Mavi Kubbe

2.1K 197 2
                                    

Reinald ileriye baktığında kendisine yaklaşmakta olan yabani hayvanları gördü.Daha doğrusu kendisine doğru yaklaşan ayı sürüsünü.Reinald hemen Wartox'un kuvvetini aktifleştirdi.Reinald geçirdiği süre boyunca Baskın Vuruş isimli becerisini 2.seviyeye çıkartmıştı.Yani bir uzmanlık kazanmıştı o beceri üzerinde.Normalde Reinald,her vuruşunda Baskın Vuruş adlı becerisini aktifleştirmesi gerekiyordu ve bu da çok büyük bir zaman kaybına uğratıyordu onu.Uzmanlaştığında artık tek bir kez aktifleştirdikten sonra kendi isteğiyle tekniği kapatmadığı sürece her vuruşu direk Baskın Vuruş olarak yapabiliyordu.Yani 1 salise için ard arda görünmeyecek kadar hızlı 5 ardışık saldırı yapıyordu.Bu da onun vuruşlarındaki etkiyi 5 katına çıkarıyordu.Resmen belirlediği yere üst üste 5 kez vuruyordu.Tabii teknik aktifleştiği zaman durmadan enerji tüketiyordu orası ayrı.Reinald,ihtiyacı olan teknikleri aktifleştirdiğinde kılıcını yatay bir şekilde tuttu ve Enerji Kesiği adlı tekniğini ayıların üstüne yollayarak başladı.Fakat,Reinald'ın beklemediği bir şey oldu,ayılar enerji dalgasını görüp onun üzerinden zıpladılar.Bu Reinald'ı oldukça şaşırtmıştı.Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştı.

"Demek,6.kıdem hayvanlar zevkli dövüşmesini biliyorlar." dedi Reinald,gülümseyerek.Ardından zıpladı ve sürünün en ilerisindeki ayının kafasına kılıcı indirdi.Ayı pençelerini kafasının üzerine kapasada Reinald'ın sahip olduğu güce direnememişti.Kılıç pençeleri kopardıktan sonra ayı'nın kafasına saplandı.Reinald hemen epey yakınına gelmiş olan ayılara tekrar Enerji Dalgası isimli becerisini yolladı.Bu sefer mesafe çok yakın olduğu için ayılar saldırıyı atlatamamıştı,ancak ölmemişlerdi çünkü Reinald'ın şu an asıl güçlü tarafı enerjisi değil direk olarak geniş kılıcıyla yaptığı ve kendi kuvvetini de eklediği saldırılardı.Ayılar enerji dalgasının isabet etmesiyle kükreyip bir kaç adım geri attılar.Saldırı düzenleri bozulmuştu.Reinald bunu görür görmez hemen kılıcının ateş özelliğini aktifleştirdi ve kılıcını düz bir şekilde uzatarak son hız etrafında dönmeye başladı.Reinald'a saldırmaya çalışan ayılar geniş kılıcın onlara isabet etmesiyle anında uzuvlarını kaybediyorlardı.Bazıları direk kafalarını kaybediyordu bazıları ise pençelerini.Bazıları ise karınlarına hasar alıyordu.Fakat sadece bu değildi,kılıcın ateş özelliği değdiği yeri aleve veriyordu.Reinald etrafında döndüğü için bir rüzgar akımı ortaya çıkmıştı,bu rüzgar akımı ateşle birleşik bir rüzgar akımıydı.Şu an bir ateş kasırgası oluşmuştu.Ölmeyip,yaralanan ayılar bu ateş fırtınasının gazabına uğrayıp yanarak öldüler.Reinald,dönmeyi bıraktığında yere düştü.Başı şu an oldukça dönüyordu.Etraftaki yanık kokusu da iğrençti.Reinald bir kaç dakika başının dönmesinin geçmesini bekledikten sonra ayağa kalktı ve hançerini çıkarıp ayıların çekirdeklerini topladı.Böylece Reinald,ilk 6.kıdem çekirdeklerini toplamış oldu.Enerjisi'nin yarısını tüketmişti genç adam.Onun için yüzüğündeki enerji haplarından birisini çıkardı.Bu hapları turnuvadan dolayı ona hayran olan kişiler hediye etmişti.Reinald,hapı ağzına atıp yuttuğunda enerjisinin yavaş yavaş yenilenmeye başladığını hissetti.Genç adam tedbirli bir şekilde ilerlemeye başladı.Bir kaç saat durmadan yürümüştü ancak bir tane bile yabani hayvana rastlamamıştı.Bu ilginçti burada binlerce yabani hayvanın olması gerekiyordu.Reinald düzgün bir yer bulup orada kamp yapmayı düşünüyordu.Hava kararmaya başlamıştı ve şu an karnı açtı.Reinald düzgün bir yer bulduğunda kamp ateşi yaktı ve etlerini pişirdi.Ardından nöbet için Aeron'u çağırdı ve biraz kestirmeye çalıştı.Reinald sabaha kadar kesintisiz bir uyku çekmişti.Aeron hiç bir tehdit hissetmemiş,ses çıkarmamıştı.Bu ilginçti,neredeydi bu yabani hayvanlar?

Reinald uyanıp kendine geldikten sonra saatlerce ilerlemeye devam etti şu an bir tepecik aşıyordu.Tepeciğin arkadı gözükmeye başladığında Reinald'ın gözleri kocaman açıldı.Yaklaşık 2000 kadar yabani hayvan vardı bu bölgede.Hepsi mavi bir kubbenin etrafında toplanmıştı.Hepsi sanki bir muhafız gibi hiç yerlerinden kıpırdamıyor buraya yaklaşanı hemen yok etmeye programlanmış gibi duruyorlardı.Reinald onlardan gelen auralardan bu hayvanların 4-6 arası kıdemde olduklarını anladı.Bu biraz içini rahatlatmıştı Renald'ın.Hepsinin 6.kıdemde veya üstünde olabileceklerinden korkmuştu.Reinald hemen bir plan hazırlamaya başladı.İlk önce satılarını azaltması gerekiyordu.Enerji Kesiği isimli becerisi 4.kıdem ve 5.kıdem yabani hayvanları öldürebiliyordu.Geri kalanları ise tek tek öldürmesi gerekecekti ama sorun bu kadar enerjiyi nasıl bulacağıydı.Reinald kara kara düşünürken aklına bir zamanlar öğrendiği Kara Hırsız isimli beceri geldi.Bu beceri aktifleştiğinde yapılan her darbede karşındakinin %1 enerjisini çalıyordu.Bu insan veya hayvan fark etmiyordu.Bu tekniği bir geniş kılıç kullanıcısı olduğundan pek kullanamıyordu.Zaten geniş kılıcın darbesi direk ölüm getiriyordu.Şimdi işe yarayabilirdi,karşıda bir sürü hayvan vardı.Her birine vurulacak bir darbe Reinald'a enerji kazandıracaktı.

Reinald saldırmaya hazırlanırken bu kubbenin mezar ile ilgisi olup olmadığını düşünüyordu.Eğer mezar oldaydı mutlaka oraya girilmiş olurdu.Bunu da anlamıyordu.Etrafta böyle bir söylenti duymamış olmasına rağmen mutlaka yüksek alemlerde olan bir savaşçı burayı keşfetmiş olmalıydı.Reinald o kubbenin içinde ne olduğunu merak ediyordu.Belki de bir çeşit hazine vardı.Onun için hayvanlar bu kadar sıkı bir şekilde birlikte duruyorlardı.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin