Rüyada

2.3K 222 3
                                    

Reinald,lahiti gördüğünde gözleri büyümüştü.Üstünde garip kabartmalar ve semboller vardı.Reinald,lahiti incelerken ayak sesleri duymaya başladı.Kafasını çevirdiğinde bir adamı hiç gözünü kırpmadan lahite bakarken gördü.

"Kralım,mühürü getirdim.Fakat endişeliyim lahiti açmamalıyız.Bu yasaklı,atalarımız bizzat yasaklamıştı." Bir adam gelmişti ve konuşmuştu.

"Saçmalama.Sadece bir efsane,lahitin içinden gelen gücü hissetmiyor musun?İçindeki eşya bize tüm dünya'nın hakimiyetini verebilir." Kral,konuştu.

"Kralım bundan emin değiliz,içinde ne olduğunu bilmiyoruz.Atalarımız yasakladığına göre iyi bir şey olmamalı." Adam,tekrar konuştu.

"Yeter!Ben kralım,ben ne istersem o olur.Ver şu mührü!" diye bağırdı Kral.Adam mühürü krala uzattığında kral,mühürü lahitteki bir mekanizmaya soktu ve onu çevirdi.Lahit açıldığında altın rengi bir ışık ortaya saçıldı.Lahit'in içinde altın rengi bir kolye vardı.Kolye kırmızı bir zümrüt taşıyordu.Kral onu eline aldı ve incelemeye başladı.Kral kendini kaybetmiş gibiydi.Büyülenmiş gözüküyordu.O sırada kulakları delen,yerleri sarsan bir kükreme duyuldu.Reinald dahil oradaki herkes dehşete düşmüştü.Reinald daha önce hiç böyle korkunç bir kükreme duymamıştı,bu kükremenin içinde sadece öfke ve öldürme arzusu vardı.

Reinald,birden rüyadan uyandığını fark etti.Nefes nefese kalmış ve dehşete düşmüş bir haldeydi.Rüya çok gerçekçiydi o kükreme hala kulaklarında yankılanıyordu.Ondaki öldürme arzusunu ve öfkeyi halen hissediyordu.Büyük ihtimalle konuşulan konu bilinç altına işlemişti.Reinald'ın uykusu tamamen kaçmıştı,bugün yaşlı adamdan aldığı kitaba bakmaya karar verdi.

Reinald tüm geceyi bu kitabı okuyarak geçirdi.Bu kitap sana her yönüyle güçlü bir vücudu elde etmek için sana yol gösteriyordu.Kitabın içeriği kolaydı ama gereklilikleri çok zordu.Vücudu güçlendirmek için enerjiyi dantianına göndermek yerine onu kaslarına gönderiyordun fakat bu da hem daindianını ayrı hem de vücudunu ayrı geliştirmek anlamına geliyordu.Üstelik kaslarına gönderebilmek hemen senin isteğinle olmuyordu,kitapta her ayrıntısına kadar anlatmıştı ama çok fazla ayrıntı vardı.Fakat Reinald kararlıydı,bunu en kısa sürede kavrayacaktı.Hırsı tekrar alevlendi.Çalışmalarına turnuvadan sonra hemen başlayacaktı.

Reinald arenaya gitmek için hazırlandı.Bugün maçı vardı.Arenanın önü her zamanki gibi kalabalıktı.Reinald,arenaya girdiğinde diğer yarışmacıların beklediği yere gitti.Çok geçmeden günün müsabakaları açıklandı.Reinald'ın rakibi Larke adında bir savaşçıydı.Daha önce onun maçlarını izlemişti,rakibi bir normal kılıç kullanıcısıydı.Hızlıydı ancak fazla gücü yoktu.Şu zamana kadar sadece hızı sayesinde gelebilmişti.

"Sanırım bu maçta hızımı biraz ciddili şekilde kullanmam lazım." diye mırıldandı Reinald.Günün son maçı Reinald'ın maçıydı.Son maça kadar Reinald olası rakiplerinin savaş stillerini olabildiğince dikkatli şekilde izledi.Günün sonunda maç sıradı Reinald'a gelmişti.

Reinald ve Larke arenanın ortasına geldiğinde birbirine bakıyorlardı.Hakemin işaretini bekliyorlardı.

"Başla!" dedi hakem.

Reinald hemen Numor'un Öfkesi adlı becerisini aktifleştirdi.Rakibi de bir taktik etkinleştirmişti.Bu taktiği daha önce kullandığını görmüştü Reinald.Vücudu titreşiyordu beceri aktifleştiğinde.Reinald hemen ayaklarına baktı rakibinin.Larke sağ ayağını geriye attığı anda Reinald hemen eğildi,göz açıp kapayıncaya kadar Reinald'ın önüne gelmişti Larke ve kılıcını sallamıştı.Reinald eğilerek hamleyi atlattıktan sonra hızlı ve güçlü bir şekilde ardıl saldırılara başladı.Larke saldırıları karşılayabilse de gücü Reinald'ın darbelerine dayanamıyordu.En sonunda Reinald güçlü bir hamleyle rakibinin kılıcını uçurdu.Bu maç kısa sürmüştü,rakibi kılıcı uçtuktan sonra pes etmişti.Reinald bu maçı da kazandıktan sonra iyice ünlenmeye başladı.Favorilerden biri olarak gösteriliyordu.

Reinald arenadan çıktığında hemen kaldığı yere gidip uyudu.Bir sonraki maçı yine 2 gün sonraydı.Reinald uykusuz kalmıştı,gördüğü rüyadan sonra tekrardan uyuyamamıştı.Yatağa uzandığında tekrar öyle bir rüya görmemeyi umdu.

Reinald,deliksiz bir uyku çekmişti.Uyandığında gayet enerjikti.Arenadan gelip uyuduğunda güneş batalı 2 saat falan olmuştu.Şu an saat öğle civarında olmalıydı.Eğer Lorkz bunu duysaydı Reinald'ı asardı.Reinald uyandığında tekrar yaşlı adam Thay'in yanına gitti.

"Selam." dedi Reinald kapıyı açıp girerken.

"Hoş geldin evlat." Yaşlı adam cevap verdi.

"Dün gece berbat bir rüya gördüm." Reinald oturduktan sonra konuşmaya başladı.

"Nasıl bir rüya?" diye sordu yaşlı adam.

"Rüyamda yer altı gibi bir yerdeydim,bir adam durmadan bir lahit'e bakıyordu.Ardından birisi yanına geldi ve adama bir mühür getirdi.Ona kral diye sesleniyordu.Mühürü getiren adam korkuyordu lahiti açmanın ataları tarafından yasaklandığını falan söyledi ama kral onu dinlemedi ve lahiti açtı.Açtıktan sonra altın rengi bir kolye gördüm.Üzerinde kırmızı bir zümrüt vardı.Ardından bir kükreme duydum,ancak sıradan bir kükreme değildi resmen dünyayı yıkacak güçte bir kükremeydi.Kükremedeki öfke ve öldürme arzusu o kadar fazlaydı ki resmen kanım dondu.Dehşete düşmüştüm,ardından rüyadan ter içinde uyandım.Heralde konuştuklarımız bilinç altıma işledi." Reinald,gördüklerini anlattı.

"Evet bilinç altın olmalı." Yaşlı adam düşünceli bir şekilde söyledi.Yaşlı adam,Reinald'a bilinç altın olmalı dese de gerçekte öyle olmadığını düşünüyordu.Reinald'ın gördüğü rüya bir değişikti.Normalde rüyalarda öldürme arzusunu hissedemezdin,ama o hissetmiş.O kükremeyi özellikle bir garip buldu,sanki o kükreme hakkında bir şey biliyordu ama nereden bildiğini hatırlayamıyordu.

Reinald,tüm gününü yaşlı adamla geçirdikten sonra kaldığı yere geri dönüp meditasyon yapmıştı.Meditasyonu bitirdikten sonra tekrar uyudu.Yine bir rüyadaydı.Bir şehirdeydi,şehrin her yeri yıkılmıştı ve her yerde ölü bedenler vardı.Reinald etrafına dehşete düşmüş şekilde bakıyordu uçsuz bucaksız ölü bedenler sürüsü vardı,her yer kandı.O sırada tekrar aynı kükremeyi duydu.Yine aynı öldürme arzusunu ve öfkeyi hissetti.Yerinden sıçrayarak uyandı.Kulakları çınlıyordu,elini kulaklarına götürdüğünde bir ıslaklık hissetti.Ellerine baktığında kulaklarının kanadığını gördü.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin