Reinald ani bir refleksle yer çekimi gücünü kullanarak yeri çöktürdü ve yıldırım başının üzerinden geçip yan taraftaki tepeye çarptı.Yıldırımın tepeye çarpmasıyla tepe milyonlarca küçük parçaya ayrıldı.Reinald sonradan anladı ki o bir yıldırım mızrağıydı.Reinald,mızrağı atan Rynat'a baktığında onun diğerlerinden farklı olduğunu gördü.Yüzünün her tarafında garip dövmeler vardı.Vücudunun çevresinde şimşekler dolaşıyordu.Gözleri tamamen simsiyahtı.Sanki en güçlü ışık bile o karanlığı yok edemeyecek gibi duruyordu.
Reinald,Rynat'ı incelerken birden ortadan kaybolduğunu gördü.Reinald daha ne olduğunu anlamadan Rynat sağ tarafında şimşeklerin dolaştığı yumruğunu kaldırmış bir şekilde ortaya çıktı.Reinald,kalkanını hemen sağ tarafına doğru kaldırdı.Rynat yumruğunu Rei'nin kalkanına indirdiği anda çok güçlü bir şok dalgası ortaya çıktı ve kilometrelerce yayılan dalga etraftaki her şeyi parçaladı.Kral Lwyin zamanında tepki vererek zarar görmemek enerjisini dışa vurarak güçlü bir enerji tabakası yaratmıştı kendine.Yumruğun şiddeti büyük bir krater yaratmıştı.Reinald,kalkanı tuttuğu kolundaki tüm kemiklerin kırıldığını anlamıştı.Gözünü üst tarafındaki Rynat'a çevirdiğinde yumruğunda en ufak bir hasar dahi oluşmadığını görmüştü.Rynat aniden yumruğunu tekrar kaldırdığında arkasından gediği kılıç darbesiyle metrelerce uçtu.Kral Lwyin arkadan yaptığı saldırı ile Rynat'ı uçurmuştu.Rei hemen ayağa kalkmaya çalıştı fakat ayakları da büyük zarar görmüştü.Reinald,Wartox'un Kuvvetini etkinleştirdi.Tüm vücuduna gelen ani bir kuvvetlenme ile Reinald ayağa kalktı ve kraterden zıplayarak çıktı.
"Reinald,geri çekilmeliyiz.Bu bizim alabileceğimiz bir savaş değil.Kalkanın ve benim yaptığım saldırı onda en ufak bir hasara bile sebep olmadı." dedi Kral Lwyin.
"Daha bitmedi!" dedi Reinald,ellerini sıkarak ve Baskın Vuruş isimli becerisini aktifleştirdi.Reinald,Rynat'a doğru zıpladı ve kılıcını ona doğru indirmeye başladı.O anda Rynat da zıplayarak yumruğunu Reinald'ın kılıcına doğru gönderdi.Yumruk ve kılıcın çarpışmasıyla yine bir şok dalgası oldu fakat bu öncekinden çok daha şiddetliydi.Reinald'ın bu hamlesi de Rynat'ı devirmeye yetmemişti.Fakat Reinald da yıkılmamıştı.Saldırılar eşit miktarda güce sahip görünüyordu.
"Istirifhen!" Rynat keskin bir şekilde bağırdıktan sonra vücudundan sümsiyah dumanlar yükselmeye başladı.Bir kaç saniye içinde boyu yaklaşık 20 metre olmuştu.Omuzları ise en azından 5-6 metre genişliğinde vardı.Ellerini aynı anda yukarı kaldırdığı anda yukarıdan şimşekler iki eline doğru indi ve tüm kolunda birden dans etmeye başladı.Rynat'ın gücü o kadar artmıştı ki etrafa yaptığı baskı Reinald'ın hareket bile edememesine neden oluyordu.
