini kaybetti ve yıkıldı.Fil yıkıldığında Reinald kılıcını file dik bir şekilde saplayarak onu öldürdü.Reinald hemen arkasından gelen file odaklandı.Fil hortumunu kaldırmıştı Reinald'ın kafasına indirmek üzereydi.Reinald hemen kılıcının gövdesini başının üstüne tuttu ve saldırıyı engelledi ama aynı sırada gelen sağındaki filin saldırısını engelleyememişti.Reinald darbeyle birlikte 4 metre kadar uçtu ve yere çakıldı.Canı acımıştı ama bir yeri incinmemişti.Reinald hemen ayağa kalktı.Wartox'un Kuvveti'nin 1 dakikalık süresi dolmuştu.Reinald,Wartox'un kuvvetini tekrar aktifleştirdi.Ardından kendisine saldıran file doğru tüm gücüyle zıpladı.Şu an geniş kılıcıyla beraber yaklaşık 10 metre zıplamıştı,kılıcını yukarı kaldırdı ve filin kafasına indirdi.Fil kaçmak istemişti ama fazla yavaştı.Kılıç filin kafasını parçalamıştı.Reinald'ın sağındaki fil ona doğru hortumunu salladı.Reinald kılıcını filin hortumuna sallayarak hortumunu kesti.Ardından filin kafasına yatak bir şekilde kesik attı.Filin kafasının yarısı koparak aşağı düştü.Filler bitmişti.Etrafta bir kaç atı ve bir kaç yaban domuzu kalmıştı.Reinald,en yakınındaki yaban domuzuna baktı ve unun üzerine zıplayarak kılıcını gövdesine indirdi.Yaban domuzu ikiye bölünmüştü.Reinald'ın yakınındaki bir savaşçı şok olmuş şekilde Reinald'a bakıyordu.Onun nasıl savaştığına ara sıra bakmıştı.Reinald etrafına baktığında bir ayının,yerde yaralı yatan bir savaşçının üstüne gittiğini görmüştü.Hemen ayının yanına koştu ve Üçlü Kesik adlı becerisini kullandı.Sağ ve sol tarafından hızlı ve ardışık bir şekilde salladığı kılıç darbeleri ayıyı 3 farklı parçaya bölmüştü.Bu saldırı çok şiddetli oluyordu.Reinald gittikçe yorulmaya başlamıştı.Enerjisinin yarısını kullanmıştı.Reinald,Wartox'un Kuvvetini tekrar aktifleştirmedi.Bunun yerine ardık her saldırısında Baskın Vuruşu kullanacaktı.Reinald bir başka yaban domuzu gördüğünde hemen onun önüne atladı ve kılıcını Baskın Vuruşu kullanarak kafasına indirdi.Baskın Vuruşun şiddetinin ardından yaban domuzunun vücudu ortadan ikiye bölünmüştü.Reinald etrafına baktığında tüm yabani hayvanların öldüğünü gördü.Savaşçıların da çoğu yaralanmıştı.O sırada yer sallanmaya başladı.Reinald dağa doğru baktığında aşağıda doğru son hızda koşan boğalar olduğunu gördü.Yaklaşık 100 tanelerdi.Tüm savaşçılar korku dolu gözlerle boğalara bakıyorlardı.Çok savaşçı yoktu burada zaten savaşabilenlerin yarısından fazlası da yaralıydı.Reinald,Enerji Kesiğini kullancaktı ama boğalar daha dağdan aşağı doğru iniyorlarladı.Eğim Enerji Kesiğini kullanmak için uygun değildi tamamen düz alana inmeleri lazımdı.

"Tüm savaşçılar,geri doğru çekilsin!" diye bağırdı Reinald.

"Ne?Bu boğalar köye saldırırsa tüm herkesi dümdüz eder neyden bahsediyorsun?"dedi Reinald'ın daha önce gördüğü kadın savaşçı.

"Dediğimi yapın bir planım var!" dedi Reinald.Savaşçılar birbirine bakarken Reinald'ı buraya çağıran adam "Dediğini yapın!" diye bağırdı.Adamın bağırmasıyla tüm savaşçılar geri çekilmeye başladı.Etraf tamamen boşalmıştı.Reinald kılıcının ateş efsununu aktifleştirdi.Boğaların hepsi düz zemine inmiş koşuyorlardı.Reinald Enerji Kesiğini ateş ile kullanmayı deneyecekti.Başarılı olursa iyi bir combo olurdu.Reinald tüm enerjisini ve gücünü kılıcında topladı ve 180 derecelik açıyla kılıcını yatay bir şekilde salladı.Başarılı olmuştu!Ateş gibi yanan yay şeklinde bir ateş dalgası boğalara doğru gitti ve tüm boğaları ikiye böldü.Ateşin etkisiyle etraf yanmaya başladı.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin