Reinald evinin önüne geldiğinde anahtarları çıkarıp içeri girdi.Ev bir kişi için oldukça büyük ve lükstü.Reinald yolculuk yorgunu olduğu için hemen yatak odasına gitti ve uyudu.Uyandığında saat ertesi günün öğle vaktine denk geliyordu.Reinald,bir şeyler yemek için dün Leona'nın ona gösterdiği restoranlardan birine gitmeye karar verdi.Bu restoran iç çekirdek bölgesindeydi.Leona,Reinald'a dış çekirdek bölgesini göstermemişti ama dış çekirdek öğrencilerinin iç çekirdek öğrencilerinden daha az önemsendiğini biliyordu.Mesela iç çekirdekte bulunan restoranlar yüksek kaliteyken dış çekirdektekiler değildi.İç çekirdek öğrencileri daha iyi kaynaklara ulaşabilme hakkına sahipken dış çekirdek öğrencileri değildi.İç çekirdek öğrencileri daha lüks evlerde kalırken,dış çekirdek öğrencileri kalmıyordu.
Reinald dün Leona'nın ona gösterdiği restoranlardan birinin içine girdi.Mekan yarısına kadar doluydu.Reinald içeriye girdiğinde bir kaç gözün ona kaydığını hissetmişti.Reinald boş bulduğu masalardan birine oturdu ve garsonu beklemeye başladı.
"Efendim,istediğiniz bir şey var mı?" diye sordu garson.
"Bana bir biftek ve şarap lütfen." dedi Reinald.Garson siparişi aldıktan sonra gitti.Reinald etrafa göz atmaya başladı çoğu kişinin gözü onun üstündeydi,Reinald onlara doğru bakmaya başlayınca gözlerini çeviriyorlardı.Reinald yemeğini yedikten sonra oradan ayrılıp antrenman alanına gitti.Biraz kılıç alıştırması yapacaktı.Antrenman alanına gittiğinde oranın kalabalık olduğunu gördü.Kendine müsait bir yer bulduktan sonra "Cehennem" adlı kılıcını çıkardı.Bu kılıç görüntü olarakta çok üst seviyeydi.Etraftaki bazı kişiler kılıcı gördüklerinde gözlerini ondan alamadılar.Reinald kılıcı etrafında döndürerek hızlı kesik hamleleri yapıyordu.Kontrol etmesi hala biraz zordu kılıcı.Ağır olduğundan dolayı büyük bir denge gerektiriyordu.Reinald,bu kılıcı yer çekimi özelliğini kullanarak çok rahat kontrol edebilirdi ama bunu istemiyordu.Yer çekimi gücünün kendisine özel bir koz olarak kalmasını istiyordu.Mümkün olduğunca az kullanmak istiyordu onu.Sonuçta dantianı yer çekimi özelliği vermişti Reinald'a ve bu başka kimse de yoktu.Reinald hamlelerini değiştirip sağ ve sol yatay kesik çalışmalarına başladı.Kılıç havayı bile kesiyordu resmen.Etrafında garip bir rüzgar sesi çıkıyordu.
"Selam,dostum.Seni daha önce görmemiştim.Yeni gelen öğrenci sen olmalısın." dedi arkadan bir ses.Reinald arkasına döndüğünde kısa sarı saçları ve kumral sakalları olan birisini gördü.Elinde bir geniş kılıç vardı onun da.
"Selam.Ben Reinald,daha dün katıldım." dedi Reinald.
"Aramıza hoş geldin.Ben Linoy." dedi Linoy.Reinald gülümseyerek başını salladı.
"Oldukça iyi bir kılıcın var,benimkine rakip olacak bir kılıç görmemiştim daha önce bir mücadeleye ne dersin?" dedi Linoy.
"Süper olur.Fakat kılıcın iyi bir kılıç gibi görünüyor ona zarar gelebilir." dedi Reinald.Reinald "Cehennem"i kullanabileceği bir rakip arıyordu bunun için hemen kabul etti.
"Oh,merak etme oldukça sağlamdır." dedi Linoy.
"Peki o zaman" dedi Reinald.Linoy denen çocuk Cehennem'in keskinliğini bilse büyük ihtimalle buna yanaşmazdı.Reinald,Linoy'un kılıcını iki böleceğinden neredeyse emindi ama çok sorun etmiyordu.Linoy'un kılıcını tekrardan dövüp eski haline getirebilirdi.
Etrafta,büyük bir karmaşa olumuştu.Linoy,iç öğrenciler arasındaki en güçlü öğrenciydi.Dünyaevi Enerji Alemi 3.seviyeydi.35 yaşındaydı ama Reinald ile yaşıt gibi gösteriyordu.Zaten gelişimcilerin hepsi genç gösteriyordu.Linoy ile yeni öğrencinin arasındaki mücadele haberi hemen yayılmış ve antrenman alanı izleyicilerle dolmaya başlamıştı.
"Hazırsan başlayalım." dedi Linoy.Reinald başını salladığında Linoy saldırıya geçti.Kılıcını 1 tur etrafında döndürdükten sonra yıldırım efsununu aktifleştirdi.Kılıcında yıldırım efsunu vardı.Reinald bunu görünce gülümsedi,ne yazık ki yıldırım onu kurtaramazdı.Reinald kılıcı'nın Kara Efsununu aktifleştirdi.Bu efsun alınan hasarı %15 düşürüyordu.Gerçi Reinald bunu sadece demek için açmıştı.Linoy'un yıldırımının ona zarar verebileceğini düşünmüyordu.Etraftakiler Linoy'un kılıcının yıldırım ile kaplandığını gördüklerinde heyecanlandılar,Reinald'ın kılıcının ise karanlık bir şekilde parladığını gördüklerinde meraklandılar.İki kılıç büyük bir güçle çarpıştığında etrafa bir enerji dalgası saçıldı ve etraf yerdeki toz havaya kalktı.Enerji dalgasıyla bazı düşük seviyeli izleyiciler geri doğru uçtu.Herkes ne olduğunu merak ediyordu.Tozdan hiç bir şey görünmüyordu şu an.Toz bulutu dağılmaya başladığında Linoy'un kılıcının yarısının olmadığını fark ettiler.Linoy gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde kılıcına bakıyordu.Etraftakiler bunu gördüklerinde resmen dillerini yutmuşlardı.Hiç kimsenin kılıcının direnemediği Linoy'un kılıcı ikiye bölünmüştü.Bu kılıcı ikiye bölebilen bir kılıç şeytani bir kılıç olabilirdi anca.Reinald durgun bir ifadeyle Linoy'a bakıyordu.
"Bu nasıl olabilir?Benim kılıcım en dayanıklı çeliklerden birinden yapılmıştı." dedi inançsızca.
"Ah,lanet olsun bu kılıcın tamiri için en az 100.000.000 altın falan ödemem lazım." dedi Linoy.
"Ödemene gerek yok ben bir demirciyim.Onu tamir edebilirim." dedi Reinald.
"Sorun demircilikte değil,yıldırım efsununu sadece 3 demirci biliyor.Tekrardan yıldırım efsunu ekletmem gerek.Bir kılıç kırılırsa efsunu tekrardan yapılmalıdır." dedi Linoy üzgün bir şekilde.
"Dediğim gibi gerek yok yıldırım efsununu biliyorum." dedi Reinald.
"Ne?" Etraftakiler ve Linoy aynı anda bağırdı.
"Neyse gel hadi silah yapım atölyesine gidelim." dedi Reinald.
"P-Peki." dedi Linoy ve kılıcının kırılmış olan yarısını alıp Reinald'ı takip etmeye başladı.Etraftaki insanlar hala yaşananların şokunu atlatamamıştı.
Reinald ve Linoy silah yapım atölyesine geldiler.Reinald,buradaki malzemelerin son kalite olduğunu fark etti.Burayı sevmişti,sonuçta burada pek çok silah yapacaktı.
"Reinald,nereden öğrendin sen yıldırım efsununu?" diye sordu Linoy.
"Bir mezar keşfetmiştim,orada nasıl yapıldığını açıklayan bir kitap buldum." dedi Reinald.Normalde bunu ona Volc,öğretmişti ama Volc tan bahsedemezdi ona bu yüzden yalan uydurdu.Gerçi Freud'un demircilik kitabında da vardı yıldırım efsunu yani pek yalan sayılmazdı aslında.
Reinald,kırık kılıcın kulpunu söktükten sonra iki parçaya ayrılmış kılıcı erimesi için ocağa koydu.Kılıcın erimesi yaklaşıl bir gün sürmüştü.O sırada Linoy ile sohbet etti.Linoy'un tarikatın kurduğu "Kahraman Savaşçılar" adlı bir grupta olduğunu öğrendi.Bu grubun 7 üyesi vardı ve hepsi Dünyaevi Enerji Alemindeydi.Fakat seviyeleri 1-3 seviye aralığındaydı.Reinald için bu pek önemli değildi.Yer çekimi kuvvetini kullandığında Lorkz ile başa baş mücadele edebiliyordu.Gücü bu tarikattaki iç çekirdek öğrencilerini aşıyordu.Bu grup tarikatın öğrenciler için belirlediği en zor görevlere gidiyorlardı.Evrensel Enerji Alemine geçen öğrenciler ise Tarikat Kıdemlisi oluyorlardı.Yani Tarikatın asıl savaş gücü birliğini oluşturan kişiler.Tabii öğrencilikten çıkıyorlardı.Reinald "Kahraman Savaşçılar" adlı gruba katılacaktı.Grupça görevler yapmak eğlenceli olabilirdi.
Kılıç tamamen eridiğinde Reinald yüzüğünden yedeklediği bir yıldırım efsununu çıkardı ve erimiş kılıcın üstüne attı.Kılıcın üstünde yıldırım efsunu sembolü duman şeklinde çıktı.Ardından Reinald,erimiş kılıcı geçen bir günlük sürede Linoy'un hazırlamış olduğu kalıbın üstüne döktü.Ardından üzerine su döküp kılıcın kızgınlığını aldı.Sonra tekrardan kılıcı kızdırarak çekiçle dövmeye başladı.Bir kaç saatlik dövmenin ardından kılıç tamamlanmıştı.Reinald,kılıcın kulpunu takıp onu biledi ve kılıç hazır hale geldi.
"Teşekkür ederim,dostum.Beni gerçekten büyük bir masraftan kurtardın." dedi Linoy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...