Aniden ard arda 3 kez şiddetli bir davul vuruşu duyuldu.Rynat arkasını dönüp ileriye baktı.Ardın eski formuna dönüştü ve tüm gücüyle zıplayarak uzaklaştı.
"Reinald,gidelim." dedi Kral Lwyin.İkili göle doğru hızlıca gittiler ve göle dalıp krallık bölgesine geri döndüler.Kral Lwyin ve Reinald hızlı bir şekilde Kraliyet Sarayına yol aldılar.Osenna onları bekliyordu.Geldiklerini görünce mutlu bir şekilde yanlarına koşan Osenna,Reinald'ın oldukça hırpalandığını görünce mutluluğu kaygıya dönüştü.
"Reinald ne oldu sana?" diye sordu Osenna kaygılı bir şekilde.
"Osenna şimdilik Reinald'ı bir hekimin görmesi gerek.Onu hekime emanet edelim,ben sana neler olduğunu anlatırım." dedi Kral Lwyin araya girerek.
Reinald,Saray hekimine gittiğinde hekim kırılan kolu için Reinald'a bir ilaç hazırladı ve içmesini istedi.Reinald ilacı içtiğinde kırık kolunda bir karıncalaşma oldu fakat acısı git gide azalmaya başladı.Reinald hala yaptığı savaşın şokundaydı.Derin bir şekilde savaştığı o Rynat'ı düşünüyordu.Reinald,Tanrı'nın Vücudunu geliştirmesine rağmen o Rynat'ın yaptığı yumruklu saldırı kolunu kırmaya yetmişti.Üstelik Kutsal Ateş ona zarar verememişti.Bunun tek açıklaması o Rynat'ın Mekansal Alemin sonlarında bir yerde olması olarak açıklanabilirdi.Reinald henüz Mekansal Alemin 1.seviyesindeydi ve Mekansal Alemde atlanan her seviye bir öncekine kıyasla büyük fark yaratıyordu.
O sırada Kral Lwyin,Osenna'ya neler olduğunu anlatmıştı.Baba ve kız hekim Reinald'a bakarken odanın dışında bekliyorlardı.
"Farklı bir form'a mı büründü?Bu bir tür Rynat özelliği mi?" diye sordu Osenna.
"Rynatlar hakkında hala pek bilgiye sahip değiliz.O Rynat büyük ihtimalle Rynatlar arasında yüksek seviyeli birisiydi.Belki seviyeleri arttıkça farklı bir form'a bürünme özelliği kazanıyorlardır." dedi Kral Lwyin.
Reinald daha iyi hissettiğinde ayaklandı ve hekime teşekkür ettikten sonra dışarı çıktı.Osenna,Reinald'a sarıldıktan sonra babasından ve Reinald'dan bir daha oraya gitmeyeceklerine dair söz aldı.Zaten Reinald ve Kral Lwyin daha fazla gelişmeden oraya gitmeyi planlamıyorlardı.
Akşam yemeği sırasında yemek masasına sessizlik hakimdi.Sessizliği bozan Reinald oldu.
"Kral Lwyin,o Rynat Tam olarak neyin nesiydi?" diye sordu Reinald.
"Bilmiyorum.Fakat eğer onun gibi fazla sayıda Rynat varsa başımız büyük belada demektir.Biz onların diyarına gidebiliyorsak onlarda bizim diyarımıza gelebilir.Eğer gelirlerse büyük bir kaos ortamı oluşur.Üstelik savaşta kimlerin yanımızda olup olmayacağını da bilemeyiz." dedi Kral Lwyin.
————————————
Arkadaşlar bu bölümü kısa keseceğim belirmek istediğim bir şey var.Üniversite 2.sınıf olduğum için derslerim çok yoğun olduğu işin kendime kalan zaman çok az ve bu kalan zamanı farklı şeyler için ayırıyorum.Bölümlere 500+ beğeni gelirse kalan zamanımdan vakit ayırarak yeni bölüm atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...