"Evet,neden onun peşindesiniz?İlk çağdaki katliamlar size ders olmamış gibi gözüküyor." dedi adam.
"Sen kimsin?" Reinald,korkusunu unutup sordu.Bu adam o katliamın arkasındaki kişiydi belli ki.
"Gerizekalı insan!Sen kiminle konuştuğunun farkında mısın ?" Reinald'ın yanındaki bir hayvan iskeleti bağırdı.
"Susun!Ben Kharlokh" adam birden bağırdı ve Reinald'ın üzerine doğru yürümeye başladı.
"Sorularıma cevap verirsen acısız bir şekilde ölürsün.Eğer vermezsen hayatında çekmediğin ve çekemeyeceğin kadar acı çektiririm sana." dedi adam direk olara Reinald'ın gözlerine bakarak.
"Tek bir insan yüzünden onca masum insanı öldürdün!" dedi Reinald.
"Tek bir insan yüzünden mi?Hahahaha...Gerçekten bu kadar saf mısın?Neden tek bir insan yüzünden olsa bu kadar zahmete gireyim?" dedi adam.
Reinald karşısındaki adamın Kharlokh olduğunu göz ardı etmeye çalışıyordu.Ejderha değil miydi bu?
"Anlaşılan insanlar bunca zaman bir taraflarından çokça şey uydurmuş...İlk çağdan önce o lahiti ilk insan dostum Amaron'a emanet etmiştim.Yani Bryyn Krallığını kuran kişiye.Yaşamının sonlarına gelirken o sandığın açılmaması gerektiğini hatta unutulması gerektiğini vasiyet etti.Fakat bunu ne Amaron'un soyundan gelenler ne de diğer insanlar dinlemedi.O yıllarda Bryyn Krallığının başında bulunan Heidrilph tüm krallıklara sandığı arama emri verdi.O zamanlar tüm dünya onların kontrolündeydi.Lahitimin açılmasına sebep olan tek bir kişi değildi..." dedi adam.
"Madem senin için bu kadar değerliydi neden onu birine emanet ettin?" diye sordu Reinald.
"Bu seni ilgilendirmez!Soruları ben soracağım." dedi Kharlokh öfkeyle.
"Birincisi dantian'ın neden farklı?İkincisi neden lahitimin peşindeydin?" diye sordu Kharlokh.
"Dantianımın neden farklı olduğunu sana söyleyemem çünkü söylemem yasaklandı.Lahitinin peşinde olmamın sebebi de birisinin veya birilerinin onu ele geçirmek istemesiydi.Devler ve cüceleri ele geçiren bir şey vardı.Görevimiz onu bulmaktı." dedi Reinald.
"Hmmh.Cüceleri de devleri de ele geçiren bendim!" dedi Kharlokh
"Ne?" Reinald gerçekten şaşırmıştı.Fakat nedenini anlamamıştı.Açıkça çok güçlü olduğu belli oluyordu.Neden kendi almak yerine devleri ve cüceleri ele geçirmişti?
"Lahitim şu an senin elinde mi ?" diye sordu Kharlokh
"Üyesi olduğum tarikatta,güvenli bir yerde." dedi Reinald
"Heh!Güveniymiş...İnsan olan hiç bir yer güvenli değildir.O lahitin başına bir şey gelmemiş olmasını umsan iyi olur.Yoksa seninle birlikte bu dünyadaki tüm insanlığı yok ederim bu sefer.Daha önce bu işe karışmamışları öldürmemiştim,fakat bu sefer insan ırkı yok olur!" dedi Karlokh.
"Lahitin mührü hala kayıp,kimse onu açamaz." dedi Reinald.
"Pekala,beni dinle insan.İşlerime karışıp benim lahitime ulaşmamı engelledin,şimdi paşa paşa bana onu getireceksin.Üstelik lahitimin mührü de sende onu bana ver!" dedi Kharlokh.
"Hayır bende mühür yok." dedi Reinald.
"Benim hizmetkarımın yüzüğünü aldın,mühür onun içinde." dedi Kharokh.
"Hizmetkarın?Gadivh mi ?Evet yüzük bende fakat içini kontrol ettim.Bir kaç hayvan çekirdeği ve değişik kristaller dışında bir şey yok." dedi Reinald,aynı anda yüzüğü çıkardı.
"İçeride kırmızı bir kristal olması lazım onu çıkar!"dedi Kharlokh.Reinald,gerçekten kırmızı bir kristal buldu ve onu Kharlokh'a verdi.Kharlokh,kristali eline alıp sıktığında kristal parçalandı,parlak bir ışık ortaya çıktı.Reinald gözlerini kapatmak zorunda kalmıştı,tekrar baktığında Kharlokh'un elinde mührü gördü.
"Şimdi,git bana lahitimi getir.Eğer ben gidersem oradaki herkesi öldürmek zorunda kalırım.Bir an önce kolyeme kavuşup ait olduğum yere gitmek istiyorum." dedi Kharlokh.
"Ait olduğun yer bu dünya değil mi?" diye sordu Reinald karmaşık bakışlarla.
"Hayır ben bu dünyaya hapsedildim.Tam 2 milyon yıl boyunca,sürem dolduğunda o kolyeyi kullanarak ait olduğum yere gidebilecektim.Şimdi ise sürem doldu.O kolye sürekli benim yanımda olsaydı kesin kaybolurdu.O yüzden insanlara güvenmek gibi bir hata yaptım,böyle olacağını bilemezdim tabi.Şimdi,bu kristal seni üç kez daha önce gördüğün yerle ışınlayabilir.Lahiti nerede tutuyorsan oraya git ve onu bana getir." dedi Kharlok ve Reinald'a mavi bir kristal verdi.
"Tamam,biraz bekle." dedi Reinald ve kristali tutup,gözlerini kapadı.Tarikatın bahçesini gözünde canlandırdı,gözünü açtığında ise Tarikatın bahçesindeydi.Etraftaki herkes birden ortaya çıkmış olan Reinald'a bakıyordu.
"Reinald!Evlat,iyisin!" Reinald'ın iyi tanıdığı bir ses aarkadan ona seslendi.
"Lorkz,acil bir durum var çok acil!" Reinald şu an yaşadıklarını anlatacak zamana sahip değildi.
"Ne oluyor?" diye sordu Lorkz.
"Lahiti Kharlokh'a götürmem gerek." dedi Reinald.
"Hhaahahaha.Evlat sanırım yaşadıkların aklını bulandırmış.Bence otur bir din..." Lorkz,konuşurken sözü kesilmişti.
"Lorkz,şaka yapıyor gibi mi gözüküyorum?Lahiti alıp ona götürmem lazım!" dedi Reinald
Reinald,Lorkz'a olanları özetle anlattı tarikat liderinin kaldığı yere doğru giderlerken.Lorkz olanları iyice öğrendikten sonra bir panik havasına girmişti.Tarikat liderinin yanına gittiklerinde,lider daha konuşmadan hemen söze atlamıştı Reinald.
"Saçmalıyorsun evlat,Kharlokh senden lahiti istedi öyle mi?Bence yaşadıkların sana ağır gelmiş..." dedi tarikat lideri.
"Zamanımız yok,ona lahiti götürmem lazım.Lütfen lahiti getirin yoksa insanlık yok olacak." dedi Reinald.
"Üzgünüm evlat,saçmalıklarla harcayacak vaktim yok.Lahiti istediğin gibi alamazsın." dedi Tarikat lideri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...