Çeyrek Finaller

2.2K 221 3
                                    

Reinald,Castra Bölgesinden çıktığında sabah olmuştu.Sabah hazırlandıktan sonra hemen arenaya doğru yol aldı.Arenaya vardığında yarışmacıların iyice azaldığını fark etti.Yeni rakibi Yerith adında bir savaşçıydı.O da bir geniş kılıç kullanıcısıydı.Hızı Reinald kadar olmasa da fena sayılmazdı.Güç bakımından ise eşit sayılırlardı.Yerith,Reinald'ın 4 seviye üstündeydi.Reinald mutluydu sonunda geniş kılıcını kullanabilecekti.Maçları 4.maç bitince başlayacaktı.Reinald bu 4 maçı oldukça ilgili bir şekilde izledi.Bugün kazananlar çeyrek finalleri oluşturacaktı.Sıra Reinald'ın maçına gelmişti.

Reinald ve Yerith arenanın ortasına geldiler.İkiside birbirini inceledi.

"Önceki maçlarını iledim.Kılıcınla iyi işler başarıyorsun ama benim karşımda seni kurtarmaz söyleyeyim.Üstelik benden 4 seviye aşağıdasın." Lerith,konuştuktan sonra geniş kılıcını çıkardı.Yüzünde kendini beğenmiş bir gülümseme vardı.

"Öyle mi dersin." Reinald'ın yüzünde bir gülümseme oluştu.Ardından yüzüğüne dokunup Dağ Kesen Kılıcı çıkardı.Lerith'in yüzündeki ifade değişti.Kaşlarını çatmıştı.Reinald'ın kılıcı onun kılıcının 2 katı kadar büyük ve genişti.

"Başla!" Hakemin sesiyle mücadele başladı.

Reinald geniş kılıcı etrafında döndürüp düz bir saldırıyla başladı henüz hiç bir becerisini aktifleştirmemişti.Kılıçlar çarpıştığında çok büyük bir çınlama sesi ortaya çıktı.Lerith'in kolları Reinald'ın gücü ve kılıcının ağırlığı eklenince uyuşmuştu.Lerith şaşkınlık içindeydi.Bu herif kendisinden 4 seviye aşağıda olmasına rağmen bu kadar ağır bir kılıcı rahat bir şekilde kullanabiliyordu.Reinald'ın yüzünde ise bir gülümseme vardı.Rakibinin kılıcı sağlam bir kılıç değildi.Çok fazla titreşmişti.

"Sanırım,bu maçı bitirmem için ekstra bir beceri kullanmama gerek yok." Reinald,sessizce mırıldandı.Güçlü bir saldırıyla rakibinin kılıcını parçalamayı düşünüyordu.Reinald kılıçlar çarpıştıktan sonra geri çekildi.Reinald hemen zıpladı ve kılıcını havaya kaldırıp rakibinin üzerine doğru indirdi.Fakat Lerith hızlı davranıp hemen sağa doğru takla atmıştı.Reinald'ın kılıcı yere saplanmıştı.Lerith bunu fırsat bilip hemen kılıcını etrafında döndürüp ekstra bir güç alarak Reinald'a salladı.Reinald hemen kılıcı saplandığı yerden çıkartıp kılıcı kendisine siper etti.Lerith'in saldırısıyla birlikte Reinald savunma pozisyonunda 3 metre kadar sürüklendi.Fakat saldırı savunmasını kıramamıştı.Reinald bir nefes verdikten sonra.Kılıcını sağ ve sol tarafında çevirerek hızlandırdı ve kılıcını salladı,aynı şekilde Lerith sağ taraftan kılıcını salladı.Kılıçların çarpışmasıyla bir kez daha yüksek bir ses çıktı.Seyirciler oldukça heyecanla bu maçı izliyordu.Reinald ve Lerith aynı şekilde bir kaç kez daha kılıç tokuşturdu.Reinald güçlü bir saldırı için fırsat kolluyordu.

"Eh...Fena değilsin kılıcımın ekstra keskinlik efsununu kullandıracaksın bana demek.Bu işi bitirmenin vakti geldi." Lerith konuştuktan sonra kılıcı mor bir şekilde parlamaya başladı.

"Lanet olsun...Sanırım bende efsunumu kullanmalıyım." Reinald,mırıldandı.Lerith efsununu aktifleştirdikten sonra saldırıya geçti.Kılıcı etrafında döndürüp kılıcına ivme kazandırdı.O sırada Reinald da aynı şekilde kılıcını etrafında döndürdü ve aynı anda kılıcının ateş efsununu aktifleştirdi.Reinald'ın kılıcı aniden ateş alınca Lerith'in gözü kamaştı ve saldırı düzeni bozuldu.

"İşte fırsat!" dedi Reinald içinden ve tüm gücünü kılıcına vererek güçlü bir saldırı yaptı.Kılıçlar çarpıştığında bir patlama sesi oluştu.Lerith'in kılıcı parçalara ayrılmıştı.Bazı parçaları Lerith'in kollarına ve bacaklarına saplanmıştı.Bazı küçük parçalar ise gövdesine.Saldırının şiddetiyle Lerith dövüş alanının dışına kadar uçtu ve yerde bir kaç takla attıktan sonra durabildi.

"Maç sona erdi!Maçın kazananı Reinald." Hakem duyurdu.Seyirciler ayaktaydı,hepsi çoşkulu bir şekilde alkışlıyor ve tezahürat yapıyordu.

"Vay canına,Lerith ondan 4 seviye daha üstün olmadına rağmen kazanamadı.Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim!" seyircilerden biri çoşkulu bir şekilde konuştu.

"Bende,bende kesinlikle benim favorim Reinald.Onun kazanmasını istiyorum!" diğer bir seyirci konuştu.Reinald konuşmaları duyunca iyice keyiflenmişti.Sağlık görevlileri şu an Lerith ile ilgileniyordu.Reinald diğer savaşçıların oturduğu yere gidip günün diğer maçlarını seyretti.

Maçlar bittiğinde Reinald hemen kaldığı yere gitti ve meditasyon pozisyonuna girdi.Meditasyondayken de Castra Bölgesine girebiliyordu.Yapması gereken şey ruhuna odaklanmaktı.Castra Bölgesi ruhuyla bağlantılıydı.Çok süre geçmeden Reinald kendisini ilk kez buraya geldiğinde bulduğu yatakta buldu.Hemen yataktan kalkıp salona doğru yürümeye başladı.Volc yine aynı yerde oturuyordu ama bu sefer yanına başka birisi daha vardı.Siyah uzun saçları olan bir kızdı şu an tek görebildiği buydu.Arkası dönüktü.

"Reinald,hoş geldin.Maçın nasıldı?" diye sordu Volc.

"Fena değildi.Çeyrek finallere kaldım." Reinald,Volc'un yanına doğru yürürken gülümseyerek konuştu.Kız da sesi duymasıyla arkasına bakmıştı.Yeşil gözleri vardı,yüzü de çok güzeldi.

"Tanıştırayım Reinald,bu Lyri o da senin gibi bir yolcu ruh." dedi Volc.

"Merhaba tanıştığımıza memnun oldum." Reinald elini Lyriye uzattı.

"Ben de!" Lyri gülümseyerek Reinald'ın elini sıktı.

"Yeni becerini kullandın mı?" diye sordu Volc.

"Hayır,gerekmedi." dedi Reinald.

"Oh,iyi o zaman!" dedi Volc.

"Ne kadar süre burada kalabilirsin?" diye sordu Volc.

"Çeyrek finaller 5 gün sonra.Yani buraya uyarlayacak olursam burada 120 gün kadar kalabilirim." dedi Reinald.

"Süper!" dedi Volc,gülümseyerek.

"Benim artık gitmem lazım." dedi Lyri.Volc ve Reinald ile vedalaştıktan sonra gitti.

"Bana başka hangi beceriyi önerirsin?" diye sordu Reinald.

"Bunu senin söylemen lazım neye eksiklik duyuyorsun?" Volc,sordu.

"Aslında şu an için bir kaç iyi hasar becerisi." dedi Reinald.

"Oh bekle!Senin için harika bir hasar becerisi biliyorum.Bu becerinin ismi Baskın Vuruştur.Baskın Vuruş temel olarak tek bir hamleyi 1 salise içinde 5 kez aynı güçte vurmanı sağlar.Yani bu yaptığın her kılıç darbesini 5 kat daha güçlü yapar." dedi Volc.

"Bu harika!Gerçekten mükkemmel bir hasar becerisi." dedi Reinald.

Buradaki gelişimiyle kesinlikle zorlanmadan turnuvayı kazanacaktı.

————————————————————————
Arkadaşlar bazı yazım hataları gözümden kaçabiliyor.Uyarırsanız hemen düzeltirim.Teşekkürler :)))

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin