Cevap Bekleyen Sorular

2K 196 8
                                    

Grup 12 saattir aralıksız uçuyordu.Leona uyandığı gibi tekrar bayıltıldı.Hava karadığında da yola devam etmişlerdi.En sonunda güneş doğarken inmeye karar verdiler.Kartallarda yorulmuş olmalıydı.Alçalmaya başladıklarında bir vadinin üstünde olduklarını gördüler.Vadiye inip yerleşecek güzel bir yer buldular.Son kabile ile savaşa girdiklerinden beri sürekli hareket halindeydiler,dinlenmeleri gerekiyordu.Buldukları yer geniş bir alandaydı.Bunu özellikle seçmişlerdi,sürpriz bir saldırı olmaması için.Etrafta fazla ağaç olursa düşmanın saklanabilme şansı artardı.Grup uymak yerine meditasyona girerek kendilerini yenilemeyi seçti.Leona pür dikkat etrafı kolluyordu.Bir kaç saatlik meditasyonun ardından grup tekrardan yola çıktı.Aralıksız yaptıkları 10 saatin sonunda tarikata geldiler.Hepsi rahat bir nefes vermişti.Grup tarikata girdikten sonra hemen tarikat lideriyle konuşmaya gitti.Tarikat lideri hala Lorkz ile birlikteydi.Grup hemen yaşadıklarını tarikat liderine anlattı.

"Sandık nerede?" diye sordu tarikat lideri.

"Burada." dedi Reianald ve sandığı çıkardı.Tarikat lideri sandığı biliyordu elbette.tarihini de biliyordu.Lorkz da aynı şekilde.

"Şu kırmızı göz olayı her yerde karşımıza çıkıyor..." dedi tarikat lideri

"Nasıl yani?" diye sordu Reinald

"Siz görevdeyken Rinson cüceleri ile bağlantı kurduk." dedi tarkat lideri.Reinald buna özellikle dikkat kesilmişti,cüceleri merak ediyordu.

"Ne olmuş cücelere?" diye sordu Reinald.

"20 bin cüce bir şey tarafından ele geçirilmiş.Onların da gözleri kırmızıymış,eskiden beraber yaşadıkları cücelere saldırıyorlarmış." dedi Tarikat lideri.

"O kadar fazla mı?" diye sordu Linoy şaşkınlıkla.

"Evet ama neden olduğu bilmiyoruz.Bize iletilen mektupta yardım istedikleri yazıyordu.Detaylar yoktu." dedi Tarikat lideri.

"Peki ne yapacağız?Yardıma gidecek miyiz?" diye sordu Leona.

"Evet.Cüceler iyi silah ustalarıdır,bu iyiliği karşılıksız bırakmazlar.Onlarla iyi ilişkiler kurabiliriz.İki ay sonra bir grup göndereceğim" dedi Tarikat lideri.

Grup,Tarikat lideriyle uzunca sohbet ettikten sonra dinlenmek için evlerine gitti.Grup,cücelere yardıma gidecek olan birlik ile birlikte gidecekti.Reinald özellikle cüceleri görmeyi bekliyordu.Reinald,evine gittiğinde hemen uyudu.Ertesi gün ilk işi devden elde ettiği hazineyi katkı puanına dönüştürmek oldu.Yaklaşık 500.000 katkı puanı kazanmıştı.Bunların hepsiyle 6.kıdem çekirdek aldı.Her 6.kıdem çekirdek 5 katkı puanıydı.Toplamda 100.000 6.kıdem çekirdek aldı Reinald.Çekirdekleri aldıktan sonra kapalı gelişime gireceğini gruba haber verdi.Gruptakiler de gelişime girecekti.Yaptıkları yolculuktan elde ettikleri çekirdekleri bölüştüler ama Reinald bu çekirdekleri daha sonra kullanacaktı.Grupla vedalaşıp,evine gidip yapacağı gelişim için hazırlandı.Tamamen Tanrı'nın Vücudunu geliştirmeye odaklanacaktı.Reinald,cücelerin yanına gideceği zamana kadar oldukça az ara vererek gelişim yapacaktı.

                 ————2 ay sonra————
Reinald,son çekirdeği de tükettikten sonra derin bir nefes aldı.Tanrının vücudunu 5.seviyeye çıkarmıştı.Saf gücü delicesine artmıştı.2 ay boyunca çok az uyumuş ve çok az yiyip içmişti,dışarı hiç çıkmamıştı.İnanılmaz acılara katlanmıştı.Çekirdeklerde bulunan 6.kıdem enerji dördüncü veya beşinci kıdemdeki enerji çekirdeklerine oranla çok daha fazla olduğu için kaslarına ve damarlarına akın eden enerji onları genişlemeye zorluyor ve bu da Reinald'a inanılmaz bir acı veriyordu.

"Sonunda bitti..." dedi Reinald,nefes vererek.İradesi bir kes daha onu yarı yolda bırakmamıştı,çektiği acılara rağmen pes etmemişti ve karşılığını da almıştı.Reinald dışarı çıktığında hemen Kahraman Savaşçılar'ın toplanma yerine gitti.

"Reinald!Sonunda çıkmışsın!" dedi Adrie.

"Anlaşılan sende bizim gibi seviye atlamayı başaramamışsın." dedi Isaac.Reinald,bunu duyduğunda gülümsedi.Başaramamış mıydı?

"Dünyaevi alemine girdikten sonra seviye atlamak iyice zorlaştı." dedi Leona.

"Neyse...Reinald,Cücelerin Yeraltı Ülkesine yapacağımız yolculuğa hazırlandın mı?" diye sordu Linoy.

"Evet,zaten pek bir hazırlık yapmama gerek yok." dedi Reinald.

Cücelerin yanına gidecek birlik hazırlanmıştı.Birlik cücelere yardım etmekle ve sırları çözmekle görevlendirilmişti.Reinald,orada neler döndüğünü delicesine merak ediyordu.Devler ve cüceler bir şeyler tarafından kontrol ediliyorlardı.

Reinald tarikat lideriyle ve Lorkz ile konuşmak için tarikat liderinin odasına gitti.

"Reinald!Hoş geldin." dedi Tarikat lideri.

"Hoş buldum." Reinald ellerini bitiştirip eğilerek selam verdi.

"Hazır mısın yolculuğa?" diye sordu tarikat lideri.

"Evet,buraya lahit hakkında konuşmaya geldim." dedi Reinald.

"Onu mühürlü odaya kapattık.Orada güvende olacaktır." dedi tarikat lideri.

"Sizce lahitin mührü kimdedir?" diye sordu Reinald.

"Her kimdeyse bu çağı yok etmek isteyen birisinde." dedi tarikat lideri.

"Devler bir şey tarafından kontrol ediliyordu,cüceler de kontrol ediliyor.Sizce cücelerin aradığı şey mühür olabilir mi?" diye sordu Reinald.

"İyi bir noktaya değindin evlat...Peki bu işi yapan nasıl oluyor da mühür ile lahitin yerini bilebiliyor?" diye sordu tarikat lideri.

"Sanırım cücelerin yanına gitmeden bunu bilemeyeceğiz." dedi Reinald.

Reinald,tarikat lideri ve Lorkz ile vedalaştıktan sonra cücelerin yanına gidecek birliğin yanına gitti.Grup onu orada bekliyordu,etrafta bir sürü kartal vardı.Reinald'ın yeni yolculuğu başlıyordu.Gidecekleri yer Ateş İmparatorluğu'nun Grimock dağıydı.Cücelerin ülkesinin girişi orasıydı.

Yaklaşık 1 aylık yolculuktan sonra birlik Grimock dağına ulaştı.İnanılmaz büyük bir dağdı.Reinald alçaldıklarında gümüşten yapılmış dev kapılar gördü.Bu cücelerin ülkesinin girişiydi.Kapının önünde cücelerden oluşan bir muhafız grubu vardı.Bazıları kılıç bazıları balta bazıları ise çekiç kullanıyordu.

———————————

Arkadaşlar bir kaç gündür gittiğim üniversitede yapılan yardım etkinliğine katıldım,o yüzden bölüm atamadım.Beklettiğim için üzgünüm,şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